Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijnequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
In ieder niet een vriend van jequote:
Ha rekel!quote:
Echt nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Mooi dier, bijna net zo mooi als de mijne
Een boefje!quote:
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Ech wel. Lijkt als 2 druppels water, is ie alleen wat ouder (wordt al grijs her en der).
Jonge pup? Hij is huge?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Hey Tallyquote:
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan ie dan mooier zijn dan mijn jonge pup?
Ik ben klein, hij is 1.75quote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jonge pup? Hij is huge?of jij bent klein
Voor mij is dat Rio dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Simpel al veel meegemaakt, kan geen ander dier aan tippen.
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey TallyHoe'st met jou, je buik en de inhoud?
Vrouwen! Zelfs al voordat ze geboren zijn, moeten ze de aandacht opeisen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Tally het volgende:
Met mij gaat het goed! Mijn buik word dikker en beweegt.
En de inhoud, volgens mij goed. Ze is vandaag er baldadig en laat me constant weten dat zij er OOK isVolgende week weer bevoelt worden en kijken in 3D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |