de richtingscoëfficiënt van hemellichamen in een ecliptische baan rond plutoquote:Op donderdag 30 december 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
Hey Liui![]()
Waar hebben jullie het over?
het einde van de wereld in 2012quote:Op donderdag 30 december 2010 09:37 schreef Trevland het volgende:
Hey Liui![]()
Waar hebben jullie het over?
als de meldkamer het kan, dan kan ik het ookquote:
fokkenquote:
nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 09:45 schreef PeZu het volgende:
ze neemt nu een slok van iets en daarna neemt ze de telefoon op
quote:
ik at een zwart-witje en ik liep even naar de kastquote:
ja dat was daarnaquote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik at een zwart-witje en ik liep even naar de kast
maar ik nam nergens een slokje vanquote:
hmmmmzquote:Op donderdag 30 december 2010 09:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik nam nergens een slokje van
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreeptquote:Op donderdag 30 december 2010 09:48 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, pezu, wat deed ik net met mijn sjaal?
en welke kleur is mijn sjaal?
Goh valt me van je tegen alleen maar zwart witquote:Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreept
nee, oh, mijn sjaal ook, en neequote:Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef PeZu het volgende:
friemelen, en het beeld is zwart wit maar hij is gestreept
het is jou wel gelukt met de camera?quote:
sssssttttttquote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is jou wel gelukt met de camera?
jij valt mij ook wel eens tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh valt me van je tegen alleen maar zwart wit
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, oh, mijn sjaal ook, en nee
alweerquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, note to self: straks een nieuwe laptoplader kopen
oei is de oude stukkig?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je straks een reminder sturen?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef suikertaartje het volgende:
stuk maken, schijntquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
alweer![]()
wat doe je in godsnaam met die krengen
hmhm, dit was nummer..wat was het jongens, drie?quote:
jaaaquote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je straks een reminder sturen?
ohh.. das makkelijk .. de ecleptische baan kan beschreven worden door een stelsel differentiaal vergelijkingen , waaruit de eigenwaarde bepaald kan worden .. hence de richtingcoefficientquote:Op donderdag 30 december 2010 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
de richtingscoëfficiënt van hemellichamen in een ecliptische baan rond pluto
ja kloptquote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. das makkelijk .. de ecleptische baan kan beschreven worden door een stelsel differentiaal vergelijkingen , waaruit de eigenwaarde bepaald kan worden .. hence de richtingcoefficient
(toch?? )
Ik dacht dat dit nummer 4 wasquote:Op donderdag 30 december 2010 09:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, dit was nummer..wat was het jongens, drie?
het was 3 het wordt 4quote:
quote:
Hoe krijg je dat dan voormekaar?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]echt??
(ik gokte maar wat.. dat van die eigenwaarde begreep ik nooit)
oftewel jij weet het ook niet?quote:
ja ik heb geen ideequote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oftewel jij weet het ook niet?
hahahquote:
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinnerenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah
kee.. dan kan ik van alles beweren!
(maar volgens mij klopt het wel enigszins..)
Zit je nu nog op school PeZu?
school ik, dat was in de middeleeuwen danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinneren![]()
school ik![]()
dat is een eeuw terug
hihi, wat een fijne site ookquote:Op donderdag 30 december 2010 09:56 schreef Koen66 het volgende:
hahahaha
wilde www.suikertaartje.nl roepen maar da's een bestaande site
een zwartequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
is de site niet stiekem van jouquote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi, wat een fijne site ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |