Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga niet normaal uit , ik ben asociaal.
en betalen zie je verkeerd, het zijn kadootjes.
betalen doe je als je voor een half uurtje gaat, dat doe ik al jaren niet meer.
Gisteren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, was jij niet jarig pas?
quote:
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar goed, waarom trouw je dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Gaat het anders dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Ben ik er nu serieus ingetuindquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was het zat steeds bij de chinees mn eten af te halen.
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluitenquote:
quote:
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, misschien dat je een abbo kan afsluiten
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
ik noem 2010 niet voor niks een sofjaar.
maar ze is een prima vrouw.
(behalve in bed)
Daar kan je ook afspraken over maken toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
Ben je daarom zo'n rellert?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef kitao het volgende:
[..]
(behalve in bed)
so hee ?!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wat is dan de aantrekkingskracht?
Al die frustratiequote:
Langere tijd geen/slechte sex in een relatie zou ik niet trekkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima reden om ermee te trouwen idd!
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.quote:
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan zien? Want ik als leek zie naar de prosituees gaan als: langs de ramen lopen, iemand uitkiezen, prijs afspreken, je ding doen en weggaan met twee lege zakken. (flauw ik weet het).
Iddquote:
Arme, arme vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft haar de schuld dat hij niet in staat is zijn vrouw op te winden.
Ja en? Ik heb liever een lelijke vrouw die een godin in bed isquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
so hee ?!!!
heb je die wijven wel eens gezien ?!!
Dus je wilt gewoon vreemdgaan en je valt op hoeren. Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
prosties hebben ook een priveleven voor en na het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |