heerlijk zeg!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Morgen wel gewoon vrij! [ afbeelding ]
ah joh, je hebt er iig zin in.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, ik zit nu al elk uur te checken of ik mail hebdat wordt wat...
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzettenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:46 schreef Merel het volgende:
*grom* Ik heb écht ruzie met de edit-knop vandaag, is ineens m'n hele post weg!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
Zo. Klacht neergelegd bij de klachtencommisste.
kan ik wel ff doen hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten
quote:Door de kortere treinen zal het naar verwachting de eerste twee weken van januari een stuk drukker zijn in de spits dan gebruikelijk.
Moet je vooral nog meer mensen de trein in jagenquote:Om reizigers tegemoet te komen zet het spoorwegbedrijf het zogeheten zoutkaartje in, waarmee passagiers tijdens daluren tegen gereduceerd tarief kunnen reizen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]![]()
Afspraak bij juridisch loket gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |