Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Moet jij niet naar bedquote:
Ik lig al lang in bed johquote:
Slapen bedoel ikquote:
Zou eigenlijk wel moeten ja, maar ik zou niet weten waaromquote:
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 01:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten ja, maar ik zou niet weten waarom
Daarom doe ik het ook nietquote:
Als ik ook 'mens' ben wel jaquote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nog meer mensen hier behalve dago en ik?
Breezeralert.quote:
Hipquote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik las laatst een topic, waarin 2 personen op elkaar reageerden uiteindelijk hadden ze met zn tweeen 1 topic volgemaakt
Oooh, daar ben ik ook wel toe in staatquote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik las laatst een topic, waarin 2 personen op elkaar reageerden uiteindelijk hadden ze met zn tweeen 1 topic volgemaakt
Jij zegt cheersquote:
Woon ook pas 6+ jaar in Engelandquote:
Proost je met breezers?quote:
Geen idee, ik drink nietquote:
In jouw geval is dat ook niet zo vreemdquote:
Wie ben je aan het kietelen?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Kielekiele koewijt, kielekiele kowijt, kiele kiele hopsasa
Geen idee, tijdens snowcamp met school een aantal jagermeistersquote:
Okayquote:Op donderdag 30 december 2010 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, tijdens snowcamp met school een aantal jagermeistersvoorderest niets, drink altijd Coca Cola
quote:
Green Dayquote:
Neil Youngquote:
Dit is het eerste liedje dat ik van ze ken. Dat is meer dan 10 jaar geleden denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Green Day
Tré in die rolstoel![]()
Dookie kwam uit in 1994 dacht ik, dus kan kloppenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit is het eerste liedje dat ik van ze ken. Dat is meer dan 10 jaar geleden denk ik
Ik word oudquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dookie kwam uit ik 1994 dacht ik, dus kan kloppen
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed ligquote:
Klinkt inderdaad wel leukquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed lig
Ja precies. Ik hou niet van in de regen lopen though want ik haat het als mijn kleren nat wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel leukAnders is het zo rustig...
Sweet dreams Nijntjequote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef RockNijntje het volgende:
Need some rest
Slaapie slaapie doen, doei![]()
dat jaquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed lig
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. Ik hou niet van in de regen lopen though want ik haat het als mijn kleren nat worden
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef RockNijntje het volgende:
Need some rest
Slaapie slaapie doen, doei![]()
Bid ze (waarvoor eigenlijk?)quote:Op donderdag 30 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slaap zacht SteenKonijn!
Ik moet nog een keer bidden
BrB!![]()
richting Brabant natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bid ze (waarvoor eigenlijk?)![]()
waarvoor?quote:
ik kan helpenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is stuart nou? ik dacht we gaan even een topic vol maken.
Dus nog iets meegemaakt?quote:
ehhmm, net privé concert afgesloten, lamme arm van het spelen.quote:
Okayquote:Op donderdag 30 december 2010 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Paul, zat jij in de trein vandaag?
Ooh, dat is zo gebeurd natuurlijk maar dat doe ik nu nietquote:Op donderdag 30 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is stuart nou? ik dacht we gaan even een topic vol maken.
Gentlemanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Dat ONZ is niet mijn soort humor zeg maar
Ik vond het ook niet grappig, maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Dat ONZ is niet mijn soort humor zeg maar
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet grappig, maar ik moest wel lachen
Ik heb ooit op keyboard les gezeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm, net privé concert afgesloten, lamme arm van het spelen.
Maar ze heeft er wel van genoten
Die was vanmiddag op de radio!quote:
Ik op viool, 5 jaar, nu 2 jaar zelf leren, zelf bas en elektrische gitaar, piano en keyboard van m'n broer en mondharmonica van meneer Youtube!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ooit op keyboard les gezeten!
Grappig dat je het liedje vandaag al eerder hebt gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was vanmiddag op de radio!
Kon ik maar gitaar spelen..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik op viool, 5 jaar, nu 2 jaar zelf leren, zelf bas en elektrische gitaar, piano en keyboard van m'n broer en mondharmonica van meneer Youtube!
Easypie!quote:
Er ligt hier thuis nog een ouwe yamaha uit 1976! akoestisch!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Easypie!
Maar je hebt er wel een gitaar voor nodig
da's geen slechte, is ie gestemd?quote:
klwopt, vakantie alweer bijna voorbijquote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef Stuart het volgende:
Donderdag alweer, de tijd gaat te snel
Nee, hij is ontstemtquote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's geen slechte, is ie gestemd?
gewoon wat uitproberen, en misschien wat tutorials op Youtube opzoeken, en het gaat al heel snel!
zo ging het bij mij in ieder geval...
Idd, nog maar 12 dagen vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vakantie alweer bijna voorbij
school
da's pech jaquote:
ik woon in het midden, heb al een week vakantie achter de rugquote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, nog maar 12 dagen vakantie
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij isquote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vakantie alweer bijna voorbij
school
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaalquote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij is
Het noorden heeft vakantie van 18 t/m 3, maar Gemeente Den Helder dacht: We geven ze lekker vakantie van 25 t/m 10quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik woon in het midden, heb al een week vakantie achter de rug
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaal
Ik ook, moet examen doenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaal
totaal niet nee, ik doe echt hard m'n best met leren, maar het lukt me gewoon nietquote:
bijna dan!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, moet examen doenWas ik maar van die kut middelbare school af
Dat is wel flink balen. Wat doe je eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
totaal niet nee, ik doe echt hard m'n best met leren, maar het lukt me gewoon niet
3 Havo.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen. Wat doe je eigenlijk
Ik heb niet eens vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij is
Wel balen dat het niet lukt zegquote:
Bomencollectiequote:
klwopt, ieder jaar moet ik hard leren, en dan lukt het niet op het laatst nogquote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel balen dat het niet lukt zeg
Het kost mij natuurlijk ook dagen hoor. Moet jij gewoon werkenquote:
Frustrerend als het niet lukt terwijl je zo goed je best doetquote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, ieder jaar moet ik hard leren, en dan lukt het niet op het laatst nog
Valt wel mee, ja eigenlijk heb ik nu wel vakantie. DOnderdags ben ik altijd vrij en vrijdag is er niemand om werk aan mij te geven. en mijn andere werk ligt wel stil, daar begin ik pas de 10e weer.quote:
Dat klinkt allemaal zo slecht nog niet danquote:Op donderdag 30 december 2010 02:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ja eigenlijk heb ik nu wel vakantie. DOnderdags ben ik altijd vrij en vrijdag is er niemand om werk aan mij te geven. en mijn andere werk ligt wel stil, daar begin ik pas de 10e weer.
Ik mag werken, ik werk op vrijwillige basis (helaas), Maar dit jaar ben ik klaar met werken dus. 5 januari zal mijn eerste werkdag zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kost mij natuurlijk ook dagen hoor. Moet jij gewoon werken
Ik heb liever een betaalde baan, maar dat is misschien nog wel te veel gevraagd momenteel.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal zo slecht nog niet dan
Woensdag, breekt lekker de week. Ik begin volgende week dinsdag weerquote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag werken, ik werk op vrijwillige basis (helaas), Maar dit jaar ben ik klaar met werken dus. 5 januari zal mijn eerste werkdag zijn.
Komt vast wel binnenkort dan als je denkt dat je daar klaar voor bent. Rustig aan hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb liever een betaalde baan, maar dat is misschien nog wel te veel gevraagd momenteel.
Ja en ik heb het daar wel geod naar mijn zin. Kan lekker eerst de post doen en daarna een paar facturen inboeken en eventueel betaalbaar stellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woensdag, breekt lekker de week. Ik begin volgende week dinsdag weer
Ja weet ik. Zo'n depressie hakt er in, dat wil je niet weten..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vast wel binnenkort dan als je denkt dat je daar klaar voor bent. Rustig aan hoor
Dat zal best. Ik heb het ook niet altijd makkelijk gehad hoor maar ben daardoor nooit zo down geweest als jij denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Zo'n depressie hakt er in, dat wil je niet weten..
Dat is wel heel belangrijk, dat je het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik heb het daar wel geod naar mijn zin. Kan lekker eerst de post doen en daarna een paar facturen inboeken en eventueel betaalbaar stellen.
Welterusten kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, om weer helder te worden, daarna slapen, later!
Slaap ze Gentlemanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten Bos![]()
giertjequote:
GFquote:
Hier dus ookquote:Op donderdag 30 december 2010 06:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
GFzo maar eens naar werk gaan laatste werkdag van het jaar alweer
trevquote:
I Copy that!quote:Op donderdag 30 december 2010 06:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
GFzo maar eens naar werk gaan laatste werkdag van het jaar alweer
Halloquote:
Nijntjequote:
Het was hier vanmorgen bijna 2 uur stilquote:Op donderdag 30 december 2010 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje
Wat een rust hier
op m'n werk overigens ook......
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere armquote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo![]()
Nog veel pijn? Of voel je je al weer helemaal goed?
wat happenedquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere arm![]()
Hoewel (heel smakelijk) er nu wel veel los komt
* Koen66 troost Sugar en biedt haar een lekker warm kopje thee aanquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere arm![]()
Dat is heel vervelendquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Theequote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 troost Sugar en biedt haar een lekker warm kopje thee aan
kut griepquote:
Ja, en niet echt heel erg fijn om te zien voor mijn klantenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is heel vervelenden fijn
tegelijk!
Jij ziet er altijd mooi uitquote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en niet echt heel erg fijn om te zien voor mijn klanten![]()
Ik zie er niet uit vandaag
gorgelen met tea-tree oliequote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Koen66 het volgende:
werd vanochtend met een lichte keelpijn wakker.....
als dat maar geen voorbode is ook
ga vanavond voor de zekerheid maar aan de Rum-Thee
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk hebquote:
mmhhh dan moet je die wel hebben he, k zie geen winkels vandaag I'm afraidquote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gorgelen met tea-tree olie
geen webcam op je pjoeter daar ?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk heb
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk heb
is er weer iets gebeurd wat ik ook niet weet?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
a long story
Als ik ff tijd heb een deze dagen stuur ik je wel een PM
vrouwlief ook niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef Koen66 het volgende:
mmhhh dan moet je die wel hebben he, k zie geen winkels vandaag I'm afraid
zou een idee zijnquote:
nee...wel een beveiligingscamera op mijn rug gerichtquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou een idee zijn
Maar ik wacht nog heel even, nam direct een paracetamol ook en het voelt nu weer aardig
moet ook niet helemaal weg zijn vanavond, wil een reden hebben om een neut te pakken
hmmm die kan ik niet remote bekijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee...wel een beveiligingscamera op mijn rug gericht
jawelquote:Op donderdag 30 december 2010 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm die kan ik niet remote bekijken
Nee hoor, niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 30 december 2010 09:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er weer iets gebeurd wat ik ook niet weet?
oki, begon me weer zorgen te makenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, niets nieuws onder de zon
en terechtquote:Op donderdag 30 december 2010 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
Zo... weer op werk..
met anderhalve paardekop.. de rest van het kantoor is vrij
Barretjequote:Op donderdag 30 december 2010 09:36 schreef Barretje80 het volgende:
Zo... weer op werk..
met anderhalve paardekop.. de rest van het kantoor is vrij
de richtingscoëfficiënt van hemellichamen in een ecliptische baan rond plutoquote:Op donderdag 30 december 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
Hey Liui![]()
Waar hebben jullie het over?
het einde van de wereld in 2012quote:Op donderdag 30 december 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
Hey Liui![]()
Waar hebben jullie het over?
als de meldkamer het kan, dan kan ik het ookquote:
fokkenquote:
nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef PeZu het volgende:
ze neemt nu een slok van iets en daarna neemt ze de telefoon op
quote:
ik at een zwart-witje en ik liep even naar de kastquote:
ja dat was daarnaquote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik at een zwart-witje en ik liep even naar de kast
maar ik nam nergens een slokje vanquote:
hmmmmzquote:Op donderdag 30 december 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik nam nergens een slokje van
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreeptquote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, pezu, wat deed ik net met mijn sjaal?
en welke kleur is mijn sjaal?
Goh valt me van je tegen alleen maar zwart witquote:Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreept
nee, oh, mijn sjaal ook, en neequote:Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreept
het is jou wel gelukt met de camera?quote:
sssssttttttquote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is jou wel gelukt met de camera?
jij valt mij ook wel eens tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh valt me van je tegen alleen maar zwart wit
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, oh, mijn sjaal ook, en nee
alweerquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, note to self: straks een nieuwe laptoplader kopen
oei is de oude stukkig?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je straks een reminder sturen?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
stuk maken, schijntquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
alweer![]()
wat doe je in godsnaam met die krengen
hmhm, dit was nummer..wat was het jongens, drie?quote:
jaaaquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je straks een reminder sturen?
ohh.. das makkelijk .. de ecleptische baan kan beschreven worden door een stelsel differentiaal vergelijkingen , waaruit de eigenwaarde bepaald kan worden .. hence de richtingcoefficientquote:Op donderdag 30 december 2010 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
de richtingscoëfficiënt van hemellichamen in een ecliptische baan rond pluto
ja kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. das makkelijk .. de ecleptische baan kan beschreven worden door een stelsel differentiaal vergelijkingen , waaruit de eigenwaarde bepaald kan worden .. hence de richtingcoefficient
(toch?? )
Ik dacht dat dit nummer 4 wasquote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dit was nummer..wat was het jongens, drie?
het was 3 het wordt 4quote:
quote:
Hoe krijg je dat dan voormekaar?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]echt??
(ik gokte maar wat.. dat van die eigenwaarde begreep ik nooit)
oftewel jij weet het ook niet?quote:
ja ik heb geen ideequote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oftewel jij weet het ook niet?
hahahquote:
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinnerenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah
kee.. dan kan ik van alles beweren!
(maar volgens mij klopt het wel enigszins..)
Zit je nu nog op school PeZu?
school ik, dat was in de middeleeuwen danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinneren![]()
school ik![]()
dat is een eeuw terug
hihi, wat een fijne site ookquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
hahahaha
wilde www.suikertaartje.nl roepen maar da's een bestaande site
een zwartequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
is de site niet stiekem van jouquote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, wat een fijne site ook
ik heb echt geen beeld van jouquote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinneren![]()
school ik![]()
dat is een eeuw terug
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een zwarte
ah ok, als je nou een Dell had gehad had ik wel een adapter kunnen snorrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef PeZu het volgende:
suikertaartje at your party is like icing on the cake
mysterioquote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb echt geen beeld van jou
wat doe je voor werk dan??
eentje met een snoer! niet met een snor!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok, als je nou een Dell had gehad had ik wel een adapter kunnen snorren
nee, ik heet (gelukkig) niet Chantalquote:
jaaaajaaa..quote:
ja ik ga niet alles op fok zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaaaajaaa..
schiet weer lekker op
Dat dacht ik ook al jaquote:
druk dan maar op dat envelopje rechts van m'n naamquote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga niet alles op fok zetten![]()
ooh ja hero fruitontbijt kick start is gruwelijk lekker
een heeele g.... goedemorgen!!quote:
in wat voor dorp woon je danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Tonkey het volgende:
Moet zo maar eens kleren gaan kopen, stomme winkels die om 5 uur dicht gaanMoet dus wel in de vakantie...
Wat ben je van plan te gaan kopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Tonkey het volgende:
Moet zo maar eens kleren gaan kopen, stomme winkels die om 5 uur dicht gaanMoet dus wel in de vakantie...
Dorp? Eindhovenquote:
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQquote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te gaan kopen?
je bent idd een echte nederlander, het moet zo goedkoop mogelijk en nog zeur jequote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dorp? Eindhoven
Maar je bent Nederlander of niet en gaat naar de juiste plaatsen. Dat die net maar een aantal dagen open zijn, en ook maar tot 5 uur is wel vervelend. Je koopt dat wel bloezen voor 25 euro ipv 80. (Gewoon naar de fabriek gaan!)
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent idd een echte nederlander, het moet zo goedkoop mogelijk en nog zeur je
dat hebben ouders geleerd op de ouders-school..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kan mijn pa altijd zo zeiken?
Overhemden!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQ
Heb ik gisterenavond toch nog genoeg gepost om erin te staanquote:
En daarin niet vermeldquote:
Omdat hij een zwakke blaas heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moest bijna lachen, not.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij een zwakke blaas heeft?
daarvan is de fabriek niet in de buurt en voor 25 eur heb je daar geen overhemd..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, eens naar kijken
Ik ben niet zo van dat soort kleding, maar ik vind deze toch erg mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQ
Haha. Dat is het nadeel dan weer..70 tot 90 euro, nog niet heel gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daarvan is de fabriek niet in de buurt en voor 25 eur heb je daar geen overhemd..maar wel mooooooi!!!
![]()
Ze hebben honderden soorten liggen, en het is wel netjes dus voor het werk geschiktquote:Op donderdag 30 december 2010 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat soort kleding, maar ik vind deze toch erg mooi
Wat is er?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Ja dat begreep ik er nog wel uitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ze hebben honderden soorten liggen, en het is wel netjes dus voor het werk geschiktHeb wel andere vrijetijdskleding verder hoor
Dan heb je ook geen reden om chagerijnig te doen...quote:
*doorbreekt stilte*quote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef Koen66 het volgende:
whahaha ik zeg het gaat snel en het valt stil
LLquote:
Bosquote:
Toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |