same, we hebben iets gemeen.. en ik eet geen varkensvlees en ik rook nietquote:
ik moet het gewoon zienquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:40 schreef Poemgirl het volgende:
Dikke mensenAchja, Porsche1 durft igg niets meer over ze te zeggen
![]()
en hoezo dikke mensenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met stiekem foto's in de trein nemen en ze op FOK zetten..
Wtf!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Iets met stiekem foto's in de trein nemen en ze op FOK zetten..
niks aanquote:
mn ps3 is dood mangquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
niks aanga maar eens op mijn ps3
je bent nog te jong om dat te snappenquote:
wth hoe?quote:
Dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en hoezo dikke mensenjij bent niet dik.. integendeel een mooi lichaam
geen garantie?quote:
eerst yellow light of dead, daarna green light of deadquote:
sorry, maar wth! slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Dankje
Ja geen idee, er was iemand bij die dik was en ze deden net of hij m'n vriend was ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel een zielig vioolmuziekje in gedachten voor je arme PS3.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Beach het volgende:
[..]
eerst yellow light of dead, daarna green light of dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |