Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Weet ik, was een beetje om te plagenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik had afgelopen maandag vier jaar met de mijne
Nou, niet eens echt!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?
Ja, toen we nog niet eens twee weken samen waren. Op m'n buluitreiking, remember?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).
En vrouwelijke stellen wonen vaak binnen een week al samen, hoor.
Welles, want goed nieuws is puik!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die feli's hoefden allemaal niet hoor
Ik had ook al getrouwd kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
wat is december een goede maand!
Mr.Mo en ik zijn vandaag alweer 4 jaar samen![]()
Goooooooooo Vikkieeee!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Zolang hier maar geen gekke dingen gebeuren. Ik ga toch nog proberen m'n laatste hardlooples te lopen morgen. Dan kan ik zondag met een nieuw schema (van 20 mins tot 45 mins) starten.
Ik wel. Toch bizar hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is 50!. Dat wist ik helemaal niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud ben je dan eigenlijk?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief en ik woonden binnen een maand samen en zijn nu ruim 2 1/2 jaar bij elkaar.
Mijn ex en ik 16 jaar
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef anna82 het volgende:
Hm lekker ontbijt Razz
Ik had echt een gruweldag. Ik werd gewoon misselijk van mijn eigen aanblikhoe ik -denk dat ik- er uitzie heeft zo veel invloed op hoe ik me voel. Vriendje vindt dat het tijd is om er met 'iemand' over te 'praten'...
Maar morgen een nieuwe en ongetwijfeld betere dag!
Als je dat eens één of een paar keer zou doen, om te kijken of je er wellicht bij gebaat zou zijn -en lekkerder in je vel komt te zitten- wat zou je te verliezen hebben?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef anna82 het volgende:
Hm lekker ontbijt Razz
Ik had echt een gruweldag. Ik werd gewoon misselijk van mijn eigen aanblikhoe ik -denk dat ik- er uitzie heeft zo veel invloed op hoe ik me voel. Vriendje vindt dat het tijd is om er met 'iemand' over te 'praten'...
Maar morgen een nieuwe en ongetwijfeld betere dag!
Ziek.quote:
Awww, wat komt dat weer op een slecht moment zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ziek.. Werd om half 5 wakker door een sms'je (wel van m'n vriendinnetje aan de andere kant van de wereld
) en kwam daarna niet meer in slaap omdat ik me voelde alsof ik overreden was.
.
Dat wil ik écht niet. Heb net al even gestoomd en gooi er zo wel een zooi pijnstillers in. No way dat ik op Oudjaarsavond alleen thuis ga liggen ziek te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww, wat komt dat weer op een slecht moment zeg. En nu? Alle plannen afblazen?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |