Aww wat mooi en liefquote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef Kinga het volgende:
Oe leuk die video blogjes van Dennis
http://www.youtube.com/zorrodennisdegroot#p/u/3/6yvjSHrk9vA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kelvin is gewoon de lul, weet je nu al met zo'n nummer. En Jeroen zingt volgende week zeker GrenadeBen heel erg benieuwd naar Tommie
![]()
Helaas geen Chantalquote:Wat gebeurt er allemaal in de studio van Op zoek naar Zorro?
Vanaf aanstaande zaterdag presenteert Soundos El Ahmadi elke week Op zoek naar Zorro Backstage. Het programma is direct na de eerste liveshow (rond 21:20 uur) live te volgen via opzoeknaarzorro.avro.nl. En elke week is er een gastpresentator. Zaterdag is dat Hein Gerrits!
bedoelen ze niet gast jurylid?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag weer backstage
[..]
Helaas geen Chantal
Nog nooit van die Soundos gehoord tot vandaag door Wie is de Mol..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef alors het volgende:
Zaterdag weer backstage
[..]
Helaas geen Chantal
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef alors het volgende:
Ik kan het vanavond niet eens zienDan maar terugkijken
jaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]alors, neeeeee.
Ik ga het kijken, heb er knalhard zin in.
Welk concert? Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
jaaamaar ik ga naar een concert dus dat is ook leuk
Ah tof je gaat naar de beroemdste Fok! user kijken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef alors het volgende:
[..]
Tim Knol, in een piepklein zaaltjethnx!
Ik zie nu pas je ondertitel en je maakt me weer aan het lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Bohosssssss.
Nou, ik zal het topic warmhouden voor jullie.
Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef ry4life het volgende:
Denk niet dat ik helemaal zal kijken, maar stukjes ervan
Donequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Snel nog de prono en kijkcijfers invullen!
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit er klaar voor. Net op tijd, want ik was in slaap gevallen op de bank.
LIVRAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef Livra het volgende:
Ik denk dat ik hier verder ga, boeit het dat ik het programma nog nooit gezien heb?
Ik zat gaadnondeju meej m'n bakkes open te slaope ondur umerrikkas nekstop moddul!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht al, woar is dat gekke wief gebleven? Ik miste je al Cee!
We slepen je er doorheen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Oke. Ik moet er nog inkomen. Frits komt er nu bij als een soort houvast voor mij.
het wordt met 30 seconden vertraging uitgezondenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Hm..het is live maar wel direct ondertiteld via 888..?
Alles is gescript.. Frits doet alles van autocue lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
Zal wel een paar seconden vertraging in zitten. En een retesnelle tolktypiste.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef Livra het volgende:
leuk dat je er weer bentquote:
Dat is volgens mij standaard met live volgens mij iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt met 30 seconden vertraging uitgezonden
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Bij Karin Bloemen zijn zo te zien ook weer een hoop vogels dood neergevallen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef Cee het volgende:
Bij Karin Bloemen zijn zo te zien ook weer een hoop vogels dood neergevallen.
Livra, let op Willem Nijholt, da's een ouwe gek.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Karin is tof
We zijn ooit een keer samen dronken geworden
Net zo vaak als dat we aan moeten horen dat Dennis leraar Nederlands is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoevaak moeten we trouwens nog aanhoren dat Jeroen communicatiewetenschappen studeert?
Nou ja..zoiets moet toch gecommuniceerd worden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoevaak moeten we trouwens nog aanhoren dat Jeroen communicatiewetenschappen studeert?
;quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef Livra het volgende:
[..]
Nou ja..zoiets moet toch gecommuniceerd worden?
Hij loopt zometeen naar de bushalte en pakt lijn 23 naar Diemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Livra het volgende:
Is hij ergens naar op weg? Ik zie hem met die jas druk doen en trappen aflopen?
Of gewoon doorlopen naar de Popstars-studio haha.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij loopt zometeen naar de bushalte en pakt lijn 23 naar Diemen.
(nee, ik weet het niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |