zo van I gonna knife you!quote:
GIVE MEEHH YOUR MONEEEEHHHH!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zo van I gonna knife you!
or else:quote:
Morgen doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:07 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Hey! Ik was de oliebollen helemaal vergeten. Nu nog te laat om te bakken.
Dat is ook lekker zonder appelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker
ik heb alleen appelflappen op vandaag
Ja gewoon de appel niet opetenquote:
Ook met tomatensoep? Dat je de tomaat eruit haaltquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gewoon de appel niet opeteneruit vissen aan het begin, ofzo. Dat doe ik met alles. Krentenbollen, etc etc
Waarom ben ik blij dat de oliebollenbakker hier in de buurt niet bij de test was? Ik durf de uitslag niet aan te zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja gewoon de appel niet opeteneruit vissen aan het begin, ofzo. Dat doe ik met alles. Krentenbollen, etc etc
Iiieeeewquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Poemgirl het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, ik krijg geld van jou. Ja, ga maar achter je pc'tje zitten, klik het grootste bedrag aan. Goedzooo, je red je eigen leven. Ja, druk op doneren. Dankjewel, tot volgend jaar.
Nee wel de ballenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook met tomatensoep? Dat je de tomaat eruit haalt
Ik moet nu moeite doen om een grapje met ballen niet te posten.quote:
Nee bij andere dingen laat ik ze gewoon erin zittenquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moet nu moeite doen om een grapje met ballen niet te posten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee bij andere dingen laat ik ze gewoon erin zitten
quote:
Nee ga de stad inquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:14 schreef Beach het volgende:
kommt er etwas noch etwas spass im Fernsehen??
Toch wel? Huh maar je voorgaande postsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |