Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).quote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Weet ik, was een beetje om te plagenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of we al samenwonen? Mens, we zijn net 3,5 maand bij elkaar!. Maar zolang ik mijn onzekerheden wat onder controle hou, gaat het wel onwijs goed.
. Morgen z'n ouders ontmoeten.
.
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik had afgelopen maandag vier jaar met de mijne
Nou, niet eens echt!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oehhh gefeli, wat lang zeg! hebben jullie het nog gevierd?
Ja, toen we nog niet eens twee weken samen waren. Op m'n buluitreiking, remember?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft 'ie de jouwe al ontmoet? Nee zeker? (dan had je 't vast wel verteld).
En vrouwelijke stellen wonen vaak binnen een week al samen, hoor.
Welles, want goed nieuws is puik!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Oh, die feli's hoefden allemaal niet hoor
Ik had ook al getrouwd kunnen zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
wat is december een goede maand!
Mr.Mo en ik zijn vandaag alweer 4 jaar samen![]()
Goooooooooo Vikkieeee!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Zolang hier maar geen gekke dingen gebeuren. Ik ga toch nog proberen m'n laatste hardlooples te lopen morgen. Dan kan ik zondag met een nieuw schema (van 20 mins tot 45 mins) starten.
Ik wel. Toch bizar hè?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is 50!. Dat wist ik helemaal niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |