quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
sorry, maar wth! slecht!
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is idd slecht. Dat wel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:45 schreef sharr het volgende:
Ik ga heel even roken buiten,bah je rooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik ga heel even roken buiten,OMG BAH GATVERREDERRIE ZE ROOKTDT !1!1!1”¹”¹”11!!”¹1!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga heel even roken buiten,ah bah dat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
hehe dan ben ik super zeldzaam ... ik eet ook geen varkensvleesquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik rook niet of drink nietBen ik nu zeldzaam
?
je bent saai mangquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik rook niet of drink nietBen ik nu zeldzaam
?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe dan ben ik super zeldzaam ... ik eet ook geen varkensvlees
met mij is het nooit saai, want I act drunkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik stink tenminste niet naar die shit.
vegetariėrquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef sharr het volgende:
Ik rook, ik drink maar eet geen vlees. En geen aardappels. En geen boter. Alleen met hagelslag.
Ojaroken
wat is er mis met rokenquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik stink tenminste niet naar die shit.
.. ow heb jij ook dat geloof dat fok!ers liever niet wolt horen?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
.. ow heb jij ook dat geloof dat fok!ers liever niet wolt horen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto's?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:50 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met zwarte longen en walgelijke stank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |