Lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
kreeg gisteren nog een kerstpakket thuisgestuurd van 't detacheringsbureau: Nationale Dinerbon t.w.v. 50 euro!
lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:59 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga zo oliebollen bakken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook lekker geslapen... in de woonkamer.. Gister na het toetje de matras naar de woonkamer gesleept.
.
.
Haha, dat was vast een lekker toetjequote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook lekker geslapen... in de woonkamer.. Gister na het toetje de matras naar de woonkamer gesleept.
.
.
We zouden eigenlijk gister al doen. Nooit te vroeg om oliebollen te bakken!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:02 schreef Blurred86 het volgende:
mogge![]()
je bent een dag te vroeg chico
Selektvrachtquote:Uw zoekopdracht heeft nog geen resultaat opgeleverd, mogelijk is uw pakje nog onderweg naar ons sorteercentrum. Neem voor de actuele status contact op met de klantenservice van de verzender
quote:Bezorger is met pakje onderweg.
heerlijk zeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Morgen wel gewoon vrij! [ afbeelding ]
ah joh, je hebt er iig zin in.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik zit nu al elk uur te checken of ik mail hebdat wordt wat...
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzettenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Merel het volgende:
*grom* Ik heb écht ruzie met de edit-knop vandaag, is ineens m'n hele post weg!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
Zo. Klacht neergelegd bij de klachtencommisste.
kan ik wel ff doen hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten
quote:Door de kortere treinen zal het naar verwachting de eerste twee weken van januari een stuk drukker zijn in de spits dan gebruikelijk.
Moet je vooral nog meer mensen de trein in jagenquote:Om reizigers tegemoet te komen zet het spoorwegbedrijf het zogeheten zoutkaartje in, waarmee passagiers tijdens daluren tegen gereduceerd tarief kunnen reizen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
Idd. Blijkbaar ben je als junkie-ouder beter dan als homo-ouderquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling
Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over opquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wij hebben boodschappen gedaan. Onderweg kwam er ineens een agressief mannetje op een brommertje naast ons rijden om ons uit te schelden. Dunno waarom. Gelukkig reed 'ie door toen ik zei dat 'ie even rustig moest doen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan![]()
Tenzij je vader een Antilliaan is die bij Sandd werkt, was het je vader nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan![]()
Toch nog! Fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
VWM, gecondoleerd met je vader, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag
Zo mijn laatste dag van dit jaar zit er ook op en mijn lief is nu echt officieel morgennacht vrij
Bubbels
Ach nou ja, als ik weet hoe lang je soms kan wachten bij de IBgroep...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.
Ook had je meteen naar een gratis open spreekuur van een advocaat kunnen gaan.
Is er nog meer contact behalve oogcontact?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over op
Wij gaan morgenochtend oliebollen halen en morgenavond films kijken met oliebollen en toastjes met brie (ik ben ze nu al even aan het voorproevenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme hoe smaakt het varken?
Fijn morgen aan de oliebollen en bubbels, dan met zo'n tien buren na 12 bij elkaar zitten. Heerlijk kneuterig
Wat gaan jullie allemaal doen?
Nog steeds beenham van de bruiloft?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga morgen mijn nieuwe motor ophalen
en daarna oud en nieuw vieren met BBQ en beenham enzo
Nee, en da's maar goed ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Is er nog meer contact behalve oogcontact?
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Baas in eigen bedquote:Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Daar had 'ie moeten staanquote:
Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhopsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Binnen aai je ze idd veel vaker ook enzo. Misschien op zoek gaan naar een nestje babies in de lente en daar eentje van meenemen? Ik weet dat ze in de omgeving Veenendaal een overschot hadden afgelopen lente/zomer (en dan gaan ze als voer voor uilen enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhops![]()
Maar meer van: hoe gaan we het aanpakken om toch een tweede erbij te vindenVolgens veel konijnen-infosites kan binnen idd ook prima, mits ze ook mogen rondhobbelen buiten het hok, en het hok ruim is.
Doe binnenkort nog es Flory-pics, hier of in het nijnentopic?
Geweldigquote:
Anders oordelen wij wel met behulp van een fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mn nieuwe bootsies aan! En ze passen! Ze zijn alleen wel hoger dan ik dacht, maar misschien kan het welEn ik denk altijd dat mn voeten groot lijken in dit soort schoentjes, maar volgens vriendje is dit niet zo
![]()
Stoppenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef Merel het volgende:
En ik overweeg om morgen te gaan werken alleen maar om McMarried te kunnen zien. Moet echt kappen met mezelf gek maken
Ik ook niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Doden? Dat heb ik inderdaad niet meegekregen!
Zoals ik het online lees wel. Nu is dat wel een best lange weg, hoor, dus ik weet niet of het ook enigszins ter hoogte van het huis van m'n ex is.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Sjeetje DaD, was het ook echt ín jullie straat gebeurd dan?
woon je al samen met baardmans?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zoals ik het online lees wel. Nu is dat wel een best lange weg, hoor, dus ik weet niet of het ook enigszins ter hoogte van het huis van m'n ex is.
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
woon je al samen met baardmans?
Het gaat goed he, tussen jullie?
Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Weet ik, was een beetje om te plagenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik had afgelopen maandag vier jaar met de mijne
Nou, niet eens echt!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?
Ja, toen we nog niet eens twee weken samen waren. Op m'n buluitreiking, remember?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).
En vrouwelijke stellen wonen vaak binnen een week al samen, hoor.
Welles, want goed nieuws is puik!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die feli's hoefden allemaal niet hoor
Ik had ook al getrouwd kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
wat is december een goede maand!
Mr.Mo en ik zijn vandaag alweer 4 jaar samen![]()
Goooooooooo Vikkieeee!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Zolang hier maar geen gekke dingen gebeuren. Ik ga toch nog proberen m'n laatste hardlooples te lopen morgen. Dan kan ik zondag met een nieuw schema (van 20 mins tot 45 mins) starten.
Ik wel. Toch bizar hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is 50!. Dat wist ik helemaal niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief en ik woonden binnen een maand samen en zijn nu ruim 2 1/2 jaar bij elkaar.
Mijn ex en ik 16 jaar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef anna82 het volgende:
Hm lekker ontbijt Razz
Ik had echt een gruweldag. Ik werd gewoon misselijk van mijn eigen aanblikhoe ik -denk dat ik- er uitzie heeft zo veel invloed op hoe ik me voel. Vriendje vindt dat het tijd is om er met 'iemand' over te 'praten'...
Maar morgen een nieuwe en ongetwijfeld betere dag!
Als je dat eens één of een paar keer zou doen, om te kijken of je er wellicht bij gebaat zou zijn -en lekkerder in je vel komt te zitten- wat zou je te verliezen hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef anna82 het volgende:
Hm lekker ontbijt Razz
Ik had echt een gruweldag. Ik werd gewoon misselijk van mijn eigen aanblikhoe ik -denk dat ik- er uitzie heeft zo veel invloed op hoe ik me voel. Vriendje vindt dat het tijd is om er met 'iemand' over te 'praten'...
Maar morgen een nieuwe en ongetwijfeld betere dag!
Ziek.quote:
Awww, wat komt dat weer op een slecht moment zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ziek.. Werd om half 5 wakker door een sms'je (wel van m'n vriendinnetje aan de andere kant van de wereld
) en kwam daarna niet meer in slaap omdat ik me voelde alsof ik overreden was.
.
Dat wil ik écht niet. Heb net al even gestoomd en gooi er zo wel een zooi pijnstillers in. No way dat ik op Oudjaarsavond alleen thuis ga liggen ziek te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww, wat komt dat weer op een slecht moment zeg. En nu? Alle plannen afblazen?
.
Beterschap! (En probeer vanmiddag nog even wat te slapen dan!)quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wil ik écht niet. Heb net al even gestoomd en gooi er zo wel een zooi pijnstillers in. No way dat ik op Oudjaarsavond alleen thuis ga liggen ziek te zijn.
Nee, morgen pas!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Ga je vandaag al sigme?
Als D&D niet ziek was geweest, had ze vandaag ook niet kunnen feesten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef uniekhoorn het volgende:
beterschap DaD, klote is dat met zulke dagen ziek te zijn.
Ja! 20o!quote:Sigme spannend, veel zin in zeker??
Aww, beterschap!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Either way, I'm screwed.. Bedankt voor de beterschapswensen, allemaal.
.
Bijzonder oké, dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, morgen pas!
Hoe is het humeur, Puff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zei laat iets over een andere soort pil, welke was dat?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ding anderhalf jaar geleden al weggegooid, vreselijk.Are you pondering what I'm pondering?
Wel even op je d's en t's letten dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bijzonder oké, dankje.
Alleen de dag dat ik gebeld werd, was ik sip, maar ik besefte al snel dat het eigenlijk mn mogelijkheden juist uitbreidt! Nu is het wel wachten op sollicitatie antwoorden, maar er is zat leuks te vinden
Lekker bezweet bij jou op de bank zitten jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay Vik, dan kan je straks naar Gouda rennen!
Het is toch niet uitbreien? En het breidt mn mogelijkheden uit toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel even op je d's en t's letten dan.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Oh sorry, ik las 'dat ik mijn mogelijkheden uitbreidt'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is toch niet uitbreien? En het breidt mn mogelijkheden uit toch?
No offensequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las 'dat ik mijn mogelijkheden uitbreidt'.
Mea maxima culpa!
Staat 'ie op Uitzending Gemist?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
Oei, beterschap, DAD! Heb je gisteren nog die documentaire gezien, over die meester-patissiers in Frankrijk? Drama's met de suikerbloemen en schattige huilende franse taartchefs![]()
Cerazette is alleen progestageen, geen oestrogeen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Jij zei laat iets over een andere soort pil, welke was dat?
[..]In dat kader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En: waar zijn de vrouwelijke schrijvers? Weet je dat wij op de universiteit niet één schrijfster behandeld hebben? Niet eens Hella Haasse ofzoquote:
Gister heb ik Pride & Prejudice gekeken, maar die documentaire was er vorig jaar rond deze tijd ook voor, toen heb ik 'm wel gezien. Ik weet nog dat ik gilde tijdens dat ene suikerwerkmoment!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
Oei, beterschap, DAD! Heb je gisteren nog die documentaire gezien, over die meester-patissiers in Frankrijk? Drama's met de suikerbloemen en schattige huilende franse taartchefs![]()
Juist. Maar in dit geval ging het me meer om de bh-verbranding aan het einde, in navolging van de Dolle Mina's.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En: waar zijn de vrouwelijke schrijvers? Weet je dat wij op de universiteit niet één schrijfster behandeld hebben? Niet eens Hella Haasse ofzo. Daar werd ik me later pas van bewust, toen er een discussie over was op tv. It's a men's world
.
Mirena: geen oestrogeen, per dag minder van hetzelfde hormoon als de microgynon. Inbrengen is niet leuk, daarna ben je 5 jaar zoet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Perruche het volgende:
Lovelithanks!
Ik ga de dokter maar eens bellen. Heb een hele tijd microgyon gebruikt, toen yasmin, maar dat beviel niet zo. Een myrena spiraaltje is ook wel aan te raden of niet? Behalve dat het pijn doet bij het zetten
Geheelonthouding of lesbisch wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Mirena: geen oestrogeen, per dag minder van hetzelfde hormoon als de microgynon. Inbrengen is niet leuk, daarna ben je 5 jaar zoet.
Tot op heden ben ik nog geen perfecte manier van AC tegengekomen...
Zo groot is die kans niet, hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inbrengen is niet fijn, maar daarna ben je er 5 jr vanaf. En met de grote kans dat je ook 5 jr niet meer ongesteld wordt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goede uitleg loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat zeg ik, geen perfecte methode.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geheelonthouding of lesbisch worden.
Ík vind de laatstgenoemde methode anders redelijk perfectquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen perfecte methode.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ík vind de laatstgenoemde methode anders redelijk perfect.
Welk jurkje heb je gekocht Ewelina (heb je vast al verteld, maar heb erg veel gemist) - zoek nog inspiratie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn jurkje binnen! En hij is mooi!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Welk jurkje heb je gekocht Ewelina (heb je vast al verteld, maar heb erg veel gemist) - zoek nog inspiratie!
Dat is waar idd. Of iig: je moet goed weten waar je moet zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vervelend zou vinden aan lesbisch zijn is dat je maar zo weinig keus hebt!
Ik heb nog nooit iets van Hella Haasse gelezenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh DaD wat lief![]()
Vik: Hella Haasse is dan ook heul niet leukHeren van de Thee is 1 van de saaiste boeken die ik ooit gelezen heb
Desalniettemin zijn er vast veel toffe schrijfsters
Loveliiii, tof dat je weer zo'n stuk hebt gepost, ik ga het eens lezen om te kijken of het iets voor mij is
Vind 'm zo ook al erg mooi eigenlijk. Al moet je 'm natuurlijk eigenlijk 'aan' zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IRL is ie mooier, de bovenlaag is transparant en de bloemen 'liggen' echt op de stof, en ze lijken wel van glanzend fluweel oid. Heel mooi!
Nadeel: hij is niet goed op de foto te krijgen.
Aan boezem geen gebrek hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Vind 'm zo ook al erg mooi eigenlijk. Al moet je 'm natuurlijk eigenlijk 'aan' zien.Ik vind zelf dat ik helaas iets te weinig boezem heb voor zo'n model (en dat is zo jammer want juist in dat model zijn er erg leuke jurkjes)!
Ik combineer wat jammere uitstapjes naar de knappe inhoudsloze man (al is dat best lang geleden) met een liefde voor aantrekkelijke en intelligente vrouwen. Heb in theorie dus best veel keus eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vervelend zou vinden aan lesbisch zijn is dat je maar zo weinig keus hebt!
Ja, moet inderdaad wel iets onder, ja. En hoewel ik er dus nog steeds niet genoeg boezem voor heb bedenk ik me net dat ik vanavond (eindelijk!) mijn Steps petipa jurkje eens ga dragen (die is trouwens in de sale bij Steps zie ik net). Als 't nog een beetje staat (kerstkilo'squote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aan boezem geen gebrek hierMoet er wel een hemdje/onderjurkje onder aan. Maar dat heb ik wel. Vanmiddag nog even een blauwe maillot scoren en een vestje voor erbij.
Dit is precies hetzelfde model hoor, maar dan in donkerblauw en wat andere kleurtjes. kijk maar:quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ja, moet inderdaad wel iets onder, ja. En hoewel ik er dus nog steeds niet genoeg boezem voor heb bedenk ik me net dat ik vanavond (eindelijk!) mijn Steps petipa jurkje eens ga dragen (die is trouwens in de sale bij Steps zie ik net). Als 't nog een beetje staat (kerstkilo's), that is.
Dank jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi zeg.
Zo'n jurkje zou mij ook wel staan.
Ja, weet ik - maar zoals gezegd er zijn zoveel leuke jurkjes in dat model en kon deze niet weerstaan destijds. Maar denk wel dat 't verklaart waarom ik 'm nog nooit heb gedragen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde model hoor, maar dan in donkerblauw en wat andere kleurtjes. kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pepita was niet meer in mijn maat te krijgen, anders had ik die ook nog gekocht.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou er zelf een iets hoger truitje onder aantrekken, maar dat ben ik.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aan boezem geen gebrek hierMoet er wel een hemdje/onderjurkje onder aan. Maar dat heb ik wel. Vanmiddag nog even een blauwe maillot scoren en een vestje voor erbij.
Ik zou er geen truitje onder doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Was alleen even om hem te passen.
Oh ik wel hoor, gewoon met een vestje en onderjurkje eronder naar mijn werk of studie. Waarom niet, zonde om hem in de kast te laten hangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou er geen truitje onder doen. Daar is zo'n jurkje niet voor bedoeld. Maar ik zou zo'n jurkje dan ook niet bij alle gelegenheden aantrekken
.
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een goed voornemen! Niet alleen maar bij speciale gelegenheden iets leuks aantrekken en de rest van de tijd in spijkerbroek met gympen rondlopen, maar er elke dag iets leuks van maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, gewoon met een vestje en onderjurkje eronder naar mijn werk of studie. Waarom niet, zonde om hem in de kast te laten hangen
Dan zijn speciale dagen niet speciaal meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een goed voornemen! Niet alleen maar bij speciale gelegenheden iets leuks aantrekken en de rest van de tijd in spijkerbroek met gympen rondlopen, maar er elke dag iets leuks van maken.
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zijn speciale dagen niet speciaal meer.
Op speciale dagen wil ik me gewoondamn hot
voelen en dat gebeurt niet als ik op zo'n dag hetzelfde draag als op andere dagen.
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.
Het is dan ook míjn goede voornemen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik zie er niet de rest van het jaar saai uit, hoor!. Het is niet zo dat ik in spijkerbroek en slobbertrui voor de klas sta
.
agree!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.
Dit waren gekookte eieren, nog erger! (ik had meer water in de pan dan normaal en dacht dat het al bijna kookte toen ik ze erin deed, daardoor ging het misquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef _Calimero_ het volgende:
O ik ga eieren eten, goed idee Vik! Alleen laat ik het bakken maar niet aan jou over, doe ik zelf wel
Dat vind ik ook wel een goede.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Feedback en kritiek durven vragen en meer dingen doen die ik eng vind/waar ik me voor schaam zodat ik me meer kan ontwikkelen
Inderdaad!quote:
hij staat je leuk! En nice rackquote:
Die laatste is wel erg ambitieus... Altijd goed om naar te streven, maar je bent ook maar een mens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik dacht 'ik heb geen goede voornemens' maar 2011 gaat mijn jaar worden, dus eigenlijk toch wel:
- Bachelor halen
- Knoop doorhakken over wel/niet deel in buitenland studeren
- Een leuke kledingstijl vinden die mooi is én lekker zit. Ipv alleen dat laatste
- Tevreden zijn met mijn figuur
- Een goede vriendin/dochter etc zijn
Ik kan best een leuker mens zijn, als ik me een beetje inhou en niet overal vol tegenin ga. Word ik zelf nog gelukkiger van ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die laatste is wel erg ambitieus... Altijd goed om naar te streven, maar je bent ook maar een mens.
Is alles trouwens weer goed met je vriend?
Een "betere" lijkt me makkelijker dan een "goede". Maar je er zelf bewust van zijn is de eerste stap.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan best een leuker mens zijn, als ik me een beetje inhou en niet overal vol tegenin ga. Word ik zelf nog gelukkiger van ook.
Nou, we hebben een soort van ruzie op het moment.
Het doel moet dan misschien idd 'betere' zijn. Maar dat klinkt weer zo alsof ik nu een absolute bitch ben en dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een "betere" lijkt me makkelijker dan een "goede". Maar je er zelf bewust van zijn is de eerste stap.
Oh, vervelend.Zomaar een ruzietje dat weer overgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het doel moet dan misschien idd 'betere' zijn. Maar dat klinkt weer zo alsof ik nu een absolute bitch ben en dat valt ook wel mee. Heb zo mn buien.
Zal wel weer overgaan ja.We weten wel dat je nu geen bitch bent hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Goed!! Hij nam mij gister mee naar cabaret voor 't goede doel. Schattig! Hij moest vanochtend vroeg weg want koken voor z'n vrienden etc. boodschapjes doen maar hij is pas net wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Pief! Hoe is het? en met je gloednieuwe vriendje?
Leuk!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Goed!! Hij nam mij gister mee naar cabaret voor 't goede doel. Schattig! Hij moest vanochtend vroeg weg want koken voor z'n vrienden etc. boodschapjes doen maar hij is pas net weg![]()
En of ik zin had om na mijn feestje (in Utrecht) langs te komen. Haha. Wie weet!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We weten wel dat je nu geen bitch bent hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Veel plezier DaDtje, dat je maar geen last meer hoeft te hebben van bloedsnot!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan er zo vandoor, fijne jaarwisseling allemaal!.
Beterschap en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan er zo vandoor, fijne jaarwisseling allemaal!.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je laarsjes met hakken, Maria?
Ik wens nu alvast iedereen een heel fijne jaarwisseling, dan kan ik het straks niet meer vergeten! Dus bij dezen dames!
Mooie laarzen! Aan-foto's?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Deze! Met hakjes van 7 centimeter ongeveer.
En ook gij, dat alles rooskleurig mag zijn en alleen maar beter gaat worden!![]()
En dat geldt voor alle slankiefaces, maar dat hoop ik gedurende het jaar ook al voor jullie, dat morgen altijd maar beter mag zijn dan vandaag.
Je zegt het precies goed. Sluit me hier helemaal bij aan. En het geldt dus ook voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Deze! Met hakjes van 7 centimeter ongeveer.
En ook gij, dat alles rooskleurig mag zijn en alleen maar beter gaat worden!![]()
En dat geldt voor alle slankiefaces, maar dat hoop ik gedurende het jaar ook al voor jullie, dat morgen altijd maar beter mag zijn dan vandaag.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hele fijne jaarwisseling jongens!
Zo en nu eerst een glas proseccoen een oliebol
voel mij zo gelukkig![]()
"quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
ik drink nu ook een glas prosecco samen met vriendjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Het is 17 uur, ik mag aan de Malibu!.
Volgens mij gaat dit de leukste jaarwisseling sinds jaren worden!. Ben zo happy nu!
Pics?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb op de valreep nog een outfit!!!!!
Herkenbaar. Ik vind de jaarwisseling al járen stom en maak er het liefst zo min mogelijk drukte om. Maar vanavond lijkt 'ie iets minder stom te worden dan anders. Al ben ik altijd wel een beetje nerveus als het bijna 12 uur isquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikblij ei
simpeleeg geluk is 't mooist toch?
Wij gaan ubersaai thuis met z'n tweetjes en een fles bubbels het nieuwe jaar inluiden. Ik heb er een hekel aan, oudejaarsavondweet niet goed waarom. Dus nu maar eens zo, kijken of ik het dan wel leuk vind?
Je vond het niet raar dat het niet lekker begon te ruiken, dat de groenten niet leken te verkleuren en dat de bakgeluidjes achterwege bleven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Net 10 minuten m'n groenten staan omscheppen, hm dat duurt lang... bleek de kookplaat nog uit te staan.
Hihihi, idd, ik had mijn CI niet inquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je vond het niet raar dat het niet lekker begon te ruiken, dat de groenten niet leken te verkleuren en dat de bakgeluidjes achterwege bleven?
(verwacht antwoord: ik had m'n CI niet in. Nou ja, dan gelden nog steeds de andere twee)
Ik kreeg net 8 oliebollen bij mijn appie.
Ik heb er ook een hekel aan, ook geen idee waaromquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikblij ei
simpelweg geluk is 't mooist toch?
Wij gaan ubersaai thuis met z'n tweetjes en een fles bubbels het nieuwe jaar inluiden. Ik heb er een hekel aan, oudejaarsavondweet niet goed waarom. Dus nu maar eens zo, kijken of ik het dan wel leuk vind?
Theequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt voor de condoleances en de felicitaties.![]()
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2011 toe.![]()
Voor de happy ones: hou dat gevoel vast!
Voor de minder happy ones: probeer te genieten van wat je hebt en van de kleine dingen.![]()
Je kunt pas echt genieten van je leven als je openstaat voor geluk, al is dat maar zo klein als een kopje thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |