Dankjewelquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Nouja. veel plezier dan maar. Omdat ik een goede bui heb.
Oh, wat een lief gezichtje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog een nieuwe maken maar ik ben lui
quote:
hehe wat een trutquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Alvast beste wensen, dat 2011 een geweldig jaar voor je mag worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
wat doe je nouquote:
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schapquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Alvast beste wensen, dat 2011 geweldig mag worden.
nooit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben vredelievend zo op het jaartje dag van d ejaar
hehe je kan geen turksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
Echt voedsel zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik krijg altijd zo'n steen in mn maag het laaste half uur echt niet normaal. Ik weet ook niet hoe het komt.
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alvast bedankt voor het opzeggen van je moderator schap
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef sharr het volgende:
Weet iemand een lief nieuwjaars smsje ?Als je dat maar niet naar mij stuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woooow weeer een glas gehad
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komtquote:
Nee naar jou stuur ik wel wat andersquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je dat maar niet naar mij stuurt
Neden söyluyon bunu gardas bizde biliyogquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Bana ne gelecekse dünyanin sonu - maak mij niet uit als het einde van de wereld komt
bitecekse bitsin artik hayat yolu - als het gaat eindigen laat het levens weg eindigen
korkum yok icim rahat huzurla dolu - ik heb geen angst mijn ziel is in vrede
aski yasadim senle bir ömür boyu - ik heb met jou de liefde beleeft een leven lang.
Guido was best grappig ja!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?quote:
hihihihihiihihihihihihi !!!1¹¹1¹!!1!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
]
Je bent net zo grappig als guido wijers.
Zeg wat je denkt/voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee naar jou stuur ik wel wat anders
Ik weet alleen niet wahahat ik naar hem moet sturen
Ik teken manga, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wth slecht! zeker een manga beluisteraar?
ik ook hoar
yupquote:
einzquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je me wel gemist hebt.
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gecequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:26 schreef Poemgirl het volgende:
BENIIIIIIIIII BENIIIIIMMLLLEEEE BIRAAAAAAAAAK!
Kutnummer
Wat een mooie alliteratiequote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
Tjaquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef sharr het volgende:
[..]
True, alleen dat is niet echt slim
Ach. Ja.
ik voelquote:
roken dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:28 schreef sharr het volgende:
Mijn neefje zingt "I'm a hot slut"
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
Brb, even buiten staan.
Uzun ince bir yoldaayiimmmm *dunu dunu dundurudun dunnun, dun dunn*quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gidiyogrum gunduz gece gunduz gece gunduz gece
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |