Okee dat maakt inderdaad duidelijk waarom er eind seizoen 1 nog helemaal niet aan af te zien was dat ze gerelateerd waren, de acteurs wisten het zelf ook nog niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het boek 12,5 jaar GTST, in het interview met Casper van Bohemen:
"Het was nog onduidelijk hoe die rol zich zou ontpoppen en wat er verder met Frits ging gebeuren. Ik wist alleen maar dat hij een sluwe zakenman was, want we kregen de scripts toen nog in porties uit Australië toegestuurd. Dat werkte niet, omdat die scripts niet verder gingen dan een aantal weken. Zo bleek Frits later opeens de halfbroer van Rien Hogendoorn te zijn."
De schrijvers/vertalers waarschijnlijk ook niet, die zullen het waarschijnlijk ook wel per 20 afleveringen oid toegestuurd hebben gekregen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dat maakt inderdaad duidelijk waarom er eind seizoen 1 nog helemaal niet aan af te zien was dat ze gerelateerd waren, de acteurs wisten het zelf ook nog niet.
Ik vraag me af waarom de nederlandse schrijvers zijn rol niet wilden behouden, ik was er niet echt rouwig om want ik vond Rien altijd een sukkeltje en al helemaal toen Frits kwam. Misschien deden ze het wel om de aandacht nog meer op Frits te vestigenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens vond Joost Buitenweg het niet erg leuk dat Rien ook noodgedwongen uit de serie moest vertrekken. Hij was wel blij met het feit dat hij zijn exit zelf mocht bepalen, vandaar dat hij werd neergeschoten (dat was een wens van Joost, alleen de witte muur was er niet)
Rien vond ik niet bepaald geweldig, meer irritant. Ik vraag het me juist meer af van Annette, daar had je je als schrijver nog op kunnen uitleven denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom de nederlandse schrijvers zijn rol niet wilden behouden, ik was er niet echt rouwig om want ik vond Rien altijd een sukkeltje en al helemaal toen Frits kwam. Misschien deden ze het wel om de aandacht nog meer op Frits te vestigen
Ik ook wel, die grandioze stommiteiten die hij weer uithaalde, alleen maar om een doel te bereiken.quote:
Ja zo achteraf wel, maar ik heb de afleveringen ook gezien toen ze oorspronkelijk uitgezonden werden, toen vond ik hem maar tijdrovend en irritant, vooral nadat Linda met Herman meegegaan was.quote:
Het komt ook door de manier waarop Joost acteert. Hij zet zijn personages zo heerlijk droog neer.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook wel, die grandioze stommiteiten die hij weer uithaalde, alleen maar om een doel te bereiken.
Maar bij SamSam kon ik ook aardig lachen om "Rien"
Wel leuk om te weten: in seizoen 1 van SamSam is er een aflevering (nr. 8 volgens mij) waarin zowel Joost Buitenweg (Rien), Casper van Bohemen (Frits) als Hein van Beem (Nico Stenders) te zien zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Het komt ook door de manier waarop Joost acteert. Hij zet zijn personages zo heerlijk droog neer.
Bleeker??? Wat heeft de huishoudster van de familie Alberts te maken met de zoon van Helen Helmink? Ik denk dat je mevrouw Barendsen bedoeltquote:Op zondag 2 januari 2011 21:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens ik zat zojuist weer die aflevering te bekijken waar Frits hoort dat Trix dood is. Nergens blijkt dat Herman erachter zit eigenlijk. Het lijkt een beetje op hetzelfde als tussen Martine Hafkamp en Rolf Huygens, men schrijft op websites en dergelijke wel dat dit zo is en men praat elkaar maar na, maar ze laten ook andere opties open.
http://www.youtube.com/user/VanHoutenRules#p/u/13/V3RyPJQUGK0
Zo kan het ook dat Herman haar het kind afnam en dat ze zichzelf daarop doodreed in een ravijn in Australië.
Bij Rolf Huygens geloof ik zelf niet dat het Martine was, zeker ze werd er wel machtiger door, maar ze hield van die man en hoewel ze (behalve een enkele keer) niet wilde dat iemand zou weten dat Peter Helens zoon was, waren er meerdere machten in het spel die dat wilden voorkomen. Die hele mevrouw Bleeker bijvoorbeeld die kon het ook niet vertellen begin seizoen 1.
Wel ten drommel, volgens mij ben ik seniel aan het worden, je hebt helemaal gelijk, ik bedoelde mw Barendsequote:Op zondag 2 januari 2011 22:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bleeker??? Wat heeft de huishoudster van de familie Alberts te maken met de zoon van Helen Helmink? Ik denk dat je mevrouw Barendsen bedoelt
Zeker, rechercheur Vliegen, mw Barendse, Eddie en ook Van Kooten.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:01 schreef Frey het volgende:
Wel leuk dat zulke kleinere rolletjes soms terugkeerden en dan ook nog dezelfde acteur/actrice.
Wat? hoe kan men dan zeggen dat ze geen kennis hebben van het verleden. Dat valt best mee. Volgens mij zitten ze onder druk van RTL.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef PeterKelder het volgende:
Wel lachen dat destijds dezelfde schrijvers verantwoordelijk waren voor het verhaal als nu
Ze hebben denk ik ook wel voldoende kennis van dat gedeelte, maar niet van de eerste 10 jaren. Bij de comeback van Linda Dekker bijvoorbeeld wisten ze alleen nog "ex van Arnie, ooit vreemd gegaan met Robert", dat Linda en Robert daarna 4 seizoenen niet meer naar elkaar omkeken wisten ze niet en toen Linda terugkwam dook ze weer direct in Roberts armen. Ze waren ook glad vergeten dat het een vriendin van Janine was geweest, die 2 hadden geen hereniging en nauwelijks een scene samen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat? hoe kan men dan zeggen dat ze geen kennis hebben van het verleden. Dat valt best mee. Volgens mij zitten ze onder druk van RTL.
Is die aflevering met dat feest ja. Casper is een deo-acteur die blijkbaar veel werkt met 'Paul', Verhoevenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wel leuk om te weten: in seizoen 1 van SamSam is er een aflevering (nr. 8 volgens mij) waarin zowel Joost Buitenweg (Rien), Casper van Bohemen (Frits) als Hein van Beem (Nico Stenders) te zien zijn
Ik zou gewoon bij seizoen 1 beginnen ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:33 schreef Koosnaam het volgende:
Maar verder. ( we praten natuurlijk over heden en verleden) Ik heb seizoen 3 van gtst ( En al een beetje gekeken natuurlijk). Maar seizoen 1 en 2 nog niet. Alleen een beetje gezien op you tube aan filmpjes gezien. Wat kan ik het beste doen. Eerst seizoen 1 en 2 bestellen?
Maar seizoen 1 is zoooo moeilijk om doorheen te komen... Heb wel de eerste cd gekeken, maar damn wat is het saaiquote:Op maandag 3 januari 2011 11:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bij seizoen 1 beginnen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |