Doen we dat voor elkaar!quote:
Jawel! Waarom heb ik je niet gezien?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je huis gezwaaid vanuit de tram, maar je was er zeker niet
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar zie aankomen wat je wiltquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je wil niet. Dat zag ik niet aankomen.
quote:
Ik zie 2011 al in de verte!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar zie aankomen wat je wilt
quote:
Nog een paar nachtjes...en een met alcohol doordrenkt feestquote:
Feest!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog een paar nachtjes...en een met alcohol doordrenkt feest![]()
Ik kom eraan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef L-E het volgende:
Wij gaan even samen douchen etcetera, daahaag!
ok, later.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef L-E het volgende:
Ja, dag allemaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef L-E het volgende:
Met 2010 erbij jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
nieuw feest ,daar heb ik wel zin in.
dat ouwe mogen ze verfikken met de kerstbomen.
jij begrijpt me (geloof ik)quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef kitao het volgende:
[..]
jij begrijpt me (geloof ik)
financieel was het best een oke-jaar, maar voor de rest...weg ermee.
dingen moeten echt veranderen nu.
failliet gegaan ?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en hoe! Incl. financieel
Ja zo kan je het ook noemen.quote:
ik zat in de fase waarom ik eigenlijk nog aan het werk ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook noemen.
Ja, treurig is ms wel de beste omschrijving voor dit jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat in de fase waarom ik eigenlijk nog aan het werk ben.
tuurlijk, je kan de rekeningen betalen maar ik heb zoveel betere jaren gehad met minder geld en meer lol, 2010 was echt treurig.
Je moet het maar zo zien...It can only get betterquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, treurig is ms wel de beste omschrijving voor dit jaar.
2011 wordt veel beter voor jou.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
we zitten bijna einde topic, we kunnen beter de spirit opkrikken voor de nieuwe TT.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je moet het maar zo zien...It can only get better
Nare scheiding met een hoop ellende, kort samengevat.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
we zitten bijna einde topic, we kunnen beter de spirit opkrikken voor de nieuwe TT.
maar ben toch wel nieuwsgierig waarom jij 2010 niet leuk vond.
quote:
relatiesfeer, dacht ik al.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nare scheiding met een hoop ellende, kort samengevat.
Ja en het een zorgde weer voor een hoop andere ellende. Maar volgend jaar wordt anders, het moet!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
relatiesfeer, dacht ik al.
ik ook, wat een sofjaar was dat zeg.
Goed bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowiesoDaar hou ik me ook aan vast.
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het een zorgde weer voor een hoop andere ellende. Maar volgend jaar wordt anders, het moet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |