Ik ga even de show doornemen

. Op mijn eigen oppervlakkige manier

.
Tommie:
Goede stem, maar ik erger me aan zijn scheve mond

. Dat heb ik bij Freek wel gezien, en deze editie graag iets symmetrischer

.
Kelvin:
Soort Dr. Who (
David Tennant, kan er nog niet echt een Zorro in zien en vind zijn stem ook niet bijzonder overtuigend.
Samuel: Kort en gedrongen, als ze een dwergzorro nodig hadden dan paste hij er wel bij, ook zou hij de rol van de de Geest in Aaladdin wel kunnen doen met dat sikje (

). Geen echte Zorro.
Roman: Qua stem een goede, maar zijn hoofd is te zacht en rond om een vent als Zorro te spelen. Meer een Aladdinnetje (ja het leek wel een thema-avond qua disneyfiguren in mijn hoofd

) ofzo.
Marijn: te oud, en je ziet het. Vind zijn hoofd een beetje een nare enge uitstraling hebben, zou een goede slechterik kunnen spelen, maar een womanizer als Zorro zie ik hem niet doen. Stem wel oké.
Jeroen: Studentenballetje, te jong, te hollands en eigenlijk gewoon algehele ergernis (nou had ie ook wel een saai nummer).
Sandor: Had er niet uit gehoeven, want zijn stem was een van de betere. Wel een beetje een kikker-uitstraling met die ogen zo wijd uit elkaar, maar had zeker nog wel wat door mogen groeien in het programma.
Ruud: Misschien op dit moment wel de beste qua uitstraling, wel erg Prince Charming en qua zang mag ie nog wel wat verbeteren (want er zit genoeg potentie in, het was alleen niet altijd even zuiver en dat arrangement van Billy Jean

, dat was walgelijk).
Mischa: Mooie ogen in z'n hoofd, wat op zichzelf een beetje een vreemde is. Wel goede uitstraling, mag nog wat bozer/gevaarlijker. Heel de avond zitten denken op wie hij nou leek, want ik vond z'n gezicht zo bekend voorkomen, en toen had ik het:
Sophie Hilbrand.Mijn ouders vonden 'm op Gaston uit Belle en het Beest lijken.
Dennis de G. (docent): duidelijk dat hij een toneelopleiding mist, want dat is allemaal een beetje te "gemaakt" en mag wat natuurlijker/losser. Qua stem zit er wel wat in en soms vind ik 'm echt heel lief en knap

, mag wel iets harder worden.
Dennis ten V.: Leuk, kan nog wel uitgroeien tot iets goeds en heeft al wel de uitstraling voor een Zorro, wat mij betreft.
En dan de rest van de show:
Crisis, wat is het jurycommentaar langdradig zeg. Echt totaal niet boeiend, omdat de kritiek 10 keer hetzelfde is, en naar mijn mening veel te positief allemaal. Erwin is alleen maar een imitatie van de imitatie van Carlo geworden

. Pia is als altijd, hysterisch, schel en Elizabethachtig. Brigitte

. Mag wel als vast jurylid, als ze belooft wat strenger te zijn.
Willem...

. Langdradig en oud. Misschien volgend jaar een Op zoek naar... Willem Nijholt, waar ze voor hem vervanging zoeken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.