quote:
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komtquote:
Nee naar jou stuur ik wel wat andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dat maar niet naar mij stuurt
Neden söyluyon bunu gardas bizde biliyogquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komt
bitecekse bitsin artik hayat yolu - als het gaat eindigen laat het levens weg eindigen
korkum yok icim rahat huzurla dolu - ik heb geen angst mijn ziel is in vrede
aski yasadim senle bir ömür boyu - ik heb met jou de liefde beleeft een leven lang.
Guido was best grappig ja!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?quote:
hihihihihiihihihihihihi !!!1¹¹1¹!!1!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
Zeg wat je denkt/voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee naar jou stuur ik wel wat anders
Ik weet alleen niet wahahat ik naar hem moet sturen
Ik teken manga, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?
ik ook hoar
yupquote:
einzquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gecequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:26 schreef Poemgirl het volgende:
BENIIIIIIIIII BENIIIIIMMLLLEEEE BIRAAAAAAAAAK!
Kutnummer
Wat een mooie alliteratiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
Tjaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef sharr het volgende:
[..]
True, alleen dat is niet echt slim
Ach. Ja.
ik voelquote:
roken dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef sharr het volgende:
Mijn neefje zingt "I'm a hot slut"
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
Brb, even buiten staan.
Uzun ince bir yoldaayiimmmm *dunu dunu dundurudun dunnun, dun dunn*quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |