abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 21:09:41 #126
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_90811589
Ludo heeft alweer zijn zin, maar dat ligt toch echt meer aan Nina. Wat een doos. Ik moest wel lachen om Noud met zijn cola en camping op Tessel. Ik vind het best wel wat hebben dat ze hem nu lekker gewoontjes afschilderen en Nina als het rijkeluiskindje. De verhaallijn is niet bijzonder boeiend, maar wel bij vlagen vermakelijk en een eeuwenoud principe.
"U hoort nog van me!"
pi_90811687
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Ludo heeft alweer zijn zin, maar dat ligt toch echt meer aan Nina. Wat een doos. Ik moest wel lachen om Noud met zijn cola en camping op Tessel. Ik vind het best wel wat hebben dat ze hem nu lekker gewoontjes afschilderen en Nina als het rijkeluiskindje. De verhaallijn is niet bijzonder boeiend, maar wel bij vlagen vermakelijk en een eeuwenoud principe.
eensch :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_90811758
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik niet, ik hoop dat die lijn nou eens afgelopen is. Tijd voor iets nieuws wat mij betreft :P
het wordt inderdaad eens tijd dat deze verhaallijn wordt afgesloten,het wordt echt tot in den treure gerekt :')
pi_90813380
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Hogendoorn het volgende:
Mooi om te zien dat Noud gewoon lekker normaal en gewoon blijft, een beetje ala Arnie en Peter die zich ook nooit wilden laten inpakken door allerlei maniertjes. En Ludo snap ik ook niet helemaal, Janine was ook een doodnormale, eenvoudige vrouw toen ze een relatie kregen, dus op hem is het ook van toepassing. ;)
Een heer met stijl
pi_90815077
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat Noud gewoon lekker normaal en gewoon blijft, een beetje ala Arnie en Peter die zich ook nooit wilden laten inpakken door allerlei maniertjes. En Ludo snap ik ook niet helemaal, Janine was ook een doodnormale, eenvoudige vrouw toen ze een relatie kregen, dus op hem is het ook van toepassing. ;)
maar dat is weer anders he, niemand mag aan zijn prinsesje komen
pi_90815383
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

maar dat is weer anders he, niemand mag aan zijn prinsesje komen
Ik heb het idee dat dat wel wat aan het veranderen is nu, van totale afwijzing zoals bij Morris, lijkt het erop dat ie nu in het begin een beetje moeilijk doet, maar het uiteindelijk toch wel enigzins accepteert. Bij Dex deed ie in het begin ook moeilijk en accepteerde hem later. Ze laten al blijken dat ie geen hekel heeft aan Noud als persoon, hij zegt ook open en eerlijk waarom hij twijfelde (wat betekent dat ie niet met een of ander spelletje bezig is). Volgens mij kost het wat tijd, maar draait ie uiteindelijk wel bij.
Een heer met stijl
  maandag 3 januari 2011 @ 22:38:26 #132
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90816640
Bij Morris had Ludo volledig gelijk. :')
Even kijken hoe het nu dan gaat. Op het moment is er helaas niets wat me weet te boeien. Hopelijk wordt het wat in Suriname.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2011 @ 22:49:48 #133
43556 miss_dynastie
pi_90817331
Wat heeft Jack voor onderdrukte frustraties, hallo zeg, zo tekeer gaan tegen een kind zonder advocaat :')
pi_90817499
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat heeft Jack voor onderdrukte frustraties, hallo zeg, zo tekeer gaan tegen een kind zonder advocaat :')
Ik snap nou niet wat de makers oorspronkelijk in gedachten hadden met Jack en evenmin snap ik wat ze nu met hem in gedachten hebben. Hoe willen ze nu dat ie overkomt?

Op mij komt ie ieder geval over als iemand die overdreven gemaakt doet alsof ie mysterieus en stoer is en hier zelf nog in geloofd ook. Maar dat dit in de praktijk echter flink meetegenvalt. Daarnaast vind ik dat ie nogal vaak bakzeil haalt in zijn ondernemingen en zich behoorlijk vaak laat schoferen door andere mensen (behalve tegen Sil, dan durft ie namelijk wel). :')

@Frey, eens met wat je zei over Morris ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 03-01-2011 23:00:27 ]
Een heer met stijl
  maandag 3 januari 2011 @ 23:58:26 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90820957
Vandaag wat door de oude vooruitzichten gebladerd. Ik wilde toch eens kijken wat ik me nog precies allemaal kon herinneren, maar vooral van de eerste maanden dat ik keek kan ik me niet veel meer zo voor de geest halen. Dan heb ik het dus over de 2e helft van seizoen 6. Maar alleen al bij het lezen merk je hoe anders het toen was. Ik wil zo graag weer de beginjaren van Ludo zien, want hij blijft gewoon mijn grote favoriet. Maar eerst nog seizoen 4 en 5. :P
pi_90821217
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Frey het volgende:
Vandaag wat door de oude vooruitzichten gebladerd. Ik wilde toch eens kijken wat ik me nog precies allemaal kon herinneren, maar vooral van de eerste maanden dat ik keek kan ik me niet veel meer zo voor de geest halen. Dan heb ik het dus over de 2e helft van seizoen 6. Maar alleen al bij het lezen merk je hoe anders het toen was. Ik wil zo graag weer de beginjaren van Ludo zien, want hij blijft gewoon mijn grote favoriet. Maar eerst nog seizoen 4 en 5. :P
Ludo was in mijn beleving in zijn beginjaren een beetje zoals Frits in seizoen 2 (uiteraard iets minder ziekelijk), maar ze wilden duidelijk maken wie hij was en waartoe hij in staat was. Hij was een stuk pesteriger dan nu en zijn geweten was ook stukken minder aanwezig, de enige bij wie hij zich goed gedroeg was Janine Elschot. Voor de rest was het iemand aan wie de hele stad (Meerdijk bestond toen gelukkig nog niet) al snel een hekel had, iets waarop hij soms reageerde als met die lach die je in je usericon hebt staan ;)
Een heer met stijl
pi_90821479
Overigens hier heb ik echt even krom om gelegen:

Op 2.20 minuten

Frits: "Met...met wie?"
Herman: "Met Hogendeeeeurn.." en dan dat lachje erbij

Dat ie zichzelf ook Hogendoorn noemt tegenover Frits

_O- _O- _O-
Een heer met stijl
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:12:43 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90821588
En ook op het eind van het gesprek:
"En wat denk je daaraan te doen?" _O-
pi_90821708
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef Frey het volgende:
En ook op het eind van het gesprek:
"En wat denk je daaraan te doen?" _O-
Deze is ook mooi, met dank aan Mike Tuinstra (althans dat youtube account is geloof ik van hem) ;)

Een heer met stijl
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:19:34 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90821828
Frits blijft lachend achter, maar Herman gaat er wel mooi vandoor met zijn voogdijpapieren. _O-
pi_90821910
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:19 schreef Frey het volgende:
Frits blijft lachend achter, maar Herman gaat er wel mooi vandoor met zijn voogdijpapieren. _O-
Hoewel ik natuurlijk al wist dat Jack naar Herman toeging vond ik het toch wel jammer en ik vroeg me vroeger ook weleens af: 'wat als Jack bij Frits was terechtgekomen en door hem was opgevoed?' ;)
Een heer met stijl
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:40:41 #142
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90822405
Ik vind het nog steeds slap hoe ze het laatst hebben opgelost met Jack, dat Herman pas op zijn sterfbed tegen hem ging praten. Dan nog, Herman zou hem de opvoeding geven die hij voor Rien en Frits in gedachten had. Dit kan dus nooit de bedoeling geweest zijn. Een groot zakenman paste waarschijnlijk niet in de plannen van de schrijvers, maar ze moesten wel even een naam uit het verleden hebben. Wat een mislukking...
pi_90822523
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Frey het volgende:
Ik vind het nog steeds slap hoe ze het laatst hebben opgelost met Jack, dat Herman pas op zijn sterfbed tegen hem ging praten. Dan nog, Herman zou hem de opvoeding geven die hij voor Rien en Frits in gedachten had. Dit kan dus nooit de bedoeling geweest zijn. Een groot zakenman paste waarschijnlijk niet in de plannen van de schrijvers, maar ze moesten wel even een naam uit het verleden hebben. Wat een mislukking...
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op, na die ontvoering zag je ook weleens dat Herman gewoon direct bezig was met Jack. En in seizoen 5 geloof ik liet ie Jack even praten met Frits en wanneer Frits overleden is zie je ook dat Jack -toen dus nog Herman-Rien- bij zijn grootvader op schoot zit en ze gewoon normaal contact hebben.
Een heer met stijl
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:52:11 #144
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90822664
Daarbij snap ik ook niet waarom hij nu ineens Jack heet.
pi_90823414
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:39 schreef stepje10 het volgende:
Is hij niet minderjarig ? Hoe oud was dat kind ookweer?

En Lorena gaat toch niet weg of wel??
Weetje... er zijn vaak mensen een tijdje weg bij gtst (laatst bing), nu Lorena misschien. RTL4 is natuurlijk ook maar gewoon hun werkgever en ik denk dat ze ook net als alle andere bedrijven, zuinig zijn met het verstrekken van vaste arbeidscontracten. Dus wanneer de termijn zich aandoet dat ze recht hebben op een vast arbeidscontract moeten ze er minimaal 3 maanden uit, dan heeft RTL wettelijk weer het recht om tijdelijke arbeidscontracten te verstrekken.
pi_90823895
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Deze is ook mooi, met dank aan Mike Tuinstra (althans dat youtube account is geloof ik van hem) ;)

Dat klopt inderdaad. :) Ik heb dit account opgericht, waar ik inmiddels meerdere beheerders op heb staan. Onder andere Lucas, die hier momenteel ook vrij actief post, en Frans. Deze uploads komen inderdaad van mij. :Y De opzet is uiteraard zoveel mogelijk beelden van mijn favoriete GTST personages Frits van Houten en Herman Hogendoorn. ;) Maar daarnaast komen ook de mensen daaromheen aan bod, en soms wat andere personages en verhaallijnen die ik als een waardige aanvulling beschouw. 8-)
pi_90823988
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Frey het volgende:
Het blijft jammer van Jack inderdaad. Ik ben van mening dat zowel het personage als de acteur de potentie hadden om de van Houten/Hogendoorn naam naar het heden te halen. Als je naar jouw filmpje omtrent zijn intrede kijkt wordt hij gewoon geheel anders neergezet daar. Dan had hij tenminste wat te melden. Helaas is het er gewoon simpelweg de serie niet meer naar. Goedkope producties voor weinig centen is de opzet.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 02:31:19 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90824118
Ga door met die prachtige uploads. ^O^

Komt er ook nog meer van Bronkhorst op? Ik geniet gewoon zo van Ger Smit als rechercheur Bronkhorst. _O_
En stukjes van de Celu verhaallijn met Jan Anne Drenth en Hero Muller als Dhr Kamphof en Dhr Steens. _O_

Toch niet te veeleisend he? O-)
pi_90824213
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 02:31 schreef Frey het volgende:
Ga door met die prachtige uploads. ^O^

Komt er ook nog meer van Bronkhorst op? Ik geniet gewoon zo van Ger Smit als rechercheur Bronkhorst. _O_
En stukjes van de Celu verhaallijn met Jan Anne Drenth en Hero Muller als Dhr Kamphof en Dhr Steens. _O_

Toch niet te veeleisend he? O-)
:9 Dat ligt wel in de bedoeling. Zoals je zult begrijpen gaat hier natuurlijk wel enige tijd inzitten, maar het is zeker de intentie om deze lijnen binnenkort ook on te zetten. :Y

Rechercheur Bronkhorst vond ik net als jou ook een zeer sterk personage. Het zette kracht achter justitie, en bood het nodige tegenwicht aan de misdaad die toen zo prominent aanwezig was.

De Celu lijn was een goed begin van het in kaart brengen van de uitvoerende misdaad. In seizoen 4 zullen ze hier verder meegaan met o.a. de van Houten en Wassenaar lijnen.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:22:02 #150
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_90837762

Grafisch kunstwerkje _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')