wat happenedquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere arm![]()
Hoewel (heel smakelijk) er nu wel veel los komt
* Koen66 troost Sugar en biedt haar een lekker warm kopje thee aanquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar erger heb ik het idee..barstende koppijn en een zere arm![]()
Dat is heel vervelendquote:Op donderdag 30 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Theequote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 troost Sugar en biedt haar een lekker warm kopje thee aan
kut griepquote:
Ja, en niet echt heel erg fijn om te zien voor mijn klantenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:12 schreef RockNijntje het volgende:
Dat is heel vervelenden fijn
tegelijk!
Jij ziet er altijd mooi uitquote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en niet echt heel erg fijn om te zien voor mijn klanten![]()
Ik zie er niet uit vandaag
gorgelen met tea-tree oliequote:Op donderdag 30 december 2010 09:14 schreef Koen66 het volgende:
werd vanochtend met een lichte keelpijn wakker.....
als dat maar geen voorbode is ook
ga vanavond voor de zekerheid maar aan de Rum-Thee
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk hebquote:
mmhhh dan moet je die wel hebben he, k zie geen winkels vandaag I'm afraidquote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gorgelen met tea-tree olie
geen webcam op je pjoeter daar ?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk heb
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik een camera had hier dan maakte ik een foto voor je, dan zag je wel dat ik gelijk heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |