Die Poez.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. dit is m.. voor nu... ben nog niet helemaal tevreden..
[ afbeelding ]
NIet slechttquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dankequote:
goed idee!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het misschien mogelijk de namen bij de jongens in de OP te zetten? want ik ken ze nog niet helemaal...
New Be!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
is het misschien mogelijk de namen bij de jongens in de OP te zetten? want ik ken ze nog niet helemaal...
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb je nooit voetbalvrouwen gezien?
Mooiquote:
Wat doet Lone van Roosendaal in die OP?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
die speelt in de musicalquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat doet Lone van Roosendaal in die OP?
Hij is heel tof
Thanxxxxxxxxx!!quote:
volgens mij niet...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar loopt Zorro de hele voorstelling met een masker en hoed op? Nou dan maakt het ook geen zak uit hoe het eruit ziet, doe dan maar Bassie.
van Overdijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:20 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet Ruud van achter? Kan ik ff Youtuben....
Ja klopt, zit nu te kijken. Maar 't is nou niet echt een uitgebreide rol. Hij heeft tot nu toe welgeteld één zin mogen zeggen en dat was in wat klonk als perfect Spaans.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef alors het volgende:
Volgens mij zag ik die Samuel, die kleine rockert, in het voorstukje van het Spaanse Schaep..
Amirquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Ooi86 het volgende:
Weet je wie eigenlijk mee had moeten doen? Dat jonge Iraanse ventje van OZNJ! Die was denk ik geknipt geweest als Zorro! Ik was bij Joseph ook wel een beetje fan van hem.
edit: Ik bedoel Amir [ afbeelding ]
ze was het er duidelijk niet mee eensquote:Op maandag 3 januari 2011 13:22 schreef Ooi86 het volgende:
Die Pia ook bij het afscheidslied van Sandor.... Die vrouw is 24/7 actrice!
Brigitte is geweldigquote:Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Brigitte. Mag wel als vast jurylid, als ze belooft wat strenger te zijn.
Komt nog welquote:Op maandag 3 januari 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap alleen niet wat iedereen in Ruud ziet
Dat zei ik ook al, hij is een echte Zorroquote:Op maandag 3 januari 2011 12:59 schreef Ooi86 het volgende:
Weet je wie eigenlijk mee had moeten doen? Dat jonge Iraanse ventje van OZNJ! Die was denk ik geknipt geweest als Zorro! Ik was bij Joseph ook wel een beetje fan van hem.
edit: Ik bedoel Amir [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
Evita Afscheidslied ftw!quote:Op maandag 3 januari 2011 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Het afscheidslied vind ik trouwens wel een van de slechtste tot nu toe.
Dag en bedankt nog collega....
Arme Joseph....
Wow, super geschreven van hem zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Kinga het volgende:
http://community.avro.nl/(...)rsweet-symphony.aspx
Mooi geschreven blogje van Samuel over de eerste live show. Ik vind hem gelijk een stuk sympathieker.
dat is echt tofquote:Op maandag 3 januari 2011 16:42 schreef Kinga het volgende:
http://community.avro.nl/(...)rsweet-symphony.aspx
Mooi geschreven blogje van Samuel over de eerste live show. Ik vind hem gelijk een stuk sympathieker.
Ja, het is sowieso moeilijk vergelijken als de een "zeg me dat het niet zo is" zingt en de ander "I wanna be a billionaire".quote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk moeten ze volgende show iedereen de man van la mancha laten zingen, dan scheidt je direct het kaf van het koren
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
De nummers van volgende week!Ik denk Tommie die laatste. Die liet ook al op twitter/website oid iets in die richting weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef Kinga het volgende:
De nummers van volgende week!Mooi nummer van Marijn! En het lijkt erop dat ze veel meer musicalnummers zingen nu... da's wel een goed plan. Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie wat zingt moeten we even uitvogelen. Marijn is iig al zeker, op twitter gaf ie een duidelijke hint.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |