Dat is waar idd. Of iig: je moet goed weten waar je moet zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vervelend zou vinden aan lesbisch zijn is dat je maar zo weinig keus hebt!
Ik heb nog nooit iets van Hella Haasse gelezenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh DaD wat lief![]()
Vik: Hella Haasse is dan ook heul niet leukHeren van de Thee is 1 van de saaiste boeken die ik ooit gelezen heb
Desalniettemin zijn er vast veel toffe schrijfsters
Loveliiii, tof dat je weer zo'n stuk hebt gepost, ik ga het eens lezen om te kijken of het iets voor mij is
Vind 'm zo ook al erg mooi eigenlijk. Al moet je 'm natuurlijk eigenlijk 'aan' zien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IRL is ie mooier, de bovenlaag is transparant en de bloemen 'liggen' echt op de stof, en ze lijken wel van glanzend fluweel oid. Heel mooi!
Nadeel: hij is niet goed op de foto te krijgen.
Aan boezem geen gebrek hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:00 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Vind 'm zo ook al erg mooi eigenlijk. Al moet je 'm natuurlijk eigenlijk 'aan' zien.Ik vind zelf dat ik helaas iets te weinig boezem heb voor zo'n model (en dat is zo jammer want juist in dat model zijn er erg leuke jurkjes)!
Ik combineer wat jammere uitstapjes naar de knappe inhoudsloze man (al is dat best lang geleden) met een liefde voor aantrekkelijke en intelligente vrouwen. Heb in theorie dus best veel keus eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef conleche het volgende:
Wat ik vervelend zou vinden aan lesbisch zijn is dat je maar zo weinig keus hebt!
Ja, moet inderdaad wel iets onder, ja. En hoewel ik er dus nog steeds niet genoeg boezem voor heb bedenk ik me net dat ik vanavond (eindelijk!) mijn Steps petipa jurkje eens ga dragen (die is trouwens in de sale bij Steps zie ik net). Als 't nog een beetje staat (kerstkilo'squote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aan boezem geen gebrek hierMoet er wel een hemdje/onderjurkje onder aan. Maar dat heb ik wel. Vanmiddag nog even een blauwe maillot scoren en een vestje voor erbij.
Dit is precies hetzelfde model hoor, maar dan in donkerblauw en wat andere kleurtjes. kijk maar:quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ja, moet inderdaad wel iets onder, ja. En hoewel ik er dus nog steeds niet genoeg boezem voor heb bedenk ik me net dat ik vanavond (eindelijk!) mijn Steps petipa jurkje eens ga dragen (die is trouwens in de sale bij Steps zie ik net). Als 't nog een beetje staat (kerstkilo's), that is.
Dank jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi zeg.
Zo'n jurkje zou mij ook wel staan.
Ja, weet ik - maar zoals gezegd er zijn zoveel leuke jurkjes in dat model en kon deze niet weerstaan destijds. Maar denk wel dat 't verklaart waarom ik 'm nog nooit heb gedragen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is precies hetzelfde model hoor, maar dan in donkerblauw en wat andere kleurtjes. kijk maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pepita was niet meer in mijn maat te krijgen, anders had ik die ook nog gekocht.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou er zelf een iets hoger truitje onder aantrekken, maar dat ben ik.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aan boezem geen gebrek hierMoet er wel een hemdje/onderjurkje onder aan. Maar dat heb ik wel. Vanmiddag nog even een blauwe maillot scoren en een vestje voor erbij.
Ik zou er geen truitje onder doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
Was alleen even om hem te passen.
Oh ik wel hoor, gewoon met een vestje en onderjurkje eronder naar mijn werk of studie. Waarom niet, zonde om hem in de kast te laten hangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou er geen truitje onder doen. Daar is zo'n jurkje niet voor bedoeld. Maar ik zou zo'n jurkje dan ook niet bij alle gelegenheden aantrekken
.
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een goed voornemen! Niet alleen maar bij speciale gelegenheden iets leuks aantrekken en de rest van de tijd in spijkerbroek met gympen rondlopen, maar er elke dag iets leuks van maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor, gewoon met een vestje en onderjurkje eronder naar mijn werk of studie. Waarom niet, zonde om hem in de kast te laten hangen
Dan zijn speciale dagen niet speciaal meer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik eigenlijk wel een goed voornemen! Niet alleen maar bij speciale gelegenheden iets leuks aantrekken en de rest van de tijd in spijkerbroek met gympen rondlopen, maar er elke dag iets leuks van maken.
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan zijn speciale dagen niet speciaal meer.
Op speciale dagen wil ik me gewoondamn hot
voelen en dat gebeurt niet als ik op zo'n dag hetzelfde draag als op andere dagen.
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.
Het is dan ook míjn goede voornemen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik zie er niet de rest van het jaar saai uit, hoor!. Het is niet zo dat ik in spijkerbroek en slobbertrui voor de klas sta
.
agree!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan nog heb ik liever op gewone dagen gewoon leuk en op speciale dagen iets nóg mooiers, dan op speciale dagen wel leuk en de rest van het jaar saai.
Dit waren gekookte eieren, nog erger! (ik had meer water in de pan dan normaal en dacht dat het al bijna kookte toen ik ze erin deed, daardoor ging het misquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef _Calimero_ het volgende:
O ik ga eieren eten, goed idee Vik! Alleen laat ik het bakken maar niet aan jou over, doe ik zelf wel
Dat vind ik ook wel een goede.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef _Calimero_ het volgende:
Feedback en kritiek durven vragen en meer dingen doen die ik eng vind/waar ik me voor schaam zodat ik me meer kan ontwikkelen
Inderdaad!quote:
hij staat je leuk! En nice rackquote:
Die laatste is wel erg ambitieus... Altijd goed om naar te streven, maar je bent ook maar een mens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik dacht 'ik heb geen goede voornemens' maar 2011 gaat mijn jaar worden, dus eigenlijk toch wel:
- Bachelor halen
- Knoop doorhakken over wel/niet deel in buitenland studeren
- Een leuke kledingstijl vinden die mooi is én lekker zit. Ipv alleen dat laatste
- Tevreden zijn met mijn figuur
- Een goede vriendin/dochter etc zijn
Ik kan best een leuker mens zijn, als ik me een beetje inhou en niet overal vol tegenin ga. Word ik zelf nog gelukkiger van ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die laatste is wel erg ambitieus... Altijd goed om naar te streven, maar je bent ook maar een mens.
Is alles trouwens weer goed met je vriend?
Een "betere" lijkt me makkelijker dan een "goede". Maar je er zelf bewust van zijn is de eerste stap.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan best een leuker mens zijn, als ik me een beetje inhou en niet overal vol tegenin ga. Word ik zelf nog gelukkiger van ook.
Nou, we hebben een soort van ruzie op het moment.
Het doel moet dan misschien idd 'betere' zijn. Maar dat klinkt weer zo alsof ik nu een absolute bitch ben en dat valt ook wel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een "betere" lijkt me makkelijker dan een "goede". Maar je er zelf bewust van zijn is de eerste stap.
Oh, vervelend.Zomaar een ruzietje dat weer overgaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het doel moet dan misschien idd 'betere' zijn. Maar dat klinkt weer zo alsof ik nu een absolute bitch ben en dat valt ook wel mee. Heb zo mn buien.
Zal wel weer overgaan ja.We weten wel dat je nu geen bitch bent hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Goed!! Hij nam mij gister mee naar cabaret voor 't goede doel. Schattig! Hij moest vanochtend vroeg weg want koken voor z'n vrienden etc. boodschapjes doen maar hij is pas net wegquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Pief! Hoe is het? en met je gloednieuwe vriendje?
Leuk!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Goed!! Hij nam mij gister mee naar cabaret voor 't goede doel. Schattig! Hij moest vanochtend vroeg weg want koken voor z'n vrienden etc. boodschapjes doen maar hij is pas net weg![]()
En of ik zin had om na mijn feestje (in Utrecht) langs te komen. Haha. Wie weet!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
We weten wel dat je nu geen bitch bent hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |