Dat is wel flink balen. Wat doe je eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
totaal niet nee, ik doe echt hard m'n best met leren, maar het lukt me gewoon niet
3 Havo.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel flink balen. Wat doe je eigenlijk
Ik heb niet eens vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij is
Wel balen dat het niet lukt zegquote:
Bomencollectiequote:
klwopt, ieder jaar moet ik hard leren, en dan lukt het niet op het laatst nogquote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel balen dat het niet lukt zeg
Het kost mij natuurlijk ook dagen hoor. Moet jij gewoon werkenquote:
Frustrerend als het niet lukt terwijl je zo goed je best doetquote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, ieder jaar moet ik hard leren, en dan lukt het niet op het laatst nog
Valt wel mee, ja eigenlijk heb ik nu wel vakantie. DOnderdags ben ik altijd vrij en vrijdag is er niemand om werk aan mij te geven. en mijn andere werk ligt wel stil, daar begin ik pas de 10e weer.quote:
Dat klinkt allemaal zo slecht nog niet danquote:Op donderdag 30 december 2010 02:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ja eigenlijk heb ik nu wel vakantie. DOnderdags ben ik altijd vrij en vrijdag is er niemand om werk aan mij te geven. en mijn andere werk ligt wel stil, daar begin ik pas de 10e weer.
Ik mag werken, ik werk op vrijwillige basis (helaas), Maar dit jaar ben ik klaar met werken dus. 5 januari zal mijn eerste werkdag zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kost mij natuurlijk ook dagen hoor. Moet jij gewoon werken
Ik heb liever een betaalde baan, maar dat is misschien nog wel te veel gevraagd momenteel.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal zo slecht nog niet dan
Woensdag, breekt lekker de week. Ik begin volgende week dinsdag weerquote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag werken, ik werk op vrijwillige basis (helaas), Maar dit jaar ben ik klaar met werken dus. 5 januari zal mijn eerste werkdag zijn.
Komt vast wel binnenkort dan als je denkt dat je daar klaar voor bent. Rustig aan hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb liever een betaalde baan, maar dat is misschien nog wel te veel gevraagd momenteel.
Ja en ik heb het daar wel geod naar mijn zin. Kan lekker eerst de post doen en daarna een paar facturen inboeken en eventueel betaalbaar stellen.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woensdag, breekt lekker de week. Ik begin volgende week dinsdag weer
Ja weet ik. Zo'n depressie hakt er in, dat wil je niet weten..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vast wel binnenkort dan als je denkt dat je daar klaar voor bent. Rustig aan hoor
Dat zal best. Ik heb het ook niet altijd makkelijk gehad hoor maar ben daardoor nooit zo down geweest als jij denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 02:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Zo'n depressie hakt er in, dat wil je niet weten..
Dat is wel heel belangrijk, dat je het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik heb het daar wel geod naar mijn zin. Kan lekker eerst de post doen en daarna een paar facturen inboeken en eventueel betaalbaar stellen.
Welterusten kerelquote:Op donderdag 30 december 2010 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga douchen, om weer helder te worden, daarna slapen, later!
Slaap ze Gentlemanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten Bos![]()
giertjequote:
GFquote:
Hier dus ookquote:Op donderdag 30 december 2010 06:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
GFzo maar eens naar werk gaan laatste werkdag van het jaar alweer
trevquote:
I Copy that!quote:Op donderdag 30 december 2010 06:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
GFzo maar eens naar werk gaan laatste werkdag van het jaar alweer
Halloquote:
Nijntjequote:
Het was hier vanmorgen bijna 2 uur stilquote:Op donderdag 30 december 2010 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nijntje
Wat een rust hier
op m'n werk overigens ook......
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere armquote:Op donderdag 30 december 2010 08:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hallo![]()
Nog veel pijn? Of voel je je al weer helemaal goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |