Lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
kreeg gisteren nog een kerstpakket thuisgestuurd van 't detacheringsbureau: Nationale Dinerbon t.w.v. 50 euro!
lekker!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:59 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga zo oliebollen bakken.
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook lekker geslapen... in de woonkamer.. Gister na het toetje de matras naar de woonkamer gesleept.
.
.
Haha, dat was vast een lekker toetjequote:Op donderdag 30 december 2010 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook lekker geslapen... in de woonkamer.. Gister na het toetje de matras naar de woonkamer gesleept.
.
.
We zouden eigenlijk gister al doen. Nooit te vroeg om oliebollen te bakken!quote:Op donderdag 30 december 2010 09:02 schreef Blurred86 het volgende:
mogge![]()
je bent een dag te vroeg chico
Selektvrachtquote:Uw zoekopdracht heeft nog geen resultaat opgeleverd, mogelijk is uw pakje nog onderweg naar ons sorteercentrum. Neem voor de actuele status contact op met de klantenservice van de verzender
quote:Bezorger is met pakje onderweg.
heerlijk zeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Morgen wel gewoon vrij! [ afbeelding ]
ah joh, je hebt er iig zin in.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik zit nu al elk uur te checken of ik mail hebdat wordt wat...
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzettenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Merel het volgende:
*grom* Ik heb écht ruzie met de edit-knop vandaag, is ineens m'n hele post weg!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
Zo. Klacht neergelegd bij de klachtencommisste.
kan ik wel ff doen hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten
quote:Door de kortere treinen zal het naar verwachting de eerste twee weken van januari een stuk drukker zijn in de spits dan gebruikelijk.
Moet je vooral nog meer mensen de trein in jagenquote:Om reizigers tegemoet te komen zet het spoorwegbedrijf het zogeheten zoutkaartje in, waarmee passagiers tijdens daluren tegen gereduceerd tarief kunnen reizen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
Idd. Blijkbaar ben je als junkie-ouder beter dan als homo-ouderquote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling
Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over opquote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wij hebben boodschappen gedaan. Onderweg kwam er ineens een agressief mannetje op een brommertje naast ons rijden om ons uit te schelden. Dunno waarom. Gelukkig reed 'ie door toen ik zei dat 'ie even rustig moest doen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan![]()
Tenzij je vader een Antilliaan is die bij Sandd werkt, was het je vader nietquote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan![]()
Toch nog! Fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
VWM, gecondoleerd met je vader, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag
Zo mijn laatste dag van dit jaar zit er ook op en mijn lief is nu echt officieel morgennacht vrij
Bubbels
Ach nou ja, als ik weet hoe lang je soms kan wachten bij de IBgroep...quote:Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.
Ook had je meteen naar een gratis open spreekuur van een advocaat kunnen gaan.
Is er nog meer contact behalve oogcontact?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over op
Wij gaan morgenochtend oliebollen halen en morgenavond films kijken met oliebollen en toastjes met brie (ik ben ze nu al even aan het voorproevenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme hoe smaakt het varken?
Fijn morgen aan de oliebollen en bubbels, dan met zo'n tien buren na 12 bij elkaar zitten. Heerlijk kneuterig
Wat gaan jullie allemaal doen?
Nog steeds beenham van de bruiloft?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga morgen mijn nieuwe motor ophalen
en daarna oud en nieuw vieren met BBQ en beenham enzo
Nee, en da's maar goed ook!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Is er nog meer contact behalve oogcontact?
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Baas in eigen bedquote:Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Daar had 'ie moeten staanquote:
Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhopsquote:Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.
Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Binnen aai je ze idd veel vaker ook enzo. Misschien op zoek gaan naar een nestje babies in de lente en daar eentje van meenemen? Ik weet dat ze in de omgeving Veenendaal een overschot hadden afgelopen lente/zomer (en dan gaan ze als voer voor uilen enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhops![]()
Maar meer van: hoe gaan we het aanpakken om toch een tweede erbij te vindenVolgens veel konijnen-infosites kan binnen idd ook prima, mits ze ook mogen rondhobbelen buiten het hok, en het hok ruim is.
Doe binnenkort nog es Flory-pics, hier of in het nijnentopic?
Geweldigquote:
Anders oordelen wij wel met behulp van een fotoquote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb mn nieuwe bootsies aan! En ze passen! Ze zijn alleen wel hoger dan ik dacht, maar misschien kan het welEn ik denk altijd dat mn voeten groot lijken in dit soort schoentjes, maar volgens vriendje is dit niet zo
![]()
Stoppenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:08 schreef Merel het volgende:
En ik overweeg om morgen te gaan werken alleen maar om McMarried te kunnen zien. Moet echt kappen met mezelf gek maken
Ik ook niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef Goodbye het volgende:
Doden? Dat heb ik inderdaad niet meegekregen!
Zoals ik het online lees wel. Nu is dat wel een best lange weg, hoor, dus ik weet niet of het ook enigszins ter hoogte van het huis van m'n ex is.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Sjeetje DaD, was het ook echt ín jullie straat gebeurd dan?
woon je al samen met baardmans?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zoals ik het online lees wel. Nu is dat wel een best lange weg, hoor, dus ik weet niet of het ook enigszins ter hoogte van het huis van m'n ex is.
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
woon je al samen met baardmans?
Het gaat goed he, tussen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |