uhm gele tanden... je gaat na een tijd stinken.... en vergeet vooral niet kanker... maar nog steeds hou ik van jequote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ik ben cool.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:51 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben cool.vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
nee, ik heb connecties. durven ze nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Poemgirl het volgende:
Als het topic dan niet gesloten is natuurlijk
maa rik wil meer over jou wetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:52 schreef Poemgirl het volgende:
Als het topic dan niet gesloten is natuurlijk
Ik ben fan van Osama. Alleen een dansende natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
maa rik wil meer over jou weten
hehe, ik ben fan van eekhoornsquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:54 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben fan van Osama. Alleen een dansende natuurlijk.
wat wil je zeggen?quote:
Epilepsie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
dreiging voor de mods:
[ afbeelding ]
dreiging voor de mods:
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:57 schreef sharr het volgende:
OH GOD IEDEREEN ZEGT AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
pak de treinquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
hihihihihihiihihihihihh 111!!!1EINZ!!!1!¹quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef sharr het volgende:
Ik zou de stad in gaan en iedereen zegt op het laatste moment af omdat ze thuis blijven oud & nieuw vieren? Stelletje sufkutten
Ik durf niet naar het station te fietsen met vuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
pak de treinik sta klaar!
hehe, nee niet datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |