SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht tot iedereen klaar is zodat ik meekan de stad in alleen zij moeten nog drinkenquote:
voordrinken of wat? waar ga je naartoe rotjeknor ? den haag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wacht tot iedereen klaar is zodat ik meekan de stad in alleen zij moeten nog drinken
Dus ik ga fokken.
* cherrycoke eet een oliebol met suikerquote:
Nee rotterdam zou het eerst worden, daar had ik geen zin in want dat is nu te ver weg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
voordrinken of wat? waar ga je naartoe rotjeknor ? den haag?
* Tovenaar wil ook wel een oliebolquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
* cherrycoke eet een oliebol met suiker
de grote stad, ahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee rotterdam zou het eerst worden, daar had ik geen zin in want dat is nu te ver weg.
Woerden it is
Ja voordrinken, saai. Nouja ik deed 't ook geloof ik. En nu mislukt mijn fokken een beetje.
Dankuquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de grote stad, aha
nou veel plezier in woerden
Waarom stopte je er dan niet gewoon appel in?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je de ananas eruit haalt is het heerlijk
wat ga je eigenlijk doen in woerdenquote:
Nou omdat ehum!!!11 Ik altijd het fruit laat liggen omdat ik het niet lekker vindquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Waarom stopte je er dan niet gewoon appel in?
te gezond natuurlijk, haal jij ook de sla van een hamburger af ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou omdat ehum!!!11 Ik altijd het fruit laat liggen omdat ik het niet lekker vind
Ik denk gewoon .. feesten. D'r zijn wat van die tenten enzo. Ik zie wel waar ik terecht komquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk doen in woerden
Groenteburger zit niet veel sla opquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
te gezond natuurlijk, haal jij ook de sla van een hamburger af ?
een vegetariėr dus? neem ik zo aan? of...quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Groenteburger zit niet veel sla op
Maar ik vind het bij elkaar gewoon niet lekkerfruit is sowieso wel lekker maar niet in combinatie met gebak, net zoals sla wel lekker is in salade maar niet op broodjes. Ik ben lastig.
das toch gezzeligquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk gewoon .. feesten. D'r zijn wat van die tenten enzo. Ik zie wel waar ik terecht kom
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
een vegetariėr dus? neem ik zo aan? of...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |