Ik ben ook een SamSam-fanquote:Op maandag 3 januari 2011 03:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is die aflevering met dat feest ja. Casper is een deo-acteur die blijkbaar veel werkt met 'Paul', VerhoevenHein is een nichterige kapper die Jo wat dooie punten bijbrengt, en Joost, tja dat is Lex hè
Big SamSam-fan hiero
Ja, dat is zeker waar. Pas vanaf aflevering 30 ongeveer wordt het wat leuker om te volgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar seizoen 1 is zoooo moeilijk om doorheen te komen... Heb wel de eerste cd gekeken, maar damn wat is het saai
Ja, zeker de laatste jaren, vanaf seizoen 18, omdat Erland Galjaard vond dat de kijker zich niet meer kon identificeren met de personages en de verhaallijnen. Zo gaf hij als voorbeeld de verhaallijn op de boot met Ludo. Dat vond hij niet geloofwaardig. Hij gaf Endemol/ScriptStudio de opdracht om het wat 'normaler' te maken. Hij gaf als voorbeeld jongen wordt verliefd op meisje, meisje op jongen, ze draaien om elkaar heen en ze komen bij elkaar. Leuk en aardig allemaal, maar geweldig is het zeker niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik ook wel voldoende kennis van dat gedeelte, maar niet van de eerste 10 jaren. Bij de comeback van Linda Dekker bijvoorbeeld wisten ze alleen nog "ex van Arnie, ooit vreemd gegaan met Robert", dat Linda en Robert daarna 4 seizoenen niet meer naar elkaar omkeken wisten ze niet en toen Linda terugkwam dook ze weer direct in Roberts armen. Ze waren ook glad vergeten dat het een vriendin van Janine was geweest, die 2 hadden geen hereniging en nauwelijks een scene samen.
Maar ze zitten ook onder druk om het bij liefdeslijntjes te houden met af en toe een psychopaat, geen vaste slechterik meer helaas.
Die verhaallijn met die boot was ook een beetje belachelijk, maar zo een Galjaard ziet alleen even dat en baseert daar zijn hele mening op. Hoe die soap echt werkte wist ie niet, terwijl dat met die boot slechts een momentopname was.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, zeker de laatste jaren, vanaf seizoen 18, omdat Erland Galjaard vond dat de kijker zich niet meer kon identificeren met de personages en de verhaallijnen. Zo gaf hij als voorbeeld de verhaallijn op de boot met Ludo. Dat vond hij niet geloofwaardig. Hij gaf Endemol/ScriptStudio de opdracht om het wat 'normaler' te maken. Hij gaf als voorbeeld jongen wordt verliefd op meisje, meisje op jongen, ze draaien om elkaar heen en ze komen bij elkaar. Leuk en aardig allemaal, maar geweldig is het zeker niet.
Een beetje belachelijk? Mag ik even lachen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn met die boot was ook een beetje belachelijk, maar zo een Galjaard ziet alleen even dat en baseert daar zijn hele mening op. Hoe die soap echt werkte wist ie niet, terwijl dat met die boot slechts een momentopname was.
ARNIE!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een beetje belachelijk? Mag ik even lachen?Dus hij vind een wraak van een badguy ongeloofwaardiger dan een 4000ste aflevering met een psycho, een moord door Zwarte Piet? En belachelijker dan een cliffhanger op een boot met een overvalster die wraak wil nemen, terwijl tegelijkertijd een dame moet bevallen van een kind waar ze niet eens de vader van weten? (Zo die laatste zin is eruit, goddank) Vind ik toch een beetje lulkoek.
Maar ja, ik vind sowieso dat zender-directeuren zich niet met een programma moeten bemoeien. Krijg je dit van, schrijversstel wat het goed doet in de ogen van de directeur, maar de oude kijker die ermee in 'deine hol' wordt genomen.
Je moet het wel in de juiste proporties zien. Psyco's zijn tijdelijke slechteriken, daar hoeft de kijker zich niet mee te identificeren volgens hun theorie. Ludo was een vast personage en hem toch 'psycho' dingen laten doen (in hun ogen dan) is uit den boze volgens diezelfde theorie. Wat mij betreft doet ie het wel (nouja gewoon slecht dus, niet per se psycho) maar wel op een manier die bij de rol Ludo past.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een beetje belachelijk? Mag ik even lachen?Dus hij vind een wraak van een badguy ongeloofwaardiger dan een 4000ste aflevering met een psycho, een moord door Zwarte Piet? En belachelijker dan een cliffhanger op een boot met een overvalster die wraak wil nemen, terwijl tegelijkertijd een dame moet bevallen van een kind waar ze niet eens de vader van weten? (Zo die laatste zin is eruit, goddank) Vind ik toch een beetje lulkoek.
Het was inderdaad niet echt de stijl van Ludo met die boot, maar ja, wat wil je nog na al die jaren? Als Ludo voor de 369574763236229323293ste keer iemand zakelijk kapot maakt hebben veel kijkers ook zoiets van: Ja, maar dít kennen we zo langzamerhand wel! En ik denk dat je als schrijver van zo'n verhaallijn na de 369574763236229323293ste keer ook wel dezelfde reactie gaat geven.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je moet het wel in de juiste proporties zien. Psyco's zijn tijdelijke slechteriken, daar hoeft de kijker zich niet mee te identificeren volgens hun theorie. Ludo was een vast personage en hem toch 'psycho' dingen laten doen (in hun ogen dan) is uit den boze volgens diezelfde theorie. Wat mij betreft doet ie het wel (nouja gewoon slecht dus, niet per se psycho) maar wel op een manier die bij de rol Ludo past.
En dan kom ik gelijk aan bij mijn tweede punt: dat gedoe op die boot vond ik een van de eerste dingen die heel erg on-Ludo like waren. De Ludo van weleer zou het veel subtieler doen en hun zakelijk saboteren en op een veel ingenieuzere manier wraak nemen dan zo lomp en stompzinnig simpel als op die boot.![]()
Tot slot vrouwen die een kind krijgen en niet weten wie de vader is, vind ik niet eens zo ongeloofwaardig en al helemaal niet in een soap.
Die psychoverhaallijn van vorig seizoen zat wel aardig in elkaar vond ik, alleen was het gewoon zo dat het veel te lang heeft geduurd (dat geldt ook voor Psychopiet René Meijer). De cliffhanger van vorig jaar sloeg inderdaad kant noch wal (wat wel weer kan kloppen, ze zaten namelijk op open waterquote:Op maandag 3 januari 2011 16:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar ja, ik vind sowieso dat zender-directeuren zich niet met een programma moeten bemoeien. Krijg je dit van, schrijversstel wat het goed doet in de ogen van de directeur, maar de oude kijker die ermee in 'deine hol' wordt genomen.
Terwijl er een overvalster achter het stel aan zit die gewoon faaltquote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tot slot vrouwen die een kind krijgen en niet weten wie de vader is, vind ik niet eens zo ongeloofwaardig en al helemaal niet in een soap.
Och, dat ligt gewoon aan de schrijvers, die kwamen er waarschijnlijk op een vrijdagmiddag achter dat ze geen spannend verhaaltje voor de zomercliff hadden bedacht, dus werd dit waarschijnlijk binnen een uurtje in elkaar geflanst. Tja, Oscarwinnend materiaal is het zeker niet, maar je moet de situatie van de schijvers ook wel een beetje begrijpenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Terwijl er een overvalster achter het stel aan zit die gewoon faalt
ow laat maar... gevondenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
moeilijk om doorheen te komen seizoen 1 dvd 2
Ik kan heel die Petra en haar man niet meer herinnerenWTF doen die in die serie? aan wie zijn gekoppeld?
Daar schijnt trouwens niets van te kloppen; zowel Dieter Jansen als Djuna Hougee hebben in een interview verteld dat ze wisten dat ze maar 65 afleveringen mee zouden doen, omdat hun personages volgens het Australische script vertrokken uit de serie.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow laat maar... gevonden
Maar omgekeerd kon het natuurlijk ook. De personages Jan (Dieter Jansen) en Petra van Ede (Djuna Hougee) pasten niet echt in Goede tijden, slechte tijden, maar bleven in de Australische serie.
Jan Henk was inderdaad verdacht en had een motief (hij haatte Frits en had een revolver in zijn huis), maar het was inderdaad Trix die de huurmoordenaar had ingeschakeld. Toen Jan Henk terug was in Nederland heeft hij (in een moment van verstandsverbijstering waarschijnlijk) Frits verteld dat Trix achter de aanslag zat. Frits zag Jan Henk als een bedreiging tov Fritsje/Herman-Rien/Jack en vertelde de politie vervolgens dat Jan Henk degene was die de huurmoordenaar had ingeschakeld. Toen Jan Henk terugging naar Australië, werd hij op het vliegveld door de Australische politie aangehouden en belandde in de bak.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef crazydiamond het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat die biografieën van Jan Henk en Trix op gtst.nl niet kloppen?
Men stelt hier dat Jan Henk achter de moordaanslag op Frits zit, maar dat was Trix. Jan Henk is wel verdachte geweest en er uiteindelijk voor in de bak beland, geloof ik.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janhenk.xml
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/trix.xml
Maar goed, wel meer van die bio's zijn wat kort door de bocht
Het jammere is dat ze het personage Jack van Houten om zeep geholpen hebben, tevens zou Martine een goede optie zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:49 schreef Frey het volgende:
Je hebt natuurlijk ook de juiste tegenspelers nodig. Wie had Ludo dan zakelijk kapot moeten maken? Er zijn al zo lang geen waardige tegenstanders meer.
dat vrees ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 19:32 schreef Frey het volgende:
Ik vrees dat wat eerder al zo vaak gezegd is gewoon klopt: zolang deze schrijvers er zijn, is niemand een optie.
Och dat het de zoveelste keer is maakt niet uit, hij kan het nog steeds overtuigend als ze hem maar de juiste scenes geven, zoals toen met Sjors, Nick en Jack bijvoorbeeld, dat was na dat boot gebeuren en weer helemaal de oude Ludo.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet echt de stijl van Ludo met die boot, maar ja, wat wil je nog na al die jaren? Als Ludo voor de 369574763236229323293ste keer iemand zakelijk kapot maakt hebben veel kijkers ook zoiets van: Ja, maar dít kennen we zo langzamerhand wel! En ik denk dat je als schrijver van zo'n verhaallijn na de 369574763236229323293ste keer ook wel dezelfde reactie gaat geven.
Precies wat ik dus al zei, dit gebeurd altijd bij soaps, zowel bij the Bold als diverse keren bij gtst.quote:En over de zwangere vrouwen met kinderen: bij Laura is het tot twee keer toe gebeurd dat ze niet wist van wie het kind eigenlijk was
't is een aardige schatting ja, maarja slecht zijn om het slecht zijn deed ie voor het laatst voor de komst van Stefano in 1999, daarna was het een overdreven reactie op de actie van een uitdager.quote:Oja, ik heb het precieze aantal van Ludo's slechte zaakjes niet geturfd, maar ik denk dat ik wel aardig in de buurt kom
Ik niet, ik hoop dat die lijn nou eens afgelopen is. Tijd voor iets nieuws wat mij betreftquote:Op maandag 3 januari 2011 20:23 schreef James1988 het volgende:
Mijn god, ik hoop dat Laura's advocaat Jack met de grond gelijkmaakt.
eenschquote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo heeft alweer zijn zin, maar dat ligt toch echt meer aan Nina. Wat een doos. Ik moest wel lachen om Noud met zijn cola en camping op Tessel. Ik vind het best wel wat hebben dat ze hem nu lekker gewoontjes afschilderen en Nina als het rijkeluiskindje. De verhaallijn is niet bijzonder boeiend, maar wel bij vlagen vermakelijk en een eeuwenoud principe.
het wordt inderdaad eens tijd dat deze verhaallijn wordt afgesloten,het wordt echt tot in den treure gerektquote:Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat die lijn nou eens afgelopen is. Tijd voor iets nieuws wat mij betreft
Mooi om te zien dat Noud gewoon lekker normaal en gewoon blijft, een beetje ala Arnie en Peter die zich ook nooit wilden laten inpakken door allerlei maniertjes. En Ludo snap ik ook niet helemaal, Janine was ook een doodnormale, eenvoudige vrouw toen ze een relatie kregen, dus op hem is het ook van toepassing.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo heeft alweer zijn zin, maar dat ligt toch echt meer aan Nina. Wat een doos. Ik moest wel lachen om Noud met zijn cola en camping op Tessel. Ik vind het best wel wat hebben dat ze hem nu lekker gewoontjes afschilderen en Nina als het rijkeluiskindje. De verhaallijn is niet bijzonder boeiend, maar wel bij vlagen vermakelijk en een eeuwenoud principe.
maar dat is weer anders he, niemand mag aan zijn prinsesje komenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat Noud gewoon lekker normaal en gewoon blijft, een beetje ala Arnie en Peter die zich ook nooit wilden laten inpakken door allerlei maniertjes. En Ludo snap ik ook niet helemaal, Janine was ook een doodnormale, eenvoudige vrouw toen ze een relatie kregen, dus op hem is het ook van toepassing.
Ik heb het idee dat dat wel wat aan het veranderen is nu, van totale afwijzing zoals bij Morris, lijkt het erop dat ie nu in het begin een beetje moeilijk doet, maar het uiteindelijk toch wel enigzins accepteert. Bij Dex deed ie in het begin ook moeilijk en accepteerde hem later. Ze laten al blijken dat ie geen hekel heeft aan Noud als persoon, hij zegt ook open en eerlijk waarom hij twijfelde (wat betekent dat ie niet met een of ander spelletje bezig is). Volgens mij kost het wat tijd, maar draait ie uiteindelijk wel bij.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dat is weer anders he, niemand mag aan zijn prinsesje komen
Ik snap nou niet wat de makers oorspronkelijk in gedachten hadden met Jack en evenmin snap ik wat ze nu met hem in gedachten hebben. Hoe willen ze nu dat ie overkomt?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat heeft Jack voor onderdrukte frustraties, hallo zeg, zo tekeer gaan tegen een kind zonder advocaat
Ludo was in mijn beleving in zijn beginjaren een beetje zoals Frits in seizoen 2 (uiteraard iets minder ziekelijk), maar ze wilden duidelijk maken wie hij was en waartoe hij in staat was. Hij was een stuk pesteriger dan nu en zijn geweten was ook stukken minder aanwezig, de enige bij wie hij zich goed gedroeg was Janine Elschot. Voor de rest was het iemand aan wie de hele stad (Meerdijk bestond toen gelukkig nog niet) al snel een hekel had, iets waarop hij soms reageerde als met die lach die je in je usericon hebt staanquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Frey het volgende:
Vandaag wat door de oude vooruitzichten gebladerd. Ik wilde toch eens kijken wat ik me nog precies allemaal kon herinneren, maar vooral van de eerste maanden dat ik keek kan ik me niet veel meer zo voor de geest halen. Dan heb ik het dus over de 2e helft van seizoen 6. Maar alleen al bij het lezen merk je hoe anders het toen was. Ik wil zo graag weer de beginjaren van Ludo zien, want hij blijft gewoon mijn grote favoriet. Maar eerst nog seizoen 4 en 5.
Deze is ook mooi, met dank aan Mike Tuinstra (althans dat youtube account is geloof ik van hem)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef Frey het volgende:
En ook op het eind van het gesprek:
"En wat denk je daaraan te doen?"
Hoewel ik natuurlijk al wist dat Jack naar Herman toeging vond ik het toch wel jammer en ik vroeg me vroeger ook weleens af: 'wat als Jack bij Frits was terechtgekomen en door hem was opgevoed?'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:19 schreef Frey het volgende:
Frits blijft lachend achter, maar Herman gaat er wel mooi vandoor met zijn voogdijpapieren.
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op, na die ontvoering zag je ook weleens dat Herman gewoon direct bezig was met Jack. En in seizoen 5 geloof ik liet ie Jack even praten met Frits en wanneer Frits overleden is zie je ook dat Jack -toen dus nog Herman-Rien- bij zijn grootvader op schoot zit en ze gewoon normaal contact hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Frey het volgende:
Ik vind het nog steeds slap hoe ze het laatst hebben opgelost met Jack, dat Herman pas op zijn sterfbed tegen hem ging praten. Dan nog, Herman zou hem de opvoeding geven die hij voor Rien en Frits in gedachten had. Dit kan dus nooit de bedoeling geweest zijn. Een groot zakenman paste waarschijnlijk niet in de plannen van de schrijvers, maar ze moesten wel even een naam uit het verleden hebben. Wat een mislukking...
Weetje... er zijn vaak mensen een tijdje weg bij gtst (laatst bing), nu Lorena misschien. RTL4 is natuurlijk ook maar gewoon hun werkgever en ik denk dat ze ook net als alle andere bedrijven, zuinig zijn met het verstrekken van vaste arbeidscontracten. Dus wanneer de termijn zich aandoet dat ze recht hebben op een vast arbeidscontract moeten ze er minimaal 3 maanden uit, dan heeft RTL wettelijk weer het recht om tijdelijke arbeidscontracten te verstrekken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:39 schreef stepje10 het volgende:
Is hij niet minderjarig ? Hoe oud was dat kind ookweer?
En Lorena gaat toch niet weg of wel??
Dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, met dank aan Mike Tuinstra (althans dat youtube account is geloof ik van hem)![]()
Het blijft jammer van Jack inderdaad. Ik ben van mening dat zowel het personage als de acteur de potentie hadden om de van Houten/Hogendoorn naam naar het heden te halen. Als je naar jouw filmpje omtrent zijn intrede kijkt wordt hij gewoon geheel anders neergezet daar. Dan had hij tenminste wat te melden. Helaas is het er gewoon simpelweg de serie niet meer naar. Goedkope producties voor weinig centen is de opzet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Frey het volgende:
Ik vind het nog steeds slap hoe ze het laatst hebben opgelost met Jack, dat Herman pas op zijn sterfbed tegen hem ging praten. Dan nog, Herman zou hem de opvoeding geven die hij voor Rien en Frits in gedachten had. Dit kan dus nooit de bedoeling geweest zijn. Een groot zakenman paste waarschijnlijk niet in de plannen van de schrijvers, maar ze moesten wel even een naam uit het verleden hebben. Wat een mislukking...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:31 schreef Frey het volgende:
Ga door met die prachtige uploads.![]()
Komt er ook nog meer van Bronkhorst op? Ik geniet gewoon zo van Ger Smit als rechercheur Bronkhorst.![]()
En stukjes van de Celu verhaallijn met Jan Anne Drenth en Hero Muller als Dhr Kamphof en Dhr Steens.
Toch niet te veeleisend he?
Je kunt mij niet vertellen dat ze dit serieus menen hè? "Grafisch kunstwerkje"quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grafisch kunstwerkje![]()
![]()
"Ieder dingetje komt van pas, hoe klein ook."quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef Frey het volgende:
Ook hier is Bronkhorst weer geweldig.![]()
Rond de 12 minuten.
Wat slecht idd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grafisch kunstwerkje![]()
![]()
Helen heeft Eddie trouwens weleens eerder gezien, maar dit herrinert ze zich daar niet meer. Toen David Harkema werd ontmaskert heeft Eddie haar nog naar huis begeleid, diezelfde Eddie die haar nu wilde vermoorden met een kussenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:39 schreef Frey het volgende:
Ook hier is Bronkhorst weer geweldig.![]()
Rond de 12 minuten.
Cool, Jef kon soms zo geniaal hard zijn, maar toch, nu ik weer meer van hem zie in seizoen 2 en 3 kreeg ik steeds meer bewondering voor het personagequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef Frey het volgende:
49:15
Dus dat is de befaamde "Kruip, mijn zogenaamde zoon, kruip" van Jef.
Yay, ze hebben het complete gala in 1 vid online gezetquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:08 schreef Frey het volgende:
49:15
Dus dat is de befaamde "Kruip, mijn zogenaamde zoon, kruip" van Jef.
Voor een bus geduwd worden en er dan zo fris en ongehavend uitzien?quote:
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar Helen was toen niet helemaal bij haar positieven, dus het kan makkelijk langs haar heen gegaan zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helen heeft Eddie trouwens weleens eerder gezien, maar dit herrinert ze zich daar niet meer. Toen David Harkema werd ontmaskert heeft Eddie haar nog naar huis begeleid, diezelfde Eddie die haar nu wilde vermoorden met een kussen
Ik adviseer jou om beter rond afl 70 te beginnen, maar als je alles wilt zien, dan wel xd, maar als je het op nieuw ziet zal ik naar me lusiteren xDquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu bij DVD 3 van seizoen 1..... ik vond vroeger Linda en Arnie altijd leuk, maar damn wat irriteer ik me aan ze
Dat is weer te ver, beter vanaf aflvering 30/35quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik adviseer jou om beter rond afl 70 te beginnen, maar als je alles wilt zien, dan wel xd, maar als je het op nieuw ziet zal ik naar me lusiteren xD
ja daar ben ik bijnaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is weer te ver, beter vanaf aflvering 30/35
Wat is er zo vermoeiend/lastig aan die eerste afleveringen dan? Ik vond die ook leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 11:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik adviseer jou om beter rond afl 70 te beginnen, maar als je alles wilt zien, dan wel xd, maar als je het op nieuw ziet zal ik naar me lusiteren xD
ik vind ze verschrikkelijk. Ik irriteer me aan het acteren van sommige... en dan vooral aan Linda en petra.... damn die zijn slechtquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat is er zo vermoeiend/lastig aan die eerste afleveringen dan? Ik vond die ook leuk
Metname Petra, jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind ze verschrikkelijk. Ik irriteer me aan het acteren van sommige... en dan vooral aan Linda en petra.... damn die zijn slecht
Tja ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
WTF?!
Goede tijden slechte tijden (RTL4) 1.706.000
Nog even en ze bereiken de 2 miljoen!
Is dat gemiddeld of een willekeurige aflevering. Wellicht dat die Rutger-verhaallijn ze goed heeft gedaan, ze willen kennelijk niet aan een vaste slechterik, maar als ze gewoon de ene tijdelijke slechterik snel afwisselen met de ander is er vast ook nog wel naar te kijken. Desalniettemin vind ik dat die Rutger-lijn nu weleens mag worden afgesloten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
WTF?!
Goede tijden slechte tijden (RTL4) 1.706.000
Nog even en ze bereiken de 2 miljoen!
Die zou zo'n zaak nooit krijgen. Als je nagenoeg alle verdachten persoonlijk kentquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mark bij Boulevard: "In het echte leven zou Jack van de zaak zijn gehaald."
NO WAY, ECHT WAAR?!
Ook dat, maar hij maakt er ook een enorme puinhoop van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Die zou zo'n zaak nooit krijgen. Als je nagenoeg alle verdachten persoonlijk kent
Dat is van de aflevering van gisteren. GTST scoort de afgelopen 3 maanden zo rond de anderhalf miljoen kijkers, met een flink aantal uitschieters na 1,6-1,7 miljoen. Een wonder, het is bijna een half miljoen kijkers meer dan 2,5 jaar terug.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dat gemiddeld of een willekeurige aflevering. Wellicht dat die Rutger-verhaallijn ze goed heeft gedaan, ze willen kennelijk niet aan een vaste slechterik, maar als ze gewoon de ene tijdelijke slechterik snel afwisselen met de ander is er vast ook nog wel naar te kijken. Desalniettemin vind ik dat die Rutger-lijn nu weleens mag worden afgesloten.
Ja halloquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Het slaat inderdaad nergens op dat Jack nu ineens Sil als hoofdverdachte ziet.![]()
Ze willen hem ook echt slim laten overkomen.
Wat wil je precies weten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef ejiraM het volgende:
Sjors zit toch ook gewoon op de zaak vanuit het OM? Jack vertelt haar die dingen toch niet in privésfeer, maar juist zakelijk?
Enn, er zijn hier heul veul mensen volgens mij die heel wat weten van alle afgelopen seizoenen.. Zat net wat terug te kijken op youtube, en kwam uit bij die hele overdreven amuletverhaallijn. Halverwege ben ik opgehouden met kijken, dus ik weet niet zo goed meer hoe het nou zat / afliep. Iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen en vertellen hoe het ook alweer allemaal zat?
ja en krijgt ook mailtjes van de kijkersquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja halloRechercheur Jack leest ook de vooruitzichten in de gids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voila, daarom dus ook dat ik ermee gekapt ben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die homo zoon (Edwin?) is echt zo grafirritant. Elke scene is weer hetzelfde, lucas/wiet vraagt iets en hij houdt zn mond dicht. Elke_keer_weer...
Ik ben vorig seizoen afgehaakt na dat gemekker om die gaybashers. Van vorig seizoen heb ik alleen aflevering 4000 nog gekeken en van het huidige seizoen alleen de feestweek. Heel af en toe kijk ik een shortie, maar die zet ik (ook vanwege die irritante reclames vooraf) weer snel af.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Natte scheur Jack en die twee zonen van Cynthia Abma en Joep Sertons zijn echt soapverkloters. Ze acteren niet goed op de geschreven teksten van de schrijvers. Wat me brengt op het volgende; De schrijvers zijn echt soapverkloters. Ze schrijven niet goed op de karakters van de acteurs.
Ik ben definitief afgehaakt door dat gezeik om ramp Jack en die homo, misschien dat ik het volgend seizoen weer probeer.
Ik niet, dan gaan die makers namelijk helemaal door met hun onzin om dat ze nu gaan denken dat ze echt goed bezig zijn. Kennelijk vinden 1.7 miljoen kijkers dit ook echt, ben benieuwd wat zij van eerdere afleveringen gevonden zouden hebben en hoeveel de kijkcijfers waren geweest als mensen niet afgehaakt waren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef PeterKelder het volgende:
En wéér 1,7 miljoen mensen gekeken naar GTST gisteren!
Ik ga stuk van het lachen
Tja, ik snap ook niet dat zoveel mensen het huidige GTST "geweldig spannend" vinden. En ja, ik ben ook benieuwd naar de kijkcijfers na de Rutger-verhaallijn. Als ze dan nog 1,7 miljoen kijkers vasthouden, snap ik er echt niets meer van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, dan gaan die makers namelijk helemaal door met hun onzin om dat ze nu gaan denken dat ze echt goed bezig zijn. Kennelijk vinden 1.7 miljoen kijkers dit ook echt, ben benieuwd wat zij van eerdere afleveringen gevonden zouden hebben en hoeveel de kijkcijfers waren geweest als mensen niet afgehaakt waren.![]()
Overigens, na de zogenaamde ontknoping van die Rutger-verhaallijn ben ik benieuwd hoe de kijkcijfers gaan verlopen
Ach ja dit blijft inderdaad speculeren zowel van jou als van ons, feit is wel dat het toen gemiddeld tussen de 2.0 miljoen en de 2.5 miljoen lag en dat een paar seizoenen lang. Hoewel het dus nu weer opkrabbelt is het nog steeds lager dan pak weg de eerste 8 à 9 jaren. En uiteraard moet een serie met z'n tijd meegaan, maar dingen als misdaad en criminaliteit zijn nog steeds van deze tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef RogerS het volgende:
Het blijft grappig; hoe negatiever en feller de reacties in dit topic, hoe beter GTST scoort. Maar goed, de vraag hoeveel mensen er zouden kijken als ze weer op de oude 'tour' zouden gaan, zoals in de eerste seizoenen? Ik denk dat het juist minder is dan nu. Misschien dat dat vroeger meer aansprak dan nu en er echt een andere koers nodig is voor de serie (zoals de huidige dus). Het is niet anders. Na de Rutger-verhaallijn zal het iets afzakken naar 1,5 denk ik, maar dan begint de verhaallijn in Suriname, dus dat zal ook wel kijkers vasthouden.
Edwin en Sjoerd vallen me inderdaad wel mee, die Edwin mag zijn mond weleens wat vaker opentrekken, maar dit ligt niet aan de acteur. Jack viel mij al tegen en gaat me steeds meer tegenvallen eigenlijk. Er werd inderdaad bij zijn introductie veel van hem verwacht, maar hij ging zich steeds meer als het braafste jongetje van de klas gedragen.quote:En over de acteurs die Edwin en Sjoerd spelen. Ik vind ze echt niet zo slecht als hier wordt beweerd. Jack vind ik dan wel wat tegenvallen en ik snapte ook niet zo goed hoe hij ineens zeker wist dat Sil de dader is...
Ik heb gister de aflevering gezien dat Lindaquote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is weer te ver, beter vanaf aflvering 30/35
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |