in principe wel, maar de meeste vrouwen die ik ken/kon (en dan vooral de over het paard getilde blanke bitches) zijn daar in mijn geval zonder kapitalen en een angelface niet toe bereid.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dus het heeft niks met de prostitue te maken, als het een andere vrouw was geweest met vriendinnen van haar was het hetzelfde geweest?
de rechter was het paard hequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
Dat zie je toch duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de rechter was het paard he![]()
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?quote:
Helaas lopen ook die afquote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?quote:
mooie fotoquote:
Daar doen "ze" zelden aanquote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?
Blijft jammerquote:
ik vertrek evengoed vrijwillig.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
*yippykajee*quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vertrek evengoed vrijwillig.
mamjo is mij ook prima.
Tja.. Het is niet andersquote:
Dat mogen alleen vrienden zeggenquote:
Puppy?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
HI Tijn.
nu nog Graseter erbij en we zijn weer compleet.
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja.. Het is niet anders
[..]
Dat mogen alleen vrienden zeggen
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.
Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijnequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
In ieder niet een vriend van jequote:
Ha rekel!quote:
Echt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijne
Een boefje!quote:
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Ech wel. Lijkt als 2 druppels water, is ie alleen wat ouder (wordt al grijs her en der).
Jonge pup? Hij is huge?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Hey Tallyquote:
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Ik ben klein, hij is 1.75quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jonge pup? Hij is huge?of jij bent klein
Voor mij is dat Rio dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey TallyHoe'st met jou, je buik en de inhoud?
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.
En de inhoud, volgens mij goed. Ze is vandaag er baldadig en laat me constant weten dat zij er OOK isVolgende week weer bevoelt worden en kijken in 3D
is dat tot aan zijn hoofd of z'n rug?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.
Dat heeft ze van dr vader! Het niet luisteren (zich laten "zien" op de momenten dat ik het wil) dat heeft ze van mijquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.
Schoftquote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dat tot aan zijn hoofd of z'n rug?
Uiteindelijk beide.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:08 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Mooi dier, kun je nog veel plezier mee hebben. Spring of dressuur of beiden?
En dat is?quote:
Wat een geweldig kind gaat dat worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Tally het volgende:
Dat heeft ze van dr vader! Het niet luisteren (zich laten "zien" op de momenten dat ik het wil) dat heeft ze van mij
ok, ik herinner nu, je bent zwanger.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En de inhoud, volgens mij goed. Ze is vandaag er baldadig en laat me constant weten dat zij er OOK isVolgende week weer bevoelt worden en kijken in 3D
Iemand die slechte dingen doetquote:
Niet dom, vakkennis. Eventueel heb je daar google voor, maar zeg maar de hoogte van grond tot net achter de manen (top van schouder van voorste been)quote:
Dat kan niet anders!!!! Het is mijn kindje!!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een geweldig kind gaat dat worden.
Houd je smoel, schoft.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef kitao het volgende:
wat ik dan weer niet weet is waarom het woord schoft zo schofterig wordt geintepreteerd.
Waar het hoofd vol van is stroomt de mond van over (misschen hebben ze verkeerde ervaringen gehad met schoften????)quote:Op woensdag 29 december 2010 20:17 schreef kitao het volgende:
wat ik dan weer niet weet is waarom het woord schoft zo schofterig wordt geintepreteerd.
Satoriquote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is stroomt de mond van over (misschen hebben ze verkeerde ervaringen gehad met schoften????)
Baldadig is goed. Fijn dat het goed gaat allemaalquote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij alle dierenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef kitao het volgende:
schofthoogte wordt ook voor honden gebruikt.
vooral duitse moffenherders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |