in principe wel, maar de meeste vrouwen die ik ken/kon (en dan vooral de over het paard getilde blanke bitches) zijn daar in mijn geval zonder kapitalen en een angelface niet toe bereid.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dus het heeft niks met de prostitue te maken, als het een andere vrouw was geweest met vriendinnen van haar was het hetzelfde geweest?
de rechter was het paard hequote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]Heb ik geen beeldschoon paard?
Dat zie je toch duidelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 19:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de rechter was het paard he![]()
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?quote:
Helaas lopen ook die afquote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?quote:
mooie fotoquote:
Daar doen "ze" zelden aanquote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
(s)perm(a) ban(anen) zijn afgeschaft?
Blijft jammerquote:
ik vertrek evengoed vrijwillig.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nondeju.. Was daar niet een b-an(aan) voor uitgevonden?
*yippykajee*quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ik vertrek evengoed vrijwillig.
mamjo is mij ook prima.
Tja.. Het is niet andersquote:
Dat mogen alleen vrienden zeggenquote:
Puppy?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef kitao het volgende:
[..]
HI Tijn.
nu nog Graseter erbij en we zijn weer compleet.
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja.. Het is niet anders
[..]
Dat mogen alleen vrienden zeggen
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef kitao het volgende:
[..]
jij bent vrouw, dan zijn we vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |