Wat een leuk kind heb jequote:
Tsk, echt niet. Kijk eens naar MissB.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Damn...alle toffe vrouwen zijn altijd bezet
Ik ben een waardeloze huisvrouw met een temperamentvol opvliegerig karakter en maak overal troep wat ik niet opruim.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Damn...alle toffe vrouwen zijn altijd bezet
+1quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een leuk kind heb je![]()
Lekkere krullenbol
en je kan geen ramenlappenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze huisvrouw met een temperamentvol opvliegerig karakter en maak overal troep wat ik niet opruim.
Helpt dat?
Hij is goed gelukt!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een leuk kind heb je![]()
Lekkere krullenbol
Zijn vrouwen wel eens anders dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze huisvrouw met een temperamentvol opvliegerig karakter en maak overal troep wat ik niet opruim.
Helpt dat?
En ik maar denken dat ik bijzonder en uniek was.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn vrouwen wel eens anders dan?
Ik ben alleen temperamentvol in bed. Maar ik ben een taalpurist, moet je ook maar tegen kunnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zijn vrouwen wel eens anders dan?
Ik heb de afgelopen maanden vaak genoeg gelezen hoe die over mannen denktquote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsk, echt niet. Kijk eens naar MissB.
Negerenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben alleen temperamentvol in bed. Maar ik ben een taalpurist, moet je ook maar tegen kunnen.
Daar zou ik wel mee kenne levenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben alleen temperamentvol in bed. Maar ik ben een taalpurist, moet je ook maar tegen kunnen.
Dat is een houding, dat zie je toch wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden vaak genoeg gelezen hoe die over mannen denkt
ik bedoe dat ik jou zou negerenquote:
ik kan me voorstellen dat iemand zo wordt uit zelfbeschremingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een houding, dat zie je toch wel?
Die blijft lekker.quote:
Je bent niet echt een doorsnee dame,maar lui en temperamentvol zijn we toch allemaal wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik bijzonder en uniek was.
Natuurlijk,net als dat ik niet altijd alles 100% meen wat ik zegquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een houding, dat zie je toch wel?
Neem dr eens mee op een date dan! HUP!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Natuurlijk,net als dat ik niet altijd alles 100% meen wat ik zeg
Fijne avondquote:Op woensdag 29 december 2010 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die blijft lekker.
Heb gelijk weer zin om Miss Kittin live on MTV te kijken.
Oh en mensen, ik ben naar huis toe, fijne avond allen.
deel je bed met linkse friese vegetarier.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik lui ben!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je bent niet echt een doorsnee dame,maar lui en temperamentvol zijn we toch allemaal wel.
Slaafje spelen is zooooo vorige eeuw
Waarom bevind jij je binnen mijn gezichtsveld?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef kitao het volgende:
[..]
deel je bed met linkse friese vegetarier.
zeg dan echter geen 'fuck me' want dan wordt ie weer slap.
Dat. Als-dan verloedering en dingen als :quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben geen purist, maar ik vind sommige taal-, spel- en stijlfouten echt niet kunnen.
Huh?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom bevind jij je binnen mijn gezichtsveld?
Kom is hierquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Als-dan verloedering en dingen als :
"ik ga na me school toe."
En vergeet de heerlijke: Zeg het is, dat was wat ze zij. nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat. Als-dan verloedering en dingen als :
"ik ga na me school toe."
Lui met het huishoudenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik lui ben!
Maar dan met de goede leestekens enzquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de heerlijke: Zeg het is, dat was wat ze zij. niet
Daar ben ik toch veel te verlegen voor johquote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem dr eens mee op een date dan! HUP!
zo wie zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de heerlijke: Zeg het is, dat was wat ze zij. niet
Oh, je wil niet. Dat zag ik niet aankomen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te verlegen voor joh
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsk, echt niet. Kijk eens naar MissB.
Leren ze dan niks meer op schoolquote:
het makkelijkste woord, je spelt het zoals je t zegtquote:
Ik heb me altijd maar voorgenomen om te zorgen dat ik een werkster kan betalen. Schoonmaken kan ik beter aan een ander overlaten. Ik ben niet persé lui!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lui met het huishouden![]()
Toen ik het terug las,wist ik al dat je min of meer over dat "lui" zou vallen
Ik ben luiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me altijd maar voorgenomen om te zorgen dat ik een werkster kan betalen. Schoonmaken kan ik beter aan een ander overlaten. Ik ben niet persé lui!
Oke, soms.
Wist ik ook niet maar het is "per sé"quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb me altijd maar voorgenomen om te zorgen dat ik een werkster kan betalen. Schoonmaken kan ik beter aan een ander overlaten. Ik ben niet persé lui!
Oke, soms.
Nee, het is per se.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wist ik ook niet maar het is "per sé".
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen maanden vaak genoeg gelezen hoe die over mannen denkt
In Demter ging ik altijd naar een kroeg die Persee heette, dus dit was nog een milde fout.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wist ik ook niet maar het is "per sé".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |