pak de treinquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
hihihihihihiihihihihihh 111!!!1EINZ!!!1!¹quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
Ik durf niet naar het station te fietsen met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pak de treinik sta klaar!
hehe, nee niet datquote:
WAT NOU EINZZS!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
hihihihihihiihihihihihh 111!!!1EINZ!!!1!¹
hehe maak voetzoekersquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik durf niet naar het station te fietsen met vuurwerk
ZWEI! DREI! POLIZEI!quote:
guidoquote:
aj, helaas is de whisky op en nu moet ik het doen met contreau ofzo en rumquote:
hehe. ik heb ook nog vuurwerk van vorig jaar... dus niks gekochtquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:01 schreef Poemgirl het volgende:
Ik heb zin om de mensen in de buurt die met keiharde - waarschijnlijke illegale - vuurwerk zitten te spelen te bekogelen met vuurwerk van vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:
Jimmyquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wel. Als ik rijk word, ga ik wikipedia wat doneren, en hopen dat die vent op wikipedia me niet meer zo eng aankijkt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Poemgirl het volgende:
Ik wel. Als ik rijk word, ga ik wikipedia wat doneren, en hopen dat die vent op wikipedia me niet meer zo eng aankijkt.
ik zoek pics van jouquote:
Cola geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee waarmee je Malibu kan mengen
Haha lastog hequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Cola geloof ikIk drink het nu puur, beetje ranzing. Slaat er wel in, ik kan de toetsen niet eens vinden.
kiek 'm goan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Cola geloof ikIk drink het nu puur, beetje ranzing. Slaat er wel in, ik kan de toetsen niet eens vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |