ik heb echt geen beeld van jouquote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja volgens mij klopt het ook wel althans wat ik me er van kan herinneren![]()
school ik![]()
dat is een eeuw terug
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
een zwarte
ah ok, als je nou een Dell had gehad had ik wel een adapter kunnen snorrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:58 schreef PeZu het volgende:
suikertaartje at your party is like icing on the cake
mysterioquote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb echt geen beeld van jou
wat doe je voor werk dan??
eentje met een snoer! niet met een snor!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok, als je nou een Dell had gehad had ik wel een adapter kunnen snorren
nee, ik heet (gelukkig) niet Chantalquote:
jaaaajaaa..quote:
ja ik ga niet alles op fok zettenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jaaaajaaa..
schiet weer lekker op
Dat dacht ik ook al jaquote:
druk dan maar op dat envelopje rechts van m'n naamquote:Op donderdag 30 december 2010 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga niet alles op fok zetten![]()
ooh ja hero fruitontbijt kick start is gruwelijk lekker
een heeele g.... goedemorgen!!quote:
in wat voor dorp woon je danquote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Tonkey het volgende:
Moet zo maar eens kleren gaan kopen, stomme winkels die om 5 uur dicht gaanMoet dus wel in de vakantie...
Wat ben je van plan te gaan kopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:17 schreef Tonkey het volgende:
Moet zo maar eens kleren gaan kopen, stomme winkels die om 5 uur dicht gaanMoet dus wel in de vakantie...
Dorp? Eindhovenquote:
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQquote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben je van plan te gaan kopen?
je bent idd een echte nederlander, het moet zo goedkoop mogelijk en nog zeur jequote:Op donderdag 30 december 2010 10:20 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dorp? Eindhoven
Maar je bent Nederlander of niet en gaat naar de juiste plaatsen. Dat die net maar een aantal dagen open zijn, en ook maar tot 5 uur is wel vervelend. Je koopt dat wel bloezen voor 25 euro ipv 80. (Gewoon naar de fabriek gaan!)
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent idd een echte nederlander, het moet zo goedkoop mogelijk en nog zeur je
dat hebben ouders geleerd op de ouders-school..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom kan mijn pa altijd zo zeiken?
Overhemden!!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Een aantal nette bloezen voor het werk. Dit merk: http://www.ledub.com/nl/c(...)fTk6YCFRgz3godmzH9oQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |