Dat dacht zij waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
[..]
zo is ze niet anders was ik er niet mee getrouwd.
Maar waarom vind je dat zo leuk dan? Is het een gevoel van macht?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
ik wil eigenlijk terug naar de hoerenbuurt,
maar ik ben getrouwd.
kweet niet, echt voor een half uurtje gaan is wel voorbij.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
Oke, maar dat kan ook gewoon als je normaal uit gaat kan je ook met vrouwen praten. Waarom dan specifiek naar iemand toe waar je ook voor betaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef kitao het volgende:
[..]
kweet niet, echt voor een half uurtje gaan is wel voorbij.
maar gewoon de contacten met die vrouwen zonder pooiers, uitsmijters en clubeigenaren eromheen is niet het slechtste wat ik me kan bedenken.
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
Ja maar goed, waarom trouw je dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, het kan beter.
hoewel ik me geen beter en vriendelijker persoon kan wensen.
Beetje lomp om jezelf een paard te noemenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
Noem jij mij nu een paard, vriend?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja
Mooie blonde haren heeft ie.
macht ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waarom vind je dat zo leuk dan? Is het een gevoel van macht?
He, was jij niet jarig pas?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje lomp om jezelf een paard te noemen
Tof hequote:
Dat klinkt niet erg enthousiastquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ok, het kan beter.
hoewel ik me geen beter en vriendelijker persoon kan wensen.
Ja maar wat is dan de aantrekkingskracht?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef kitao het volgende:
[..]
macht ?
![]()
als er iemand macht heeft dan zijn het wel de prosties.
die verdienen ermee en terwijl jij blut de aftocht moet gaan blazen pakken zij gewoon weer een ander.
Blijkbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
Gaat het nu over prostituees die macht hebben?
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, maar dat kan ook gewoon als je normaal uit gaat kan je ook met vrouwen praten. Waarom dan specifiek naar iemand toe waar je ook voor betaald?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.
en betalen zie je verkeerd, het zijn kadootjes.
betalen doe je als je voor een half uurtje gaat, dat doe ik al jaren niet meer.
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.
en betalen zie je verkeerd, het zijn kadootjes.
betalen doe je als je voor een half uurtje gaat, dat doe ik al jaren niet meer.
Gisteren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, was jij niet jarig pas?
quote:
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar goed, waarom trouw je dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Gaat het anders dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Ben ik er nu serieus ingetuindquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluitenquote:
quote:
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluiten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.
maar ze is een prima vrouw.
(behalve in bed)
Daar kan je ook afspraken over maken toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
Ben je daarom zo'n rellert?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
so hee ?!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wat is dan de aantrekkingskracht?
Al die frustratiequote:
Langere tijd geen/slechte sex in een relatie zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima reden om ermee te trouwen idd!
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.quote:
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Iddquote:
Arme, arme vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.
Ja en? Ik heb liever een lelijke vrouw die een godin in bed isquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Dus je wilt gewoon vreemdgaan en je valt op hoeren. Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |