quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Wie had dat verwacht toen je hier in Singles binnen kwam knallen
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou he, het is al zo veel beter geworden!
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
tnx Peurac, ik wou het niet weer verzieken.
@Q, ik ben geen newbie.
Stinkende kutnewbie.quote:geregistreerd op: maandag 13 juli 2009 @ 00:45
quote:
quote:
*HJ geeftquote:
Houden zo. Dit is veel tofferquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou he, het is al zo veel beter geworden!
quote:
Moet geen probleem zijn, als zelfs mij het luktquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil sowieso meer seks in 2011! Moet lukken
Same here.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
Dat hebben we allemaal wel eensquote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan niet beloven dat er nog eens een kutbui tussen zit hoor.
waar woon je, hoe zie je eruit ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
So? Dat maakt je geen newbie-af hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb in 1.5 jaar meer gepost als veel anderen in 3 jaar tijd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan niet beloven dat er nog eens een kutbui tussen zit hoor.
+1quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef missbehavin het volgende:
* PeuRac verhuisd naar Deventerquote:
quote:
Er stond 2011quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kleine TT faal? Ik wil dit jaar niet nog een keer overdoen hoor
quote:
scherpquote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie genoeg verbeterpunten voor 2010!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
ik heb mijn inwijdingsritueel al gehad.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
So? Dat maakt je geen newbie-af hoor.
* missbehavin pakt haar agenda erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, ik zie al dat dat helemaal goed gaat komen..
Moet je wel eerst goed leren spellen, pik ik van Minipuber niet, dus ook van jou niet.quote:
Heb je nog een gaatje?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin pakt haar agenda erbij
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi, ik zoek een bij-vrouw.
lijkt me ideaal, een milfy.
Severalquote:
Wel een toetje?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niemands bijgerecht.
Alleen als onderdeel van een minstens 3-gangen menu, met als voor-, hoofd- en nagerecht: mij.quote:
Drie gangen maar?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als onderdeel van een minstens 3-gangen menu, met als voor-, hoofd- en nagerecht: mij.
Wie zegt dat ik voor jou komtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je wel eerst goed leren spellen, pik ik van Minipuber niet, dus ook van jou niet.
moving up the charts.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben niemands bijgerecht.
welke gaatjes wilde je nog meer langs dan?quote:
Minstens, wel goed lezen, waarde Q.. Ik wil een man niet meteen afschrikken he.quote:
Blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voor jou komt"milf-land" ik kom voor de rest
Nieuwe gaatjes zijn altijd te vinden, als je maar wil.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke gaatjes wilde je nog meer langs dan?
Dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, touché, ik ben in een goede bui.
Ja das ook niet leukquote:
Hoge kwaliteitseisen, nice.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens, wel goed lezen, waarde Q.. Ik wil een man niet meteen afschrikken he.
Geneukt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, touché, ik ben in een goede bui.
dank jequote:
hmm, ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe gaatjes zijn altijd te vinden, als je maar wil..
Ja eh, als ik er zo lang op moet wachten, mag het maar beter de moeite waard zijn.quote:
quote:
Tere zieltjes gaan maar naar F&F toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ja hoi weer. Zijn die enge plaatjes van gaga dildo's en andere zaken die mijn tere zieltje kunnen beschadigen foetsie?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ja hoi weer. Zijn die enge plaatjes van gaga dildo's en andere zaken die mijn tere zieltje kunnen beschadigen foetsie?
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het nu over al het goeds wat mij gaat overkomen in 2011, vooral veel goede seks.
En een huisje voor hupsquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het nu over al het goeds wat mij gaat overkomen in 2011, vooral veel goede seks.
Nou, dat het dus niet zo is.quote:
Alleen daar? Das saai!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebben
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duimen dat het jaar goed gaat beginnen, dit jaar had ik niet ingewijd, dat merkte ik meteen
een duim erin, moet kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebben
Ik ging o&n tussen jullie in vieren tochquote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal Yuki vast waarschuwen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging o&n tussen jullie in vieren toch
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging o&n tussen jullie in vieren toch
Maar jij was nog niet afgeschrikt door de hoge eisen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.
Geeft niet, daarom herinner ik je nog even. Een voordeel, drinks are on mequote:
hoe wijd je het beste een nieuw jaar in, ritueel een maagd slachten ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duimen dat het jaar goed gaat beginnen, dit jaar had ik niet ingewijd, dat merkte ik meteen
Hmmm, I've had worse.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, daarom herinner ik je nog even. Een voordeel, drinks are on me
Eentje moet lukken.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij was nog niet afgeschrikt door de hoge eisen?
Niet echt een positief antwoord tegenover de dames waar je tussenin wilt gaan liggen lijkt mij zo..quote:
Jij held!quote:
Door de fles.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.
Nee dat vond ik ook al nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet echt een positief antwoord tegenover de dames waar je tussenin wilt gaan liggen lijkt mij zo..
Dat was niet de insteek, maar hey, als het werktquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.
oh boy...ik ga al als een vrouw denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook al niet
Neuh, hoeft geen maagd te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe wijd je het beste een nieuw jaar in, ritueel een maagd slachten ?
Ik zei het verkeerd daarstraks, I'm rubbing off on you!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh boy...ik ga al als een vrouw denken![]()
Hard liquorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek, maar hey, als het werkt
Wat voor een drank moet het zijn? (de Moet ligt sowieso nog in mn auto)
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook al niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd daarstraks, I'm rubbing off on you!
quote:
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?quote:
quote:
Wodka...let dan ook eens op manquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?
Whisky doet 'm prima hoor! En wodkaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?
Door heerlijk het bed in te duiken op 1-1-11 met een leuke/mooi/sexy vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
toch benieuwd hoe je een nieuw jaar het beste kan inluiden.
half dood wakker worden op 1-1-11 is niet geschikt volgens mij.
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..quote:
Mooi, dan gaat zéker de Penderyn meequote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whisky doet 'm prima hoor! En wodkaIk lust zowat alles wel
Schandaligquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..
Ik volg niet alles wat er in singles wordt gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan gaat zéker de Penderyn mee
Mag hopen dat daar veel geneukt gaat worden ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, overal. Onder de lakens, onder de douche, in een pretpark, in jouw nieuwe huisje.
Hypothetisch, zou een beetje raar zijn als ik 20 mensen in mijn huis laat feesten zonder er zelf te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je jezelf nu gewoon uit te nodigen?
Ik denk dat dat ms wel het eerste is wat men hier roept als ze mij moeten omschrijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg niet alles wat er in singles wordt gezegdik ben ook nog aan t opruimen ondertussen
Hahaha, met zo'n post-it op de deur.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hypothetisch, zou een beetje raar zijn als ik 20 mensen in mijn huis laat feesten zonder er zelf te zijn
bin there don that.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door heerlijk het bed in te duiken op 1-1-11 met een leuke/mooi/sexy vrouw
Aah, ik onthoud andere dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ms wel het eerste is wat men hier roept als ze mij moeten omschrijven
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
[..]
bin there don that.
3 nd later stond haar vader voor mn neus dat ik moest opzouten.,
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20
Hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, met zo'n post-it op de deur.
Welja, ik gun jou ook wel zulk plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hopen dat daar veel geneukt gaat worden ja.
Bij voorkeur door mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahazou wel grappig zijn, al is iedereen hier uitgenodigd uiteraard.
Ik dacht al, wat mis ik toch?quote:
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, ik gun jou ook wel zulk plezier
Ik ga geen whiskey opsturen en daarbij je hoort uit een fles minstens glas te drinken met de geverquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Je mag anders ook gewoon de fles sturen hoor
[..]
Ik dacht al, wat mis ik toch?
Past dus wel bij jequote:
quote:
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga geen whiskey opsturen en daarbij je hoort uit een fles minstens glas te drinken met de gever
Je hoeft niet bang te zijn voor mijquote:
Dat zei Jeffrey Dahmer vast ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor mijik bijt niet (disclaimer: acties tijdens sexuele handelingen uitgesloten).
ik had het dan ook over 97 ofzoiets.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20
Hij vermoorde zwarte mannen, jij bent een blanke vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zei Jeffrey Dahmer vast ook.
Dat zegt niks, want jij hoeft natuurlijk niet dezelfde doelgroep te hebben als hij.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij vermoorde zwarte mannen, jij bent een blanke vrouw
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want jij hoeft natuurlijk niet dezelfde doelgroep te hebben als hij.
Angelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebben
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
AngelIk wil geen kerel (ook al is die misschien een beetje verwijfd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zoutzakken in bedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of je vermoordt ze, zodat ze niet meer kunnen tegensputteren.
Een beetje ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil geen kerel (ook al is die misschien een beetje verwijfd)
Wtf, jij wilt naar de hoeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
ik wil eigenlijk terug naar de hoerenbuurt,
maar ik ben getrouwd.
Vraag of ze meegaat... win win situatiequote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
maar ik ben getrouwd.
niet iedereen wordt met een angelface geboren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, jij wilt naar de hoeren?![]()
dat heb ik nooit begrepen
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef kitao het volgende:
[..]
niet iedereen wordt met een angelface geboren.
zo is ze niet anders was ik er niet mee getrouwd.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vraag of ze meegaat... win win situatie
Dat dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef YipYip het volgende:
En weg,even ergens een biertje doen![]()
Fijne avond lieve [Singles]
Dat dacht zij waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
[..]
zo is ze niet anders was ik er niet mee getrouwd.
Maar waarom vind je dat zo leuk dan? Is het een gevoel van macht?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
maar ik ben getrouwd.
kweet niet, echt voor een half uurtje gaan is wel voorbij.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
Oke, maar dat kan ook gewoon als je normaal uit gaat kan je ook met vrouwen praten. Waarom dan specifiek naar iemand toe waar je ook voor betaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef kitao het volgende:
[..]
kweet niet, echt voor een half uurtje gaan is wel voorbij.
maar gewoon de contacten met die vrouwen zonder pooiers, uitsmijters en clubeigenaren eromheen is niet het slechtste wat ik me kan bedenken.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ja maar goed, waarom trouw je dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, het kan beter.
hoewel ik me geen beter en vriendelijker persoon kan wensen.
Beetje lomp om jezelf een paard te noemenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
Noem jij mij nu een paard, vriend?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja
Mooie blonde haren heeft ie.
macht ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dat zo leuk dan? Is het een gevoel van macht?
He, was jij niet jarig pas?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje lomp om jezelf een paard te noemen
Tof hequote:
Dat klinkt niet erg enthousiastquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, het kan beter.
hoewel ik me geen beter en vriendelijker persoon kan wensen.
Ja maar wat is dan de aantrekkingskracht?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef kitao het volgende:
[..]
macht ?
![]()
als er iemand macht heeft dan zijn het wel de prosties.
die verdienen ermee en terwijl jij blut de aftocht moet gaan blazen pakken zij gewoon weer een ander.
Blijkbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu over prostituees die macht hebben?
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar dat kan ook gewoon als je normaal uit gaat kan je ook met vrouwen praten. Waarom dan specifiek naar iemand toe waar je ook voor betaald?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.
en betalen zie je verkeerd, het zijn kadootjes.
betalen doe je als je voor een half uurtje gaat, dat doe ik al jaren niet meer.
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.
en betalen zie je verkeerd, het zijn kadootjes.
betalen doe je als je voor een half uurtje gaat, dat doe ik al jaren niet meer.
Gisteren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, was jij niet jarig pas?
quote:
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar goed, waarom trouw je dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Gaat het anders dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Ben ik er nu serieus ingetuindquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluitenquote:
quote:
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluiten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.
maar ze is een prima vrouw.
(behalve in bed)
Daar kan je ook afspraken over maken toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
Ben je daarom zo'n rellert?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
so hee ?!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wat is dan de aantrekkingskracht?
Al die frustratiequote:
Langere tijd geen/slechte sex in een relatie zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima reden om ermee te trouwen idd!
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.quote:
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Iddquote:
Arme, arme vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.
Ja en? Ik heb liever een lelijke vrouw die een godin in bed isquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Dus je wilt gewoon vreemdgaan en je valt op hoeren. Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.
Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.
slechts een plooitje, ik strijk het wel weer glad.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima reden om ermee te trouwen idd!
Tuurlijk niet. Als jij vrij bent, ben je toch ook niet aan het werk als je met iemand gaat daten?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?
Hoezo? Net als alle vrouwen heb je lelijke en mooie hoeren hoor, sjonge...quote:
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij vrij bent, ben je toch ook niet aan het werk als je met iemand gaat daten?
Maar ze noemen het cadeautjesquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.
iddquote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze noemen het cadeautjes
Als prostituee kun je toch ook gewoon daten? Dat betekent niet meteen dat het je werk is om te daten...quote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.
"Cadeautjes"quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als prostituee kun je toch ook gewoon daten? Dat betekent niet meteen dat het je werk is om te daten...
Als hij ze geld geeft, dan is het gewoon werk jaMaar dat heb ik niet meegekregen.
quote:
wolfpack slaat weer toe ?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.
Maar nu heb je nog niet echt gezegd wat je nu bij ze zoekt/vind. Waarom doe je er zo vaag over?quote:
nee, en het is verleden tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?
Probeer het eens uit te leggen dan. Want ik heb nog niet echt een totaalplaatje erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, en het is verleden tijd.
ik kan het je niet uitleggen blijkbaar.
jammer, maar begrijpelijk, ik had ook niet gedacht dit van dichtbij voor jaren mee te maken.
ach, laat maar gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze noemen het cadeautjes
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nu heb je nog niet echt gezegd wat je nu bij ze zoekt/vind. Waarom doe je er zo vaag over?
Dat is heel vervelend, het is iets waar je wat aan kan doen. Door of vreemd te gaan, of overleggen of je vrouw openstaat voor een open relatie.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.
daar komt het in wezen op neer.
Waarom kies je dan voor een monogame relatie en ga je vervolgens je partner bedriegen? Wees dan een kerel en zeg dat je graag met andere vrouwen blijft neuken.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.
daar komt het in wezen op neer.
nou ja simpel, je kent een prostie, die neemt je mee naar huis, daar woont ze samen met 4 collegae.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen dan. Want ik heb nog niet echt een totaalplaatje erbij
Ooh, dus het heeft niks met de prostitue te maken, als het een andere vrouw was geweest met vriendinnen van haar was het hetzelfde geweest?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef kitao het volgende:
[..]
nou ja simpel, je kent een prostie, die neemt je mee naar huis, daar woont ze samen met 4 collegae.
en dan zit je er midden in.
daar ligt ze blijkbaar niet wakker van.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kies je dan voor een monogame relatie en ga je vervolgens je partner bedriegen? Wees dan een kerel en zeg dat je graag met andere vrouwen blijft neuken.
in principe wel, maar de meeste vrouwen die ik ken/kon (en dan vooral de over het paard getilde blanke bitches) zijn daar in mijn geval zonder kapitalen en een angelface niet toe bereid.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dus het heeft niks met de prostitue te maken, als het een andere vrouw was geweest met vriendinnen van haar was het hetzelfde geweest?
de rechter was het paard hequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
Dat zie je toch duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de rechter was het paard he![]()
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?quote:
Helaas lopen ook die afquote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?quote:
mooie fotoquote:
Daar doen "ze" zelden aanquote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?
Blijft jammerquote:
ik vertrek evengoed vrijwillig.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
*yippykajee*quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vertrek evengoed vrijwillig.
mamjo is mij ook prima.
Tja.. Het is niet andersquote:
Dat mogen alleen vrienden zeggenquote:
Puppy?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
HI Tijn.
nu nog Graseter erbij en we zijn weer compleet.
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja.. Het is niet anders
[..]
Dat mogen alleen vrienden zeggen
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.
Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijnequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
In ieder niet een vriend van jequote:
Ha rekel!quote:
Echt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijne
Een boefje!quote:
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Ech wel. Lijkt als 2 druppels water, is ie alleen wat ouder (wordt al grijs her en der).
Jonge pup? Hij is huge?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Hey Tallyquote:
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Ik ben klein, hij is 1.75quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jonge pup? Hij is huge?of jij bent klein
Voor mij is dat Rio dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey TallyHoe'st met jou, je buik en de inhoud?
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.
En de inhoud, volgens mij goed. Ze is vandaag er baldadig en laat me constant weten dat zij er OOK isVolgende week weer bevoelt worden en kijken in 3D
is dat tot aan zijn hoofd of z'n rug?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.
Dat heeft ze van dr vader! Het niet luisteren (zich laten "zien" op de momenten dat ik het wil) dat heeft ze van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.
Schoftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dat tot aan zijn hoofd of z'n rug?
Uiteindelijk beide.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Mooi dier, kun je nog veel plezier mee hebben. Spring of dressuur of beiden?
En dat is?quote:
Wat een geweldig kind gaat dat worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Tally het volgende:
Dat heeft ze van dr vader! Het niet luisteren (zich laten "zien" op de momenten dat ik het wil) dat heeft ze van mij
ok, ik herinner nu, je bent zwanger.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En de inhoud, volgens mij goed. Ze is vandaag er baldadig en laat me constant weten dat zij er OOK isVolgende week weer bevoelt worden en kijken in 3D
Iemand die slechte dingen doetquote:
Niet dom, vakkennis. Eventueel heb je daar google voor, maar zeg maar de hoogte van grond tot net achter de manen (top van schouder van voorste been)quote:
Dat kan niet anders!!!! Het is mijn kindje!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind gaat dat worden.
Houd je smoel, schoft.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef kitao het volgende:
wat ik dan weer niet weet is waarom het woord schoft zo schofterig wordt geintepreteerd.
Waar het hoofd vol van is stroomt de mond van over (misschen hebben ze verkeerde ervaringen gehad met schoften????)quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef kitao het volgende:
wat ik dan weer niet weet is waarom het woord schoft zo schofterig wordt geintepreteerd.
Satoriquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is stroomt de mond van over (misschen hebben ze verkeerde ervaringen gehad met schoften????)
Baldadig is goed. Fijn dat het goed gaat allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij alle dierenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef kitao het volgende:
schofthoogte wordt ook voor honden gebruikt.
vooral duitse moffenherders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |