Omdat hij een zwakke blaas heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kan mijn pa altijd zo zeiken?
Ik moest bijna lachen, not.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij een zwakke blaas heeft?
daarvan is de fabriek niet in de buurt en voor 25 eur heb je daar geen overhemd..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, eens naar kijken
Ik ben niet zo van dat soort kleding, maar ik vind deze toch erg mooiquote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQ
Haha. Dat is het nadeel dan weer..70 tot 90 euro, nog niet heel gek.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
daarvan is de fabriek niet in de buurt en voor 25 eur heb je daar geen overhemd..maar wel mooooooi!!!
![]()
Ze hebben honderden soorten liggen, en het is wel netjes dus voor het werk geschiktquote:Op donderdag 30 december 2010 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat soort kleding, maar ik vind deze toch erg mooi
Wat is er?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kan mijn pa altijd zo zeiken?
Ja dat begreep ik er nog wel uitquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ze hebben honderden soorten liggen, en het is wel netjes dus voor het werk geschiktHeb wel andere vrijetijdskleding verder hoor
Dan heb je ook geen reden om chagerijnig te doen...quote:
*doorbreekt stilte*quote:Op donderdag 30 december 2010 10:34 schreef Koen66 het volgende:
whahaha ik zeg het gaat snel en het valt stil
LLquote:
Bosquote:
Toekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |