Hij deed het Tarzan nummer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de namen nog neit zo goed, welke was hij? metwelk nummer?
niet de beste maar verre van de slechtstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef MeloD het volgende:
WTF, ik begrijp er niks van, ik vond Sandor de beste van de avond :S
Die vond ik zwak qua zang, lijkt niet genoeg power in de stem te hebben. Het is eigenlijk niet terecht dat Sandor nu al weg is (hij heeft zeker weinig familie), er waren minderen. Maar goed, hij zou never nooit Zorro worden, dus wat dat betreft maakt het uiteindelijk niet zo uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:13 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind Mischa trouwens echt een van de minsten. Heb het idee dat hij maar wat aanprutst.
Dat zegt me dan nog nisk, heb meer geluisterd dan gekeken, en heb ook niet alles meegekregen eigenlijkquote:
ik denk dat de combi van bewegen en zang ervoor zorgde dat het nummer niet goed over kwamquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die vond ik zwak qua zang, lijkt niet genoeg power in de stem te hebben.
het blijft een publieksstemming, Niet de beste, maar de populairste gaan direct door naar de volgende keer. DUs tja het publiek stemt dus niet altijd op de beste, ook de neutrale kan stemmen op degene met de beste looks ipv de beste performance. Dat is nu eenmaal het nadeel hiervan. Hoewel het bij deze show minder is dan bij de The VOice en Xfactor en zo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef MeloD het volgende:
WTF, ik begrijp er niks van, ik vond Sandor de beste van de avond :S
ik val normaal niet op blond, maar met Jeroen wil ik best een beschuitje etenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mischa is gewoon lekker voor een keer in bed, net als Sandor, en Jeroen, en Roman, en Kelvin..
Dat kan ook het geval zijn. We zullen het de komende weken merken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik denk dat de combi van bewegen en zang ervoor zorgde dat het nummer niet goed over kwam
Daar let ik dus totaal niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Mischa is gewoon lekker voor een keer in bed, net als Sandor, en Jeroen, en Roman, en Kelvin..
Ik zag het! Ik zeg, slot erop gooien en prijsuitreiking.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Cee, je hebt trouwens punten in de prono!
beetje jammer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat dat handig is met het oog op connecties, en dan snappen we elkaar, enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Pat is op zoek naar zijn eigen musicalster.
Zoek je connecties? Vriendin van me heeft Micha komende week weer aan d'r loket. Ruud ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat handig is met het oog op connecties, en dan snappen we elkaar, enzo
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Zoek je connecties? Vriendin van me heeft Micha komende week weer aan d'r loket. Ruud ook waarschijnlijk.
Allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |