Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.
slechts een plooitje, ik strijk het wel weer glad.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima reden om ermee te trouwen idd!
Tuurlijk niet. Als jij vrij bent, ben je toch ook niet aan het werk als je met iemand gaat daten?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?
Hoezo? Net als alle vrouwen heb je lelijke en mooie hoeren hoor, sjonge...quote:
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Als jij vrij bent, ben je toch ook niet aan het werk als je met iemand gaat daten?
Maar ze noemen het cadeautjesquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.
iddquote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze noemen het cadeautjes
Als prostituee kun je toch ook gewoon daten? Dat betekent niet meteen dat het je werk is om te daten...quote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als het je werk is? En hij geeft ze wel iets zei die, dus dan zie ik het verschil niet zo.
"Cadeautjes"quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als prostituee kun je toch ook gewoon daten? Dat betekent niet meteen dat het je werk is om te daten...
Als hij ze geld geeft, dan is het gewoon werk jaMaar dat heb ik niet meegekregen.
quote:
wolfpack slaat weer toe ?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.
Maar nu heb je nog niet echt gezegd wat je nu bij ze zoekt/vind. Waarom doe je er zo vaag over?quote:
nee, en het is verleden tijd.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en? Jij spreekt dan met ze af? Dan zijn ze nog steeds aan het werk toch?
Probeer het eens uit te leggen dan. Want ik heb nog niet echt een totaalplaatje erbijquote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, en het is verleden tijd.
ik kan het je niet uitleggen blijkbaar.
jammer, maar begrijpelijk, ik had ook niet gedacht dit van dichtbij voor jaren mee te maken.
ach, laat maar gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze noemen het cadeautjes
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar nu heb je nog niet echt gezegd wat je nu bij ze zoekt/vind. Waarom doe je er zo vaag over?
Dat is heel vervelend, het is iets waar je wat aan kan doen. Door of vreemd te gaan, of overleggen of je vrouw openstaat voor een open relatie.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.
daar komt het in wezen op neer.
Waarom kies je dan voor een monogame relatie en ga je vervolgens je partner bedriegen? Wees dan een kerel en zeg dat je graag met andere vrouwen blijft neuken.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
ik mis mijn contacten met meerdere vrouwen tegelijk.
daar komt het in wezen op neer.
nou ja simpel, je kent een prostie, die neemt je mee naar huis, daar woont ze samen met 4 collegae.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen dan. Want ik heb nog niet echt een totaalplaatje erbij
Ooh, dus het heeft niks met de prostitue te maken, als het een andere vrouw was geweest met vriendinnen van haar was het hetzelfde geweest?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef kitao het volgende:
[..]
nou ja simpel, je kent een prostie, die neemt je mee naar huis, daar woont ze samen met 4 collegae.
en dan zit je er midden in.
daar ligt ze blijkbaar niet wakker van.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kies je dan voor een monogame relatie en ga je vervolgens je partner bedriegen? Wees dan een kerel en zeg dat je graag met andere vrouwen blijft neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |