quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier DaDtje, dat je maar geen last meer hoeft te hebben van bloedsnot!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan er zo vandoor, fijne jaarwisseling allemaal!.
Beterschap en veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan er zo vandoor, fijne jaarwisseling allemaal!.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Heb je laarsjes met hakken, Maria?
Ik wens nu alvast iedereen een heel fijne jaarwisseling, dan kan ik het straks niet meer vergeten! Dus bij dezen dames!
Mooie laarzen! Aan-foto's?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Deze! Met hakjes van 7 centimeter ongeveer.
En ook gij, dat alles rooskleurig mag zijn en alleen maar beter gaat worden!![]()
En dat geldt voor alle slankiefaces, maar dat hoop ik gedurende het jaar ook al voor jullie, dat morgen altijd maar beter mag zijn dan vandaag.
Je zegt het precies goed. Sluit me hier helemaal bij aan. En het geldt dus ook voor jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Deze! Met hakjes van 7 centimeter ongeveer.
En ook gij, dat alles rooskleurig mag zijn en alleen maar beter gaat worden!![]()
En dat geldt voor alle slankiefaces, maar dat hoop ik gedurende het jaar ook al voor jullie, dat morgen altijd maar beter mag zijn dan vandaag.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hele fijne jaarwisseling jongens!
Zo en nu eerst een glas proseccoen een oliebol
voel mij zo gelukkig![]()
"quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
ik drink nu ook een glas prosecco samen met vriendjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Het is 17 uur, ik mag aan de Malibu!.
Volgens mij gaat dit de leukste jaarwisseling sinds jaren worden!. Ben zo happy nu!
Pics?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb op de valreep nog een outfit!!!!!
Herkenbaar. Ik vind de jaarwisseling al járen stom en maak er het liefst zo min mogelijk drukte om. Maar vanavond lijkt 'ie iets minder stom te worden dan anders. Al ben ik altijd wel een beetje nerveus als het bijna 12 uur isquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikblij ei
simpeleeg geluk is 't mooist toch?
Wij gaan ubersaai thuis met z'n tweetjes en een fles bubbels het nieuwe jaar inluiden. Ik heb er een hekel aan, oudejaarsavondweet niet goed waarom. Dus nu maar eens zo, kijken of ik het dan wel leuk vind?
Je vond het niet raar dat het niet lekker begon te ruiken, dat de groenten niet leken te verkleuren en dat de bakgeluidjes achterwege bleven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Net 10 minuten m'n groenten staan omscheppen, hm dat duurt lang... bleek de kookplaat nog uit te staan.
Hihihi, idd, ik had mijn CI niet inquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Je vond het niet raar dat het niet lekker begon te ruiken, dat de groenten niet leken te verkleuren en dat de bakgeluidjes achterwege bleven?
(verwacht antwoord: ik had m'n CI niet in. Nou ja, dan gelden nog steeds de andere twee)
Ik kreeg net 8 oliebollen bij mijn appie.
Ik heb er ook een hekel aan, ook geen idee waaromquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Vikblij ei
simpelweg geluk is 't mooist toch?
Wij gaan ubersaai thuis met z'n tweetjes en een fles bubbels het nieuwe jaar inluiden. Ik heb er een hekel aan, oudejaarsavondweet niet goed waarom. Dus nu maar eens zo, kijken of ik het dan wel leuk vind?
Theequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bedankt voor de condoleances en de felicitaties.![]()
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2011 toe.![]()
Voor de happy ones: hou dat gevoel vast!
Voor de minder happy ones: probeer te genieten van wat je hebt en van de kleine dingen.![]()
Je kunt pas echt genieten van je leven als je openstaat voor geluk, al is dat maar zo klein als een kopje thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |