Beterschap! (En probeer vanmiddag nog even wat te slapen dan!)quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wil ik écht niet. Heb net al even gestoomd en gooi er zo wel een zooi pijnstillers in. No way dat ik op Oudjaarsavond alleen thuis ga liggen ziek te zijn.
Nee, morgen pas!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Ga je vandaag al sigme?
Als D&D niet ziek was geweest, had ze vandaag ook niet kunnen feesten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef uniekhoorn het volgende:
beterschap DaD, klote is dat met zulke dagen ziek te zijn.
Ja! 20o!quote:Sigme spannend, veel zin in zeker??
Aww, beterschap!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Either way, I'm screwed.. Bedankt voor de beterschapswensen, allemaal.
.
Bijzonder oké, dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 10:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, morgen pas!
Hoe is het humeur, Puff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij zei laat iets over een andere soort pil, welke was dat?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ding anderhalf jaar geleden al weggegooid, vreselijk.Are you pondering what I'm pondering?
Wel even op je d's en t's letten dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bijzonder oké, dankje.
Alleen de dag dat ik gebeld werd, was ik sip, maar ik besefte al snel dat het eigenlijk mn mogelijkheden juist uitbreidt! Nu is het wel wachten op sollicitatie antwoorden, maar er is zat leuks te vinden
Lekker bezweet bij jou op de bank zitten jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay Vik, dan kan je straks naar Gouda rennen!
Het is toch niet uitbreien? En het breidt mn mogelijkheden uit toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel even op je d's en t's letten dan.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Oh sorry, ik las 'dat ik mijn mogelijkheden uitbreidt'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het is toch niet uitbreien? En het breidt mn mogelijkheden uit toch?
No offensequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las 'dat ik mijn mogelijkheden uitbreidt'.
Mea maxima culpa!
Staat 'ie op Uitzending Gemist?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
Oei, beterschap, DAD! Heb je gisteren nog die documentaire gezien, over die meester-patissiers in Frankrijk? Drama's met de suikerbloemen en schattige huilende franse taartchefs![]()
Cerazette is alleen progestageen, geen oestrogeen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
Jij zei laat iets over een andere soort pil, welke was dat?
[..]In dat kader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En: waar zijn de vrouwelijke schrijvers? Weet je dat wij op de universiteit niet één schrijfster behandeld hebben? Niet eens Hella Haasse ofzoquote:
Gister heb ik Pride & Prejudice gekeken, maar die documentaire was er vorig jaar rond deze tijd ook voor, toen heb ik 'm wel gezien. Ik weet nog dat ik gilde tijdens dat ene suikerwerkmoment!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
Oei, beterschap, DAD! Heb je gisteren nog die documentaire gezien, over die meester-patissiers in Frankrijk? Drama's met de suikerbloemen en schattige huilende franse taartchefs![]()
Juist. Maar in dit geval ging het me meer om de bh-verbranding aan het einde, in navolging van de Dolle Mina's.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En: waar zijn de vrouwelijke schrijvers? Weet je dat wij op de universiteit niet één schrijfster behandeld hebben? Niet eens Hella Haasse ofzo. Daar werd ik me later pas van bewust, toen er een discussie over was op tv. It's a men's world
.
Mirena: geen oestrogeen, per dag minder van hetzelfde hormoon als de microgynon. Inbrengen is niet leuk, daarna ben je 5 jaar zoet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Perruche het volgende:
Lovelithanks!
Ik ga de dokter maar eens bellen. Heb een hele tijd microgyon gebruikt, toen yasmin, maar dat beviel niet zo. Een myrena spiraaltje is ook wel aan te raden of niet? Behalve dat het pijn doet bij het zetten
Geheelonthouding of lesbisch wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Mirena: geen oestrogeen, per dag minder van hetzelfde hormoon als de microgynon. Inbrengen is niet leuk, daarna ben je 5 jaar zoet.
Tot op heden ben ik nog geen perfecte manier van AC tegengekomen...
Zo groot is die kans niet, hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Inbrengen is niet fijn, maar daarna ben je er 5 jr vanaf. En met de grote kans dat je ook 5 jr niet meer ongesteld wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goede uitleg loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat zeg ik, geen perfecte methode.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geheelonthouding of lesbisch worden.
Ík vind de laatstgenoemde methode anders redelijk perfectquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen perfecte methode.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ík vind de laatstgenoemde methode anders redelijk perfect.
Welk jurkje heb je gekocht Ewelina (heb je vast al verteld, maar heb erg veel gemist) - zoek nog inspiratie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb mijn jurkje binnen! En hij is mooi!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Welk jurkje heb je gekocht Ewelina (heb je vast al verteld, maar heb erg veel gemist) - zoek nog inspiratie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |