Daar hoopte ik al opquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ligt er wel aan welke filmposter vind ik
Welke heb jij dan?quote:
moet dan maarquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De woonkamer is de gamekamer.
Er hangen er hier 2 die ik ook leuk vind.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er mis met een filmposter in de kamer?
Jij leek me ook totaal geen facebookker!quote:
Aha.quote:
Nu ik het voorbeeld heb gezien,snap ik je beterquote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er hangen er hier 2 die ik ook leuk vind.
Filmposters.
Maar bij zo'n poster denk ik dat ik op een soort puberjongenskamer zit.
Da's een mooi kruisje jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Deze RoA poster trouwens, blijft 1 van de tofste ooit.
[ afbeelding ]
En ik denk dat ik nog best een mannensmaak heb ook, qua inrichting.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nu ik het voorbeeld heb gezien,snap ik je beter
Ik blijf verbazenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij leek me ook totaal geen facebookker!
Ik vind 'm niet supergeweldig nee, maar dat komt omdat ik de film zozo vond en de poster ook niet echt bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Je vind die IG poster niet mooi zeker Klutsie ?
Zullen we die vervangen door zo'n jaren 50 pinup poster ?
oeh...smooth dealquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Je vind die IG poster niet mooi zeker Klutsie ?
Zullen we die vervangen door zo'n jaren 50 pinup poster ?
Ok dan, ik ga eens even op zoek naar een mooie.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet supergeweldig nee, maar dat komt omdat ik de film zozo vond en de poster ook niet echt bijzonder.
Dus goed plan!
Damn...alle toffe vrouwen zijn altijd bezetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik denk dat ik nog best een mannensmaak heb ook, qua inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |