same.. zoals die van mij, maar niet van een willekeurige algemeen beschaafde topic starter zoals sharr.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:23 schreef Beach het volgende:
ja Myr sluit allesik ben beter van haar gewwend
jij moet en zal in elk topic wat posten maakt niet uit wat het is ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Sharr, wil je neuken? Oki doki grr grr
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Okquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
jij moet en zal in elk topic wat posten maakt niet uit wat het is ?
ga runescape spelen!quote:
fuck dit ik ga ff veder fok!en en daarna sylvester party ofzowquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef Beach het volgende:
fuck dit ik ga terug naar de tv en ziggy's smoken jwz
Heb jij je schaamhaar ook strak naar achteren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:25 schreef porsche1 het volgende:
Wel als jij dat wilt. Oki doki grr grrquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb jij je schaamhaar ook strak naar achteren?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb jij je schaamhaar ook strak naar achteren?
PC is afgepakt door het 1 en het ander.quote:
awwquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
PC is afgepakt door het 1 en het ander.
ow zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me af door zijn tekstje
Er is niksch op tvquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:26 schreef Beach het volgende:
fuck dit ik ga terug naar de tv en ziggy's smoken jwz
wel als je extra pakket hebtquote:
Nee.quote:
Wat dan? Die hebben ze hier wel maar ze kijken hier Riverdancequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wel als je extra pakket hebt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat dan? Die hebben ze hier wel maar ze kijken hier Riverdance
ze heeft roos haarquote:
niet boas worden. jij hebt ook mooi haar hoarquote:
vertelquote:
NEE IK BEDOELDE HET IS ROZE GEEN ROOS! Roos is een bloem! Alleen roos kan wel roze zijn!!1!!!!1!!1!¡¡!!¡¹!!!!1quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
niet boas worden. jij hebt ook mooi haar hoar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben gefilmd toen ik ongeveer dronken was voor de VPRO
Dus ik hoop op knippen. Heel erg.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
NEE IK BEDOELDE HET IS ROZE GEEN ROOS! Roos is een bloem! Alleen roos kan wel roze zijn!!1!!!!1!!1!¡¡!!¡¹!!!!1
hoe laatquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze vroegen wat ik van dikke mensen vond etc etc
vpro welke zender >.<! welke tijdstip !quote:
Doe ik al twee wekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ga maar heel erg hopen dat het eruit geknipt is
haha ik zet ff mijn kpn receiver op opslaan voor die tijdstipquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef sharr het volgende:
[..]
20.25 "Lekker Dik"
Ofzo. IK WIL GEKNIPT ZIJN, KUT VPRO
Neequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jij bent dronken grr grr
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
haha ik zet ff mijn kpn receiver op opslaan voor die tijdstip
same, we hebben iets gemeen.. en ik eet geen varkensvlees en ik rook nietquote:
ik moet het gewoon zienquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Poemgirl het volgende:
Dikke mensenAchja, Porsche1 durft igg niets meer over ze te zeggen
![]()
en hoezo dikke mensenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met stiekem foto's in de trein nemen en ze op FOK zetten..
Wtf!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met stiekem foto's in de trein nemen en ze op FOK zetten..
niks aanquote:
mn ps3 is dood mangquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
niks aanga maar eens op mijn ps3
je bent nog te jong om dat te snappenquote:
wth hoe?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en hoezo dikke mensenjij bent niet dik.. integendeel een mooi lichaam
geen garantie?quote:
eerst yellow light of dead, daarna green light of deadquote:
sorry, maar wth! slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankje
Ja geen idee, er was iemand bij die dik was en ze deden net of hij m'n vriend was ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel een zielig vioolmuziekje in gedachten voor je arme PS3.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst yellow light of dead, daarna green light of dead
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sorry, maar wth! slecht!
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is idd slecht. Dat wel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even roken buiten,bah je rooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik ga heel even roken buiten,OMG BAH GATVERREDERRIE ZE ROOKTDT !1!1!1¡¹¡¹¡11!!¡¹1!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga heel even roken buiten,ah bah dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
hehe dan ben ik super zeldzaam ... ik eet ook geen varkensvleesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik rook niet of drink nietBen ik nu zeldzaam
?
je bent saai mangquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik rook niet of drink nietBen ik nu zeldzaam
?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe dan ben ik super zeldzaam ... ik eet ook geen varkensvlees
met mij is het nooit saai, want I act drunkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik stink tenminste niet naar die shit.
vegetariërquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef sharr het volgende:
Ik rook, ik drink maar eet geen vlees. En geen aardappels. En geen boter. Alleen met hagelslag.
Ojaroken
wat is er mis met rokenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik stink tenminste niet naar die shit.
.. ow heb jij ook dat geloof dat fok!ers liever niet wolt horen?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
.. ow heb jij ook dat geloof dat fok!ers liever niet wolt horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto's?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met zwarte longen en walgelijke stank.
uhm gele tanden... je gaat na een tijd stinken.... en vergeet vooral niet kanker... maar nog steeds hou ik van jequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik ben cool.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben cool.vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik heb connecties. durven ze nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Poemgirl het volgende:
Als het topic dan niet gesloten is natuurlijk
maa rik wil meer over jou wetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Poemgirl het volgende:
Als het topic dan niet gesloten is natuurlijk
Ik ben fan van Osama. Alleen een dansende natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
maa rik wil meer over jou weten
hehe, ik ben fan van eekhoornsquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:54 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben fan van Osama. Alleen een dansende natuurlijk.
wat wil je zeggen?quote:
Epilepsie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
dreiging voor de mods:
[ afbeelding ]
dreiging voor de mods:
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef sharr het volgende:
OH GOD IEDEREEN ZEGT AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
pak de treinquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
hihihihihihiihihihihihh 111!!!1EINZ!!!1!¹quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
Ik durf niet naar het station te fietsen met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pak de treinik sta klaar!
hehe, nee niet datquote:
WAT NOU EINZZS!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
hihihihihihiihihihihihh 111!!!1EINZ!!!1!¹
hehe maak voetzoekersquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik durf niet naar het station te fietsen met vuurwerk
ZWEI! DREI! POLIZEI!quote:
guidoquote:
aj, helaas is de whisky op en nu moet ik het doen met contreau ofzo en rumquote:
hehe. ik heb ook nog vuurwerk van vorig jaar... dus niks gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:01 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb zin om de mensen in de buurt die met keiharde - waarschijnlijke illegale - vuurwerk zitten te spelen te bekogelen met vuurwerk van vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Jimmyquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wel. Als ik rijk word, ga ik wikipedia wat doneren, en hopen dat die vent op wikipedia me niet meer zo eng aankijkt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wel. Als ik rijk word, ga ik wikipedia wat doneren, en hopen dat die vent op wikipedia me niet meer zo eng aankijkt.
ik zoek pics van jouquote:
Cola geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee waarmee je Malibu kan mengen
Haha lastog hequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Cola geloof ikIk drink het nu puur, beetje ranzing. Slaat er wel in, ik kan de toetsen niet eens vinden.
kiek 'm goan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Cola geloof ikIk drink het nu puur, beetje ranzing. Slaat er wel in, ik kan de toetsen niet eens vinden.
zo van I gonna knife you!quote:
GIVE MEEHH YOUR MONEEEEHHHH!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zo van I gonna knife you!
or else:quote:
Morgen doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:07 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hey! Ik was de oliebollen helemaal vergeten. Nu nog te laat om te bakken.
Dat is ook lekker zonder appelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker
ik heb alleen appelflappen op vandaag
Ja gewoon de appel niet opetenquote:
Ook met tomatensoep? Dat je de tomaat eruit haaltquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gewoon de appel niet opeteneruit vissen aan het begin, ofzo. Dat doe ik met alles. Krentenbollen, etc etc
Waarom ben ik blij dat de oliebollenbakker hier in de buurt niet bij de test was? Ik durf de uitslag niet aan te zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gewoon de appel niet opeteneruit vissen aan het begin, ofzo. Dat doe ik met alles. Krentenbollen, etc etc
Iiieeeewquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Poemgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, ik krijg geld van jou. Ja, ga maar achter je pc'tje zitten, klik het grootste bedrag aan. Goedzooo, je red je eigen leven. Ja, druk op doneren. Dankjewel, tot volgend jaar.
Nee wel de ballenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook met tomatensoep? Dat je de tomaat eruit haalt
Ik moet nu moeite doen om een grapje met ballen niet te posten.quote:
Nee bij andere dingen laat ik ze gewoon erin zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet nu moeite doen om een grapje met ballen niet te posten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee bij andere dingen laat ik ze gewoon erin zitten
quote:
Nee ga de stad inquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Beach het volgende:
kommt er etwas noch etwas spass im Fernsehen??
Toch wel? Huh maar je voorgaande postsquote:
moet huilen stop !quote:
Ik snap het ook niet meer, dit wordt morgen kutquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Toch wel? Huh maar je voorgaande posts![]()
* Beach het even niet meer snapt
Niet sluiten doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Is dit weer een van jullie slowchats?
NEEJOH!!! DIT IS NACHTBAGGERquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Nee Myrquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Derp! on ya face!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
NOOIT TOEGEVEN~! NOOIT OP JE KNIEËN! ALTIJD DOORZETTEN SHARR!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef sharr het volgende:
Niet sluiten.. Gewoon omdat wij geen leven hebben, alsjeblieft
wie is dat nou??!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!
[ afbeelding ]
IK ZET DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111EINZquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
NOOIT TOEGEVEN~! NOOIT OP JE KNIEËN! ALTIJD DOORZETTEN SHARR!!
barney en elmoquote:
sharr ben jij dat op je ui?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:19 schreef sharr het volgende:
[..]
IK ZET DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111EINZ
MYRAELA GA NIEUWJAAR VIEREN
OF OUDJAAR!!!
Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Nouja. veel plezier dan maar. Omdat ik een goede bui heb.
Oh, wat een lief gezichtje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een nieuwe maken maar ik ben lui
quote:
hehe wat een trutquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Alvast beste wensen, dat 2011 een geweldig jaar voor je mag worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
wat doe je nouquote:
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schapquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alvast beste wensen, dat 2011 geweldig mag worden.
nooit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben vredelievend zo op het jaartje dag van d ejaar
hehe je kan geen turksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
Echt voedsel zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik krijg altijd zo'n steen in mn maag het laaste half uur echt niet normaal. Ik weet ook niet hoe het komt.
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schap
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef sharr het volgende:
Weet iemand een lief nieuwjaars smsje ?Als je dat maar niet naar mij stuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komtquote:
Nee naar jou stuur ik wel wat andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dat maar niet naar mij stuurt
Neden söyluyon bunu gardas bizde biliyogquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komt
bitecekse bitsin artik hayat yolu - als het gaat eindigen laat het levens weg eindigen
korkum yok icim rahat huzurla dolu - ik heb geen angst mijn ziel is in vrede
aski yasadim senle bir ömür boyu - ik heb met jou de liefde beleeft een leven lang.
Guido was best grappig ja!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?quote:
hihihihihiihihihihihihi !!!1¹¹1¹!!1!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
Zeg wat je denkt/voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee naar jou stuur ik wel wat anders
Ik weet alleen niet wahahat ik naar hem moet sturen
Ik teken manga, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?
ik ook hoar
yupquote:
einzquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gecequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:26 schreef Poemgirl het volgende:
BENIIIIIIIIII BENIIIIIMMLLLEEEE BIRAAAAAAAAAK!
Kutnummer
Wat een mooie alliteratiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
Tjaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef sharr het volgende:
[..]
True, alleen dat is niet echt slim
Ach. Ja.
ik voelquote:
roken dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef sharr het volgende:
Mijn neefje zingt "I'm a hot slut"
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
Brb, even buiten staan.
Uzun ince bir yoldaayiimmmm *dunu dunu dundurudun dunnun, dun dunn*quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
omg meteen kopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.pipashop.nl/index.php?product=10
Drank.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef sharr het volgende:
Mijn neefje zingt "I'm a hot slut"
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
Brb, even buiten staan.
bakas olma kendin ol,quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:29 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Uzun ince bir yoldaayiimmmm *dunu dunu dundurudun dunnun, dun dunn*
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:30 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Zoek snel een psychiater voor hem.
en nu in ABNquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bakas olma kendin ol,
böyle çok daha güzelsin.
ya gel bana sahici sahici,
ya da anca gidersin.(2)
anasnn kuzusu,
cierimin köesi,
kz bu neyin cakas?
kz hepsi senin mi?hepsi senin mi?
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
ah yanar döner a acayipsin!
ne deli ne de divaneyim,
biliyorum sonunu.
sanma uruna viraneyim,
beenmedim oyununu.(2)
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
ah yanar döner a acayipsin!!(2)
haydi kzm hadi hadi kapris yap,
hadi ben çekerim razym.
hadi ben emrine amadeyim.
Tarkan? Wacht, zat die niet in de cel voor drugsquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
bakas olma kendin ol,
böyle çok daha güzelsin.
ya gel bana sahici sahici,
ya da anca gidersin.(2)
anasnn kuzusu,
cierimin köesi,
kz bu neyin cakas?
kz hepsi senin mi?hepsi senin mi?
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
ah yanar döner a acayipsin!
ne deli ne de divaneyim,
biliyorum sonunu.
sanma uruna viraneyim,
beenmedim oyununu.(2)
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
oynama kdm kdm,
ah yanar döner a acayipsin!!(2)
haydi kzm hadi hadi kapris yap,
hadi ben çekerim razym.
hadi ben emrine amadeyim.
oké wachtquote:
Teveel moeite om op te staan, mobiel te zoeken en te sms'enquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:32 schreef Beach het volgende:
kut ik heb mn beste vriendin een smsje gestuurd en nog niks terug
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Teveel moeite om op te staan, mobiel te zoeken en te sms'en
laten we het op 25 houden.quote:
fixedquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
baskasi olma kendin ol, - wees geen ander, wees je zelf
böyle çok daha güzelsin. - zo ben je veel mooier
ya gel bana sahici sahici, - of kom naar mij zo als je bent
ya da anca gidersin.(2) - of anders kan je beter gaan.
anasnn kuzusu, - moeders schaapje
cierimin köesi - hoek van mijn hart
kz bu neyin cakas? -meid wat is dit nou
kz hepsi senin mi?hepsi senin mi? - meid is alles van jou? is alles van jou?
veder ga ik niet
bedanktquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga wel wat terugsturen [ afbeelding ]
neequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:37 schreef sharr het volgende:
Komt hier een deel 2 van voordat ik ga omkleden?
pics van terwijl jeje omkleed?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:37 schreef sharr het volgende:
Komt hier een deel 2 van voordat ik ga omkleden?
alleen als.. zie bericht bovenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef sharr het volgende:
Okee ik ga omkleden en makeuppen etcetctetetc
Heel erg gelukkig nieuw jaar allerliefste fokkertjes hier
En tot volgend jaar![]()
Kom maar kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pics van terwijl jeje omkleed?
maar!quote:
Ik ga al, ik ga alquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
wat een geSC. :| GA EENS OUD EN NIEUW VIEREN!!!!
ga jij maar heksen verjagen grr.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
wat een geSC. :| GA EENS OUD EN NIEUW VIEREN!!!!
neej!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ga jij maar heksen verjagen grr.
doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |