abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90730494
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef Cee het volgende:

[..]

:9~
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90730535
maar loopt Zorro de hele voorstelling met een masker en hoed op? Nou dan maakt het ook geen zak uit hoe het eruit ziet, doe dan maar Bassie. :P
pi_90730593
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar loopt Zorro de hele voorstelling met een masker en hoed op? Nou dan maakt het ook geen zak uit hoe het eruit ziet, doe dan maar Bassie. :P
volgens mij niet...

niemand weet wie Zorro is, dus buiten de Zorro momenten zal degene zonder masker lopen
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90730596
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:18 schreef roos85 het volgende:
Rene moet iets naar beneden :P
Ik ga van de week nog ff knutselen ;)
pi_90730633
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet Ruud van achter? Kan ik ff Youtuben....
van Overdijk :)
  zondag 2 januari 2011 @ 00:25:26 #181
249756 Symphonic
Sijsjes en Drijfsijsjes
pi_90730642
Tof Pat ^O^
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
pi_90730874
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Tof Pat ^O^
Ga je hem ook daadwerkelijk in de op zetten? :P
  zondag 2 januari 2011 @ 00:41:20 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_90731296
Ruudje heeft een YT kanaal zie ik al. http://www.youtube.com/user/conasimo
pi_90740252
ben even aan het terugkijken.... gisteren EN Popstars EN OZNZ gemist :')
pi_90740340
Die kat _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90740713
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Dat is Lone van Roosendaal..
Lone _O_
pi_90741227
Voordeel is wel dat ik door kan spoelen :)

Tommie: Ik vind hem een te lief gezicht hebben voor Zorro :') Wel een mooie stem :)

Kelvin: Dit vind ik dus helemaal niks... Beetje kak... next! Ik heb ook door gespoeld :D

Samuel: Geweldige stem _O_ Mag van mij ver komen :Y

Roman: Mijn favoriet *G* En hij doet het nog goed ook O+ Wel moeilijk nummer om te zingen en hij deed het goed :)

Marijn: Hmmzzzz ik weet niet wat ik er van moet denken.... Wel goede stem. Maar of het een zorro is :? Geen idee....

Jeroen: Gadver :r Ik ga doorspoelen :')

Sandor: Ook al zo'n lievig gezicht :o Wel een mooie stem... Een musicalstem.... Maar geen Zorro :N

Ruud: He gadverdamme wat een engerd :r Nee ik vind dit helemaal niks ook :{ Slechte stem ook :Y (of het komt door het liedje wat hij moest zingen). En ook hij heeft geen Zorro-hoofd :N

Mischa: Wat een slechte stem :') Ik vind het ook helemaal niks.

Dennis de Groot: Nee vind ik ook niks :') Ook al zo'n slecht musicalstem.... Ik ga doorspoelen :')

Dennis de Vergert: Ow hij is wel leuk :Y Niet knap ofzo... maar hij heeft een goede stem, en ik zie hem wel als Zorro :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 13:01:22 ]
pi_90743313
Ik wil ook nog even mijn meningen over de potentiële Zorro's spuien O+

Tommie: goede stem, zie ik qua uitstraling ook wel Zorro spelen. Alleen hij leek iets te gekunsteld te acteren, het kwam niet helemaal oprecht op mij over. Zie ik wel in de top 3 belanden.
Kelvin: vind ik geen Zorro-type en qua zang was ik ook niet onder de indruk. Mag snel exit.
Samuel: mooie stem, wel het meest Spaans van alle kandidaten, maar heeft een bozige uitstraling die eerder geschikt is voor een eventuele vijandrol. Zorro moet ook wel wat langer zijn, denk ik. Vind hem wel interessant omdat hij normaal in zo'n ander genre zingt.
Roman: iets te lieve uitstraling, zie ik nu nog geen Zorro worden. Maar wel goede stem :Y.
Marijn: verraste me positief, goede stem. Qua type ben ik nog niet echt overtuigd, zou eventueel wel kunnen, nog wel iets te vrouwelijk nu.
Jeroen: te jong en van zangkunsten was ik niet overtuigd.
Sandor: jammer dat hij eruit is, heeft toch wel één van de beste stemmen van het stel, op basis van wat ik gister gehoord heb dan ;). Hij is geen Brad Pitt nee, maar zoals die schrijfster al zei: Zorro hoeft niet knap te zijn, wel aantrekkelijk. Hij had iig meer potentie dan sommige andere kandidaten.
Ruud: de ideale Zorro :Y. Aantrekkelijk, goede stem, juiste uitstraling.
Mischa: qua type vind ik het wel Zorro, al mag het nog iets zelfverzekerder en stoerder. Ik vind 'm leuk :Y.
Dennis1: te zachte uitstraling, vliegt er snel uit denk ik.
Dennis2: erg goede stem, wel iets te vrouwelijk nog. Needs to toughen up
  zondag 2 januari 2011 @ 14:52:30 #189
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90744835
Ik ga even de show doornemen :7. Op mijn eigen oppervlakkige manier :9.

Tommie:
Goede stem, maar ik erger me aan zijn scheve mond :'). Dat heb ik bij Freek wel gezien, en deze editie graag iets symmetrischer :7.

Kelvin:
Soort Dr. Who (David Tennant, kan er nog niet echt een Zorro in zien en vind zijn stem ook niet bijzonder overtuigend.

Samuel: Kort en gedrongen, als ze een dwergzorro nodig hadden dan paste hij er wel bij, ook zou hij de rol van de de Geest in Aaladdin wel kunnen doen met dat sikje ( :r). Geen echte Zorro.

Roman: Qua stem een goede, maar zijn hoofd is te zacht en rond om een vent als Zorro te spelen. Meer een Aladdinnetje (ja het leek wel een thema-avond qua disneyfiguren in mijn hoofd :')) ofzo.

Marijn: te oud, en je ziet het. Vind zijn hoofd een beetje een nare enge uitstraling hebben, zou een goede slechterik kunnen spelen, maar een womanizer als Zorro zie ik hem niet doen. Stem wel oké.

Jeroen: Studentenballetje, te jong, te hollands en eigenlijk gewoon algehele ergernis (nou had ie ook wel een saai nummer).

Sandor: Had er niet uit gehoeven, want zijn stem was een van de betere. Wel een beetje een kikker-uitstraling met die ogen zo wijd uit elkaar, maar had zeker nog wel wat door mogen groeien in het programma.

Ruud: Misschien op dit moment wel de beste qua uitstraling, wel erg Prince Charming en qua zang mag ie nog wel wat verbeteren (want er zit genoeg potentie in, het was alleen niet altijd even zuiver en dat arrangement van Billy Jean :{, dat was walgelijk).

Mischa: Mooie ogen in z'n hoofd, wat op zichzelf een beetje een vreemde is. Wel goede uitstraling, mag nog wat bozer/gevaarlijker. Heel de avond zitten denken op wie hij nou leek, want ik vond z'n gezicht zo bekend voorkomen, en toen had ik het: Sophie Hilbrand.
Mijn ouders vonden 'm op Gaston uit Belle en het Beest lijken.

Dennis de G. (docent): duidelijk dat hij een toneelopleiding mist, want dat is allemaal een beetje te "gemaakt" en mag wat natuurlijker/losser. Qua stem zit er wel wat in en soms vind ik 'm echt heel lief en knap O+, mag wel iets harder worden.

Dennis ten V.: Leuk, kan nog wel uitgroeien tot iets goeds en heeft al wel de uitstraling voor een Zorro, wat mij betreft.

En dan de rest van de show:

Crisis, wat is het jurycommentaar langdradig zeg. Echt totaal niet boeiend, omdat de kritiek 10 keer hetzelfde is, en naar mijn mening veel te positief allemaal. Erwin is alleen maar een imitatie van de imitatie van Carlo geworden :'). Pia is als altijd, hysterisch, schel en Elizabethachtig. Brigitte O+. Mag wel als vast jurylid, als ze belooft wat strenger te zijn.

Willem... :O. Langdradig en oud. Misschien volgend jaar een Op zoek naar... Willem Nijholt, waar ze voor hem vervanging zoeken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 2 januari 2011 @ 21:38:10 #190
123170 alors
zlata1234
pi_90766105
Volgens mij zag ik die Samuel, die kleine rockert, in het voorstukje van het Spaanse Schaep..
know'm sayin?
word? word.
  ESF Reporter zondag 2 januari 2011 @ 21:54:22 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_90767210
Jaaaa daar is ie! Pablo! :o
pi_90767246
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef alors het volgende:
Volgens mij zag ik die Samuel, die kleine rockert, in het voorstukje van het Spaanse Schaep..
Ja klopt, zit nu te kijken. Maar 't is nou niet echt een uitgebreide rol. Hij heeft tot nu toe welgeteld één zin mogen zeggen en dat was in wat klonk als perfect Spaans.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 3 januari 2011 @ 08:12:46 #193
331 Merel
Be here now.
pi_90781232
Zag ik nou net Sophie uit OZNE en OZNMP in een reclame voor Modifast? :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 3 januari 2011 @ 08:18:12 #194
331 Merel
Be here now.
pi_90781284
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90787660
Ik zit nu OZNZ te kijken via uitzendinggemist. Ik ben zo blij dat het er weer is! Ik heb al kaarten voor de theatershow in April <3
pi_90787677
Ik snap alleen niet wat iedereen in Ruud ziet :?
  maandag 3 januari 2011 @ 12:55:00 #197
249756 Symphonic
Sijsjes en Drijfsijsjes
pi_90788025
De OP is aangepast :)
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
pi_90788101
Mischa :9~ :9~

(het klinkt verder niet al te boeiend, maar dat even ter zijde.... ;) )
pi_90788218
Weet je wie eigenlijk mee had moeten doen? Dat jonge Iraanse ventje van OZNJ! Die was denk ik geknipt geweest als Zorro! Ik was bij Joseph ook wel een beetje fan van hem.

edit: Ik bedoel Amir

[ Bericht 9% gewijzigd door Ooi86 op 03-01-2011 13:04:30 ]
pi_90788900
OMG de eerste singoff is al echt zo oneerlijk! Ik vind ze beide al veel beter dan bijvoorbeeld Jeroen.

Samuel klinkt trouwens een beetje hees. Geil 8-) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')