welke gaatjes wilde je nog meer langs dan?quote:
Minstens, wel goed lezen, waarde Q.. Ik wil een man niet meteen afschrikken he.quote:
Blijkbaar nietquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik voor jou komt"milf-land" ik kom voor de rest
Nieuwe gaatjes zijn altijd te vinden, als je maar wil.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke gaatjes wilde je nog meer langs dan?
Dank jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, touché, ik ben in een goede bui.
Ja das ook niet leukquote:
Hoge kwaliteitseisen, nice.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minstens, wel goed lezen, waarde Q.. Ik wil een man niet meteen afschrikken he.
Geneukt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou vooruit, touché, ik ben in een goede bui.
dank jequote:
hmm, ik ben benieuwd...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwe gaatjes zijn altijd te vinden, als je maar wil..
Ja eh, als ik er zo lang op moet wachten, mag het maar beter de moeite waard zijn.quote:
quote:
Tere zieltjes gaan maar naar F&F toe.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ja hoi weer. Zijn die enge plaatjes van gaga dildo's en andere zaken die mijn tere zieltje kunnen beschadigen foetsie?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ja hoi weer. Zijn die enge plaatjes van gaga dildo's en andere zaken die mijn tere zieltje kunnen beschadigen foetsie?
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het nu over al het goeds wat mij gaat overkomen in 2011, vooral veel goede seks.
En een huisje voor hupsquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben het nu over al het goeds wat mij gaat overkomen in 2011, vooral veel goede seks.
Nou, dat het dus niet zo is.quote:
Alleen daar? Das saai!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebben
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duimen dat het jaar goed gaat beginnen, dit jaar had ik niet ingewijd, dat merkte ik meteen
een duim erin, moet kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm okay, ik zal voor je duimen dat je in 2011 veel plezier onder de lakens mag hebben
Ik ging o&n tussen jullie in vieren tochquote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal Yuki vast waarschuwen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging o&n tussen jullie in vieren toch
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ging o&n tussen jullie in vieren toch
Maar jij was nog niet afgeschrikt door de hoge eisen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.
Geeft niet, daarom herinner ik je nog even. Een voordeel, drinks are on mequote:
hoe wijd je het beste een nieuw jaar in, ritueel een maagd slachten ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duimen dat het jaar goed gaat beginnen, dit jaar had ik niet ingewijd, dat merkte ik meteen
Hmmm, I've had worse.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Twee van zulke vrouwen? Dat kan jij heul niet aan.
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet, daarom herinner ik je nog even. Een voordeel, drinks are on me
Eentje moet lukken.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij was nog niet afgeschrikt door de hoge eisen?
Niet echt een positief antwoord tegenover de dames waar je tussenin wilt gaan liggen lijkt mij zo..quote:
Jij held!quote:
Door de fles.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.
Nee dat vond ik ook al nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet echt een positief antwoord tegenover de dames waar je tussenin wilt gaan liggen lijkt mij zo..
Dat was niet de insteek, maar hey, als het werktquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jullie weten inmiddels de weg naar mijn hart te vinden he.
oh boy...ik ga al als een vrouw denkenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook al niet
Neuh, hoeft geen maagd te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe wijd je het beste een nieuw jaar in, ritueel een maagd slachten ?
Ik zei het verkeerd daarstraks, I'm rubbing off on you!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
oh boy...ik ga al als een vrouw denken![]()
Hard liquorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was niet de insteek, maar hey, als het werkt
Wat voor een drank moet het zijn? (de Moet ligt sowieso nog in mn auto)
Sorryquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat vond ik ook al niet
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei het verkeerd daarstraks, I'm rubbing off on you!
quote:
Whiskey deed t em niet he? Martini, Vodka, of wat specialer spul?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |