Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Nouja. veel plezier dan maar. Omdat ik een goede bui heb.
Oh, wat een lief gezichtje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een nieuwe maken maar ik ben lui
quote:
hehe wat een trutquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Alvast beste wensen, dat 2011 een geweldig jaar voor je mag worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
wat doe je nouquote:
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schapquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alvast beste wensen, dat 2011 geweldig mag worden.
nooit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben vredelievend zo op het jaartje dag van d ejaar
hehe je kan geen turksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
Echt voedsel zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik krijg altijd zo'n steen in mn maag het laaste half uur echt niet normaal. Ik weet ook niet hoe het komt.
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schap
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef sharr het volgende:
Weet iemand een lief nieuwjaars smsje ?Als je dat maar niet naar mij stuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |