Wodka...let dan ook eens op manquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?
Whisky doet 'm prima hoor! En wodkaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?
Door heerlijk het bed in te duiken op 1-1-11 met een leuke/mooi/sexy vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
toch benieuwd hoe je een nieuw jaar het beste kan inluiden.
half dood wakker worden op 1-1-11 is niet geschikt volgens mij.
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..quote:
Mooi, dan gaat zéker de Penderyn meequote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whisky doet 'm prima hoor! En wodkaIk lust zowat alles wel
Schandaligquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..
Ik volg niet alles wat er in singles wordt gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die jonge jochies letten niet meer op de details he..
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan gaat zéker de Penderyn mee
Mag hopen dat daar veel geneukt gaat worden ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, overal. Onder de lakens, onder de douche, in een pretpark, in jouw nieuwe huisje.
Hypothetisch, zou een beetje raar zijn als ik 20 mensen in mijn huis laat feesten zonder er zelf te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je jezelf nu gewoon uit te nodigen?
Ik denk dat dat ms wel het eerste is wat men hier roept als ze mij moeten omschrijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg niet alles wat er in singles wordt gezegdik ben ook nog aan t opruimen ondertussen
Hahaha, met zo'n post-it op de deur.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hypothetisch, zou een beetje raar zijn als ik 20 mensen in mijn huis laat feesten zonder er zelf te zijn
bin there don that.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Door heerlijk het bed in te duiken op 1-1-11 met een leuke/mooi/sexy vrouw
Aah, ik onthoud andere dingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ms wel het eerste is wat men hier roept als ze mij moeten omschrijven
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef kitao het volgende:
[..]
bin there don that.
3 nd later stond haar vader voor mn neus dat ik moest opzouten.,
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20
Hahaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha, met zo'n post-it op de deur.
Welja, ik gun jou ook wel zulk plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag hopen dat daar veel geneukt gaat worden ja.
Bij voorkeur door mij
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hahazou wel grappig zijn, al is iedereen hier uitgenodigd uiteraard.
Ik dacht al, wat mis ik toch?quote:
Mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, ik gun jou ook wel zulk plezier
Ik ga geen whiskey opsturen en daarbij je hoort uit een fles minstens glas te drinken met de geverquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Je mag anders ook gewoon de fles sturen hoor
[..]
Ik dacht al, wat mis ik toch?
Past dus wel bij jequote:
quote:
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga geen whiskey opsturen en daarbij je hoort uit een fles minstens glas te drinken met de gever
Je hoeft niet bang te zijn voor mijquote:
Dat zei Jeffrey Dahmer vast ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor mijik bijt niet (disclaimer: acties tijdens sexuele handelingen uitgesloten).
ik had het dan ook over 97 ofzoiets.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, ik zoek ze boven de 20
Hij vermoorde zwarte mannen, jij bent een blanke vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zei Jeffrey Dahmer vast ook.
Dat zegt niks, want jij hoeft natuurlijk niet dezelfde doelgroep te hebben als hij.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij vermoorde zwarte mannen, jij bent een blanke vrouw
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want jij hoeft natuurlijk niet dezelfde doelgroep te hebben als hij.
Angelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga toch geen vrouwen vermoorden, met wie moet ik dan sex hebben
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef YipYip het volgende:
[..]
AngelIk wil geen kerel (ook al is die misschien een beetje verwijfd)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zoutzakken in bedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of je vermoordt ze, zodat ze niet meer kunnen tegensputteren.
Een beetje ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil geen kerel (ook al is die misschien een beetje verwijfd)
Wtf, jij wilt naar de hoeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
ik wil eigenlijk terug naar de hoerenbuurt,
maar ik ben getrouwd.
Vraag of ze meegaat... win win situatiequote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
(slecht voornemen 2011)
ik wil eigenlijk terug naar de hoerenbuurt,
maar ik ben getrouwd.
niet iedereen wordt met een angelface geboren.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf, jij wilt naar de hoeren?![]()
dat heb ik nooit begrepen
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:45 schreef kitao het volgende:
[..]
niet iedereen wordt met een angelface geboren.
zo is ze niet anders was ik er niet mee getrouwd.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vraag of ze meegaat... win win situatie
Dat dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken, ik ben ook echt geen model. Dat is geen reden om te gaan. Maar als je getrouwd bent en je hebt de behoefte om te gaan, zit er ook niet iets goed lijkt me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef YipYip het volgende:
En weg,even ergens een biertje doen![]()
Fijne avond lieve [Singles]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |