abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 15:05:49 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90629896
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
:{
is net als met kinderen.. elke mongool kan ze 'nemen', maar als je er een wilt adopteren moet er ineens vanalles geregeld worden wat normaal ook niet bij de kinderbescherming aangekaart zou worden als zijnde je reinste kindermishandeling :X
Idd. Blijkbaar ben je als junkie-ouder beter dan als homo-ouder :r.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 december 2010 @ 15:11:15 #52
331 Merel
Be here now.
pi_90630163
quote:
Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat wilde je zeggen? Of vraag Mo(d) even of ze 'em wil terugzetten ;)
Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over op :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90630165
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wij hebben boodschappen gedaan. Onderweg kwam er ineens een agressief mannetje op een brommertje naast ons rijden om ons uit te schelden. Dunno waarom. Gelukkig reed 'ie door toen ik zei dat 'ie even rustig moest doen :{.
:') O+ Den Haag O+
Ja doei.
pi_90630765
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan _O- _O-
Ja doei.
pi_90630967
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, lees net dat m'n pa vandaag voor 't eerst weer met z'n brommer naar 't werk is gegaan _O- _O-
:D!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90631268
Nu zie ik m'n vader voor me op een brommer. Not compatible. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:36:20 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90631403
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij je vader een Antilliaan is die bij Sandd werkt, was het je vader niet :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_90631430
nee, maar vader werkt ook bij <insert corporatienaam waar jij van huurt>

:P
Ja doei.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:41:46 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90631670
VWM, gecondoleerd met je vader, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies :*
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag :Y

Zo mijn laatste dag van dit jaar zit er ook op en mijn lief is nu echt officieel morgennacht vrij *O*
Bubbels *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 december 2010 @ 15:52:42 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90632267
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
VWM, gecondoleerd met je vader, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies :*
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag :Y

Zo mijn laatste dag van dit jaar zit er ook op en mijn lief is nu echt officieel morgennacht vrij *O*
Bubbels *O*
Toch nog! Fijn :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_90633764
Fijn uniekje! Moet je dan nog plannen maken of is dit al leuk genoeg? :)
quote:
Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar hoef je helemaal geen afspraak mee te maken, hoor. Je kunt gewoon binnenlopen.

Ook had je meteen naar een gratis open spreekuur van een advocaat kunnen gaan.
Ach nou ja, als ik weet hoe lang je soms kan wachten bij de IBgroep...
  donderdag 30 december 2010 @ 16:19:25 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_90633782
Sigme hoe smaakt het varken?

Fijn morgen aan de oliebollen en bubbels, dan met zo'n tien buren na 12 bij elkaar zitten. Heerlijk kneuterig O+

Wat gaan jullie allemaal doen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 december 2010 @ 16:21:21 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90633895
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:11 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh niets belangrijks. Wat gewauwel over McMarried, want ik had net geluncht en toen hadden we oogcontact en moest ik blozen en wegkijken en daar moet ik me natuurlijk helemaal niet mee bezighouden dus ik hou er al over op :+
Is er nog meer contact behalve oogcontact?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 30 december 2010 @ 16:22:27 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90633966
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme hoe smaakt het varken?

Fijn morgen aan de oliebollen en bubbels, dan met zo'n tien buren na 12 bij elkaar zitten. Heerlijk kneuterig O+

Wat gaan jullie allemaal doen?
Wij gaan morgenochtend oliebollen halen en morgenavond films kijken met oliebollen en toastjes met brie (ik ben ze nu al even aan het voorproeven O-) ). Verder hebben we een fles Malibu en cola, dus we komen de avond wel door :9. En om middernacht maar even buiten kijken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90634005
ik ga morgen mijn nieuwe motor ophalen O+

en daarna oud en nieuw vieren met BBQ en beenham enzo :9
Ja doei.
pi_90634358
Bbq, nog nooit gedaan in de winter :)
We gaan met vrienden lekker biertjes drinken en oliebollen eten en vuurwerk van anderen kijken :)
  donderdag 30 december 2010 @ 16:38:29 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90634813
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga morgen mijn nieuwe motor ophalen O+

en daarna oud en nieuw vieren met BBQ en beenham enzo :9
Nog steeds beenham van de bruiloft? :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_90634852
yup :') anderhalf kilo _O-
Ja doei.
  donderdag 30 december 2010 @ 16:43:26 #69
331 Merel
Be here now.
pi_90635088
quote:
Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Viking84 het volgende:

Is er nog meer contact behalve oogcontact?
Nee, en da's maar goed ook!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90635120
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed. Even goed nadenken wat we gaan doen :)
Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.

Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 30 december 2010 @ 16:45:13 #71
70532 loveli
N
pi_90635194
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Misschien hebben ze zelf alleen buitenkonijnen en kunnen ze dus niet voor een match zorgen nu? Maar op dit moment zeker je konijn niet opeens naar buiten zetten, gaat ze dood van. En binnen konijntjes kunnen ook best blij zijn. Mijn beest doet continue alsof ie dood neervalt (bunny flop) en springt als een idioot rond als ik op het bed mag. Veel beter dan buiten in de sneeuw zitten.

Ik ga morgen uitslapen, oliebollen eten, vuurwerk kijken en weer slapen. Eindelijk weer een oud en nieuw in Nederland, dit heb ik afgelopen 2 jaar wel echt gemist.
Baas in eigen bed :P
crap in = crap out
pi_90635274
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Baas in eigen bed :P
Daar had 'ie moeten staan :'). Mijn bed }:|.
  donderdag 30 december 2010 @ 16:48:27 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_90635340
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhops O+
Maar meer van: hoe gaan we het aanpakken om toch een tweede erbij te vinden :+ Volgens veel konijnen-infosites kan binnen idd ook prima, mits ze ook mogen rondhobbelen buiten het hok, en het hok ruim is.
Doe binnenkort nog es Flory-pics, hier of in het nijnentopic? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_90635497
Gent dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_90635608
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat waren we ook zeker niet van plan! Gewoon ook omdat we het sowieso toffer vinden om haar binnen te hebben, veel leuker, en ze sjeest de kamer door met idd van die blije konijnenhops O+
Maar meer van: hoe gaan we het aanpakken om toch een tweede erbij te vinden :+ Volgens veel konijnen-infosites kan binnen idd ook prima, mits ze ook mogen rondhobbelen buiten het hok, en het hok ruim is.
Doe binnenkort nog es Flory-pics, hier of in het nijnentopic? O+
Binnen aai je ze idd veel vaker ook enzo. Misschien op zoek gaan naar een nestje babies in de lente en daar eentje van meenemen? Ik weet dat ze in de omgeving Veenendaal een overschot hadden afgelopen lente/zomer (en dan gaan ze als voer voor uilen enzo :'( ).

Zal 'k binnenkort wel doen ja :P. Hij logeert nu alleen bij mn ouders en mn camera is bij mij in Amsterdam. Kan hem daar gerust achterlaten, hij vermaakt zich prima met mn broertjes op de bank :+. Alleen knaagt ie soms (aan kleren), dat is niet zo leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')