Ik word oudquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dookie kwam uit ik 1994 dacht ik, dus kan kloppen
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed ligquote:
Klinkt inderdaad wel leukquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed lig
Ja precies. Ik hou niet van in de regen lopen though want ik haat het als mijn kleren nat wordenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel leukAnders is het zo rustig...
Sweet dreams Nijntjequote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef RockNijntje het volgende:
Need some rest
Slaapie slaapie doen, doei![]()
dat jaquote:Op donderdag 30 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van regen en vind het ook leuk klinken tegen de ramen als ik in bed lig
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja precies. Ik hou niet van in de regen lopen though want ik haat het als mijn kleren nat worden
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:07 schreef RockNijntje het volgende:
Need some rest
Slaapie slaapie doen, doei![]()
Bid ze (waarvoor eigenlijk?)quote:Op donderdag 30 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slaap zacht SteenKonijn!
Ik moet nog een keer bidden
BrB!![]()
richting Brabant natuurlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 02:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bid ze (waarvoor eigenlijk?)![]()
waarvoor?quote:
ik kan helpenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is stuart nou? ik dacht we gaan even een topic vol maken.
Dus nog iets meegemaakt?quote:
ehhmm, net privé concert afgesloten, lamme arm van het spelen.quote:
Okayquote:Op donderdag 30 december 2010 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Paul, zat jij in de trein vandaag?
Ooh, dat is zo gebeurd natuurlijk maar dat doe ik nu nietquote:Op donderdag 30 december 2010 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is stuart nou? ik dacht we gaan even een topic vol maken.
Gentlemanquote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Dat ONZ is niet mijn soort humor zeg maar
Ik vond het ook niet grappig, maar ik moest wel lachenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay
Dat ONZ is niet mijn soort humor zeg maar
Ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet grappig, maar ik moest wel lachen
Ik heb ooit op keyboard les gezeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehhmm, net privé concert afgesloten, lamme arm van het spelen.
Maar ze heeft er wel van genoten
Die was vanmiddag op de radio!quote:
Ik op viool, 5 jaar, nu 2 jaar zelf leren, zelf bas en elektrische gitaar, piano en keyboard van m'n broer en mondharmonica van meneer Youtube!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ooit op keyboard les gezeten!
Grappig dat je het liedje vandaag al eerder hebt gehoordquote:Op donderdag 30 december 2010 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die was vanmiddag op de radio!
Kon ik maar gitaar spelen..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik op viool, 5 jaar, nu 2 jaar zelf leren, zelf bas en elektrische gitaar, piano en keyboard van m'n broer en mondharmonica van meneer Youtube!
Easypie!quote:
Er ligt hier thuis nog een ouwe yamaha uit 1976! akoestisch!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Easypie!
Maar je hebt er wel een gitaar voor nodig
da's geen slechte, is ie gestemd?quote:
klwopt, vakantie alweer bijna voorbijquote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef Stuart het volgende:
Donderdag alweer, de tijd gaat te snel
Nee, hij is ontstemtquote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's geen slechte, is ie gestemd?
gewoon wat uitproberen, en misschien wat tutorials op Youtube opzoeken, en het gaat al heel snel!
zo ging het bij mij in ieder geval...
Idd, nog maar 12 dagen vakantiequote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vakantie alweer bijna voorbij
school
da's pech jaquote:
ik woon in het midden, heb al een week vakantie achter de rugquote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, nog maar 12 dagen vakantie
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij isquote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, vakantie alweer bijna voorbij
school
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaalquote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik baal ook dat de vakantie alweer bijna voorbij is
Het noorden heeft vakantie van 18 t/m 3, maar Gemeente Den Helder dacht: We geven ze lekker vakantie van 25 t/m 10quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik woon in het midden, heb al een week vakantie achter de rug
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaal
Ik ook, moet examen doenquote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb echt geen zin in school, ik verneuk het totaal
totaal niet nee, ik doe echt hard m'n best met leren, maar het lukt me gewoon nietquote:
bijna dan!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, moet examen doenWas ik maar van die kut middelbare school af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |