quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef GotC het volgende:
Lekker wezen shoppen met m'n broerHij is briljant in shoppen! 2 uur tijd, 500 euro armer, 10 dingen erbij
(2 overhemden, 2 vesten, 2 truien, 2 broeken en 2 paar schoenen)
En hij wil wel via zijn bedrijf meubels voor ons makenVan steigerhout!
Zo, nu effe relaxen en wraps maken.
Nu al?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef GotC het volgende:
EN! Handige functie ontdekt van de nieuwe layoutAls t topic dicht is, klik je op 'open een nieuw deel' en de OP wordt automatisch erin gezet!
Zie je, je word toch aangestoken door met wie je om gaatquote:
Dat was al een poosje duidelijk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 15:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zie je, je word toch aangestoken door met wie je om gaat
die werkt niet op m'n werkquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef GotC het volgende:
EN! Handige functie ontdekt van de nieuwe layoutAls t topic dicht is, klik je op 'open een nieuw deel' en de OP wordt automatisch erin gezet!
Hier ook niet....door die klotesneeuwbanner loopt het internet op mn werk helemaal vast....zit nu dus met de text_only-layout te kutten. Kun je niet eens zien of je een pm hebtquote:
Nou bij kleine pluis hoef je dus echt niet aan te komen voor 11.00 uur. Mn moeder wilde gaan proberen om elke dag voor d'r werk even met de hond te lopen, maar mevrouw vond 7 uur echt te vroeg....die bleef gewoon lekker liggen als mn moeder d'r riep (net als deze damequote:Op woensdag 29 december 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik wil een lease hond denk ik..
af en toe met een hond over het strand rennen is wel lekker..![]()
maar iedere dag knettervroeg je bed uit om met dat beest een rondje te gaan lopen...
Leuk, wil zo'n zithoek in mn tuin. Maar idd eerst sparen (dan eerst nwe auto, nwe badkamer, interieur en dan daarna ergens in 2020 die steigerhouten buitensetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:36 schreef GotC het volgende:
@TT:
Thanks. Al zal dat steigerhout niet snel gebeuren, eerst werk hebben en sparen enzo
Maar wel heel fijn
Om even te spammen: www.steigerhout.nu
Ze maken ook 'gewoon' meubels voor binnenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Leuk, wil zo'n zithoek in mn tuin. Maar idd eerst sparen (dan eerst nwe auto, nwe badkamer, interieur en dan daarna ergens in 2020 die steigerhouten buitenset)
Familie van de klimboom...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef Atreidez het volgende:
Dat is geen boom die ik ken, de steigahboom
Meestal in de buurt van waterquote:Op woensdag 29 december 2010 18:47 schreef WheeleE het volgende:
Zeer zeldzaam en heel lokaal te vinden, die steigahboom
quote:
Is dat eigenlijk ook waar de stijgerpijp van gemaakt wordt?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haags water voornamelijk. Het veel vaker voorkomende steigerhout komt in heel Nederland voor.
Maar verder gaat het wel goed met me hoor
Steigerpijpen komt ook uit Den Haag ja. Zeer lokaal, omgeving Doubletstraat onder andere.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook waar de stijgerpijp van gemaakt wordt?
Uh ja, ...maar dat wist je inmiddels wel hahahaquote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens, wheeleE, R_B en GotC..
hebben jullie PM van me gehad??
ik heb vanmorgen echt een heel gevecht geleverd met die PM service!
Het valt op zich hier ook wel mee. De knallen die er zijn, zijn extreem hard. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef Atreidez het volgende:
Die ken ik ook niet trouwensMaar ik heb m ook gehad iig.
MoggeDe knallen vallen nog redelijk mee hier in Scheveningen.. Heb het toch wel erger gehoord, de dag voor O/N.
Altijd leuk een nieuwe onderbroekquote:Op donderdag 30 december 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt zich hier ook meldenen gaat zo op weg naar Leidschenhage
Oja heb nieuwe BB
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
trouwens, wheeleE, R_B en GotC..
hebben jullie PM van me gehad??
ik heb vanmorgen echt een heel gevecht geleverd met die PM service!
dat is wel zo , maar.... wat moet ik met een duits scrabble deluxe spel (speelbord met duitse aanwijzingen enzo) . Jill iets voor je mams? ze is duits toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:19 schreef GotC het volgende:
Niet terugsturen johIs hun eigen fout!
Schotsquote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat is wel zo , maar.... wat moet ik met een duits scrabble deluxe spel (speelbord met duitse aanwijzingen enzo) . Jill iets voor je mams? ze is duits toch?
hmm jij hebt er ook niks aan dusquote:Op donderdag 30 december 2010 12:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Schots
Maarre, verkoop het op marktplaats? Of V&A?
quote:
en krijg ik ook nog antwoord??quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:48 schreef GotC het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik erop moet antwoorden
hmmm... geen idee??quote:graag hoor ik of er nog meer mensen langs willen komen en, als je wel op de lijst staat, met hoeveel mensen je dan langs komt. Als er nog bepaalde dieet wensen / allergieen zijn dan hoor ik dat graag zsm!
hahahquote:Op donderdag 30 december 2010 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had zoiets van 'Nah, is ook naar Flap gestuurd, dus als hij wil komen dan zegt hij t wel'
Geen dieetwensen, niet vegetarisch en ook niet allergischquote:Op donderdag 30 december 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hahah
kee..
en geen dieetwensen??
niet vegetarisch of alregisch voor iets? (alcohol??)
Klopt, al denk ik dat ze met scrabble niet meer zo ver komtquote:Op donderdag 30 december 2010 12:30 schreef tuintegel het volgende:
Maar je hebt een punt , ik dacht eigenlijk aan Jill haar moeder is duits meen ik me te herinneren .
Oeps. Ohjaquote:Op donderdag 30 december 2010 12:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
en krijg ik ook nog antwoord??
Who would have thought thatquote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
jup!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:35 schreef tuintegel het volgende:
Death race 2 is een horrible rip off van deel 1
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
Ik ben blij dat je weer thuis bent , nu kan iedereen weer naar buitenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef rubje het volgende:
waren vanmorgen voor werk ff in DH maar daar wil je nog niet dood worden gevonden.![]()
Wat een saaie,stille stad is dat zeg en dan vooral zo rond dat binnenhof waar oa ook de US ambassade staat.![]()
blij toe dat we weer een paar uur later in de beste stad van NL waren: rotterdammm
heb m'n bruidsjurk in R'dam gekocht..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:52 schreef GotC het volgende:
Mmm, heb er op zich niks tegen. Maar DH is meer mijn stad
Zo, dat viel niet mee zeg; iedereen de hele ochtend binnenhouden omdat Rubje in town wasquote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer thuis bent , nu kan iedereen weer naar buiten
* MissMSX heeft nu een MI van een dooie LC ergens in een achterafsteegjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zo, dat viel niet mee zeg; iedereen de hele ochtend binnenhouden omdat Rubje in town was![]()
Overigens zou ik nergens dood gevonden willen worden. Dat zou betekenen dat ik niet in bijzijn van mijn dierbaren ben gestorven.
Aaah...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX heeft nu een MI van een dooie LC ergens in een achterafsteegje
Ernaartoe gesleept?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Aaah...nee joh,ben springlevend
![]()
Kom sowieso nooit in achterafsteegjes, dus waarom zou ik er dood gevonden moeten worden
Griezeligquote:Op donderdag 30 december 2010 21:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik het schreef.
Man? Ik zou er wat achter zoekenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben nog aan het nagenieten van mijn verjaardagHeb net weer in de kroeg gegeten en wat gedronken met een vriendinnetje. Komt de barman naar me toe 'je hebt gisteren helemaal geen cadeautje van ons gehad dus de drankjes zijn voor ons'
Hoe tof is dat?
Oh shit.. ik zie dat soort dingen ook altijd te laat he.. Morgen nog maar een keertje langsgaan danquote:
Mits leuke manquote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh shit.. ik zie dat soort dingen ook altijd te laat he.. Morgen nog maar een keertje langsgaan dan
Oh, is dat ook nog een vereiste? Dan ga ik morgen wel naar andere leuke mannen kijkenquote:
De mijne?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, is dat ook nog een vereiste? Dan ga ik morgen wel naar andere leuke mannen kijken
Ook jaquote:
Nou weet je , het is heel lief , mijn broer wilde ook al mee en mijn moeder ook . Maar ik moet er acht uur zijn (althans je kan vanaf half acht bloed laten prikken geloof ik ) , dan wachten op de uitslag een uur en om negen uur een echo en dan naar de behandelende arts die de uitslagen heeft.(Got C waar is route 30 in het Leyenburg??) . En uiteindelijk zit jij meer in de wachtkamer te verstoffen...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:14 schreef Lovechild het volgende:
Zal ik met je meegaan om je hand vast te houden, tt? Of andere morele steun?
dat is lief , ik weet ook zeker dat het niks voorsteld ... vorige week was dat buisje ook zo afgenomen maar ik vind naalden gewoon eng... ik ga erbij nadenken wat als zo naald afbreekt of ze prikt verkeerdquote:Op donderdag 30 december 2010 23:31 schreef Lovechild het volgende:
Nou goed, dan zal ik iig even aan je denken rond die tijd.
Ik wil ook wel prikkenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat is lief , ik weet ook zeker dat het niks voorsteld ... vorige week was dat buisje ook zo afgenomen maar ik vind naalden gewoon eng... ik ga erbij nadenken wat als zo naald afbreekt of ze prikt verkeerd, never mind ik ga wat anders bedenken hahaha
Jij blijft helemaal met naalden uit mijn buurt derderangs zustertjequote:Op donderdag 30 december 2010 23:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil ook wel prikkenHeb ik geleerd van mijn moeder toen ze toendertijd met haar HBO verpleegkundige opleiding was begonnen en moest leren prikken
Ik ben niet bang voor naalden en heb niet zo'n moeite met prikken, hoewel ik er wel hele nare herinneringen aan heb, als kind, omdat mijn aderen heel diep liggen en er vaak moeite gedaan moet worden om ze te vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef tuintegel het volgende:
[..]
dat is lief , ik weet ook zeker dat het niks voorsteld ... vorige week was dat buisje ook zo afgenomen maar ik vind naalden gewoon eng... ik ga erbij nadenken wat als zo naald afbreekt of ze prikt verkeerd, never mind ik ga wat anders bedenken hahaha
ik weet niet wat ik aanmoet morgenavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Lovechild het volgende:
Wij gaan op de valreep het nieuwe jaar elders inluiden
nou ik had al heel lang een feestje in de planning (totdat buikpijn bijna roet in het eten gooide , maar ik verwacht dat het weg is bijna , medicijnen helpen en pijn is er nog maar heel licht en af en toe) dus daar ga ik morgen heen koste wat kost!quote:
Hmmm...ja, lastig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nou ik had al heel lang een feestje in de planning (totdat buikpijn bijna roet in het eten gooide , maar ik verwacht dat het weg is bijna , medicijnen helpen en pijn is er nog maar heel licht en af en toe) dus daar ga ik morgen heen koste wat kost!
Maar ik twijfel zo wat ik aan moet ... genoeg in mijn kast maar what to wear...
Ach weet je , ik ben waarschijnlijk de enige die geen druppel drinkt , dus al trek ik een vuilniszak aan... Niemand die het nog opmerkt na een paar uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hmmm...ja, lastig.
Kan ik je ook niet in adviseren, je hebt helemaal niks aan meMaar wel leuk, een feestje.
Nope. niet handig inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:39 schreef WheeleE het volgende:
Ja dat is dus niet handig he, al om half zes wakker zijn terwijl ik nog gewonn moet werken én vannacht nog eentijd door moet
hheheh.. dat zou overal in den haag kunnen zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope. niet handig inderdaad
Ik ga tegenwoordig met bus 26 naar station Moerwijk en volgens mij komt die langs je nieuwe huis toch? Tenminste, ik zag nieuwbouw met ramen waarvan ik me af zat te vragen wat je ervoor zou moeten hangen
true, maar de straat klopt ook nog eens. En nu is het best een redelijk lange straat, maar er zullen vast niet heel veel nieuwbouwprojecten zijn met rare ramenquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef Barretje80 het volgende:
hheheh.. dat zou overal in den haag kunnen zijn!
Welnee dronken mensen hebben minder oog voor detail . Nu ik hier in de wachtkamer zit , heb ik bedacht wat ik aantrek vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Lovechild het volgende:
Aaaaah dat klinkt wel heel sneu hoor.
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true, maar de straat klopt ook nog eens. En nu is het best een redelijk lange straat, maar er zullen vast niet heel veel nieuwbouwprojecten zijn met rare ramen
Is het er normaal gesproken niet beter op geworden met die aanpassingen aan de A12 eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Op de hoek van het kruispunt inderdaad. Eén van de weinig huizen waar nog een kale spaarlamp te zien is. Gisteren heb ik mijn werkhoek ingericht, nu rest alleen het rolgordijn in de slaapkamer nog voor ik er in trek. Waarschijnlijk zondag gaat mijn klusgoeroe (pa * O* ) daar mee aan de slag, dus wie weet maandagavond...
Werken op oudjaarsdag is eigenlijk wel een beetje okay. Ik heb er netaan 50 minuten over gedaan om op kantoor te komen t.o.v 1,5 uur normaliter. Zelfs op de rechterbaan reed het 120. Alleen wel errug mistig. Vanmiddag op tijd naar huis en dan even ene uurtje de oogjes toe.
Jawel, maar Gouwe/Bodegraven blijft een knelpunt. Daarvoor en erna is het uitgebreid, maar dat kleine stukje is gewoon vol in de ochtendspits. De terugweg 's middags is nu fileloos, met de spitsstrook tussen Utrecht en Zoetermeerquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het er normaal gesproken niet beter op geworden met die aanpassingen aan de A12 eigenlijk?
Owh ja, da's ook zo'n rotpunt. Enig idee of ze daar nog wat aan gaan doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jawel, maar Gouwe/Bodegraven blijft een knelpunt. Daarvoor en erna is het uitgebreid, maar dat kleine stukje is gewoon vol in de ochtendspits. De terugweg 's middags is nu fileloos, met de spitsstrook tussen Utrecht en Zoetermeer.
Goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga komende week dan eens kijken naar een kale spaarlamp
Flap heeft er ook de hele dag plezier van gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er gisteren ook nog de hele dag veel plezier van gehadDit was serieus mijn leukste verjaardag tot nu toe. Volgend jaar weer
Hij heeft er idd lang van genotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef nectarientje het volgende:
Flap heeft mijn verjaardag dan ook uitermate goed gevierd met z'n ene biertje
Ik hoop het wel, maar ik denk niet dat het op korte termijn gebeurd. Niets aan of om de weg daar duidt erop dat ze er nog mee aan de slag gaan. Ach, het is maar een beetje vertraging, dat overleef ik wel. Ik ben er in de 6 jaar dat ik nu met de auto naar Utrecht rij alleen maar op vooruit gegaan qua reistijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, da's ook zo'n rotpunt. Enig idee of ze daar nog wat aan gaan doen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef CaLeX het volgende:
Je bent nog geen 30 pop, dus je bent niet oud!!!
zei hij niet geheel onzelfzuchtig
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef GotC het volgende:
Zo, met spoed naar t ziekenhuis gereden, kwam allemaal oud uit mn oor ineens..
oei Gotc !quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef GotC het volgende:
Oud =pus dus..
Zit nu in de wachtkamer met flap..
Sterkte!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef GotC het volgende:
Zo, met spoed naar t ziekenhuis gereden, kwam allemaal oud uit mn oor ineens..
Goed zo!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oei Gotc !
Nou ik ben ook weer thuis , ontstekingswaarden zijn gedaaldwel een dieetpatroon rijker althans wat adviezen meer .
Ieuwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
Zo, en weer terug. mooi ontstoken, ze heeft nog meer pus eruit gedrukt, Bah! nu moet ik zelf 1 of 2x per dag onder de douche t eruit drukken![]()
was tijdens ok niet alles verwijderd, vandaar de ontsteking..
Thanksquote:
Goed drogen achter de oortjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ThanksEn alle anderen die lief meeleefden
![]()
Net lekker gedouchtKrijgt gelijk een hele andere betekenis met dat oor
Nja..pus uit een verse operatiewond betekent over het algemeen weinig goedsquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed drogen achter de oortjesHet klinkt smerig maar het betekent feitelijk toch alleen maar dat het goed herstelt?
Ik dacht dat het meer afval was wat door je lichaam werd afgestoten.... maar ja..ben geen dokterquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..pus uit een verse operatiewond betekent over het algemeen weinig goeds
Ik zei altijd: Liever eruit dan erinquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer afval was wat door je lichaam werd afgestoten.... maar ja..ben geen dokter
Ga je ze aanklagen? Hoef je meteen niet meer mee te doen met de loterijquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zei altijd: Liever eruit dan erinDus in dat opzicht heb je wel gelijk
Maar het had gewoon niet mogen gebeuren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je ze aanklagen? Hoef je meteen niet meer mee te doen met de loterij
4 maanden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets kan altijd wel gebeurenGezien bij patiënten op de orthopaedie die gezellig 4 maanden moesten blijven ivm infectie
Ik hoop dat je er snel vanaf bent .Ik ga maar eens kleren voor vanavond uitzoeken , dacht dat ik wist wat ik aanwilde maar toch maar niet....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ThanksEn alle anderen die lief meeleefden
![]()
Net lekker gedouchtKrijgt gelijk een hele andere betekenis met dat oor
Loosduinen, bij mn ouders. Hopelijk met redelijk uitzicht op andermans vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaat iedereen eigenlijk O&N vieren? Welk stadsdeel
Wij ook in Loosduinen, Mecklenburgplein bij en met vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Loosduinen, bij mn ouders. Hopelijk met redelijk uitzicht op andermans vuurwerk.
Schijnt nogal glad te zijn in het noorden, pas maar op..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk zit vanavond in Heerenveen, lekker veilig weg bij de aso's van Den Haag
Net wakker dus goed uitgeslapen ook.
Met een beetje mazzel heb ik uitzicht op ME-jeeps die opgesteld staan bij Van Zweden voor de deurquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij ook in Loosduinen, Mecklenburgplein bij en met vrienden
Het doet nu ook geen pijn, dat scheelt...het is alleen irritant, zo een leeglopend gat in je hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
Beterschap GOTCGrappig dat ik je nergens zie schrijven over pijn, alleen maar over de medische handelingen die je moet doen
Veel pijn en dat er niets uit komt schijnt stukken erger te zijn dan lijkt mequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
Het doet nu ook geen pijn, dat scheelt...het is alleen irritant, zo een leeglopend gat in je hoofd
Wat ga je daar doen dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef Atreidez het volgende:
MoggeIk zit vanavond in Heerenveen, lekker veilig weg bij de aso's van Den Haag
Net wakker dus goed uitgeslapen ook.
Dat denk ik ook wel jah...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Veel pijn en dat er niets uit komt schijnt stukken erger te zijn dan lijkt me
Delft.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaat iedereen eigenlijk O&N vieren? Welk stadsdeel
obvious...quote:13:24:58 31-12-10 Melding : PRIO 2 DEN HAAG VUURLAND BUITENBRAND (SOORT BRAND: CONTAINER) 4130
Regio : [HAA] Regio 15 - Haaglanden
Urgentie : [MIDDEL]
Volgens de peilingen schijnt er een feest te zijn in het Abe Lenstra stadion waar we heen gaan, daarvoor met vrienden in een soort jam cafe indrinken en op 00.00 wachtenquote:
Veel plezier en ook een goed uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:21 schreef Lovechild het volgende:
Dus hierbij wens ik mijn lieve FOK!vrienden een heel mooi uiteinde en een sprankelend begin. Dat in het nieuwe jaar al jullie wensen en verlangens uit mogen komen en dat we in 2011 maar weer vele topics mogen vullen hier![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Atreidez het volgende:
Volgens de peilingen schijnt er een feest te zijn in het Abe Lenstra stadion waar we heen gaan, daarvoor met vrienden in een soort jam cafe indrinken en op 00.00 wachtenWe zien wel wat er van komt.. Ik heb een slaapplek en voor de rest zie ik t wel gebeuren. Het zijn iig geen carbid schieters
Mwah, pijn doet t ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Atreidez het volgende:
Beterschap GOTCGrappig dat ik je nergens zie schrijven over pijn, alleen maar over de medische handelingen die je moet doen
Wij eten morgen spinazietaart, wel met ultra-pittige kip.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:10 schreef nectarientje het volgende:
Iedereen een heel mooie avond en een gelukkig nieuwjaar![]()
Bedenk me nu net dat ik helemaal geen boodschappen voor morgen heb gedaanAh well, heb vast genoeg in huis. Ben echt te chaotisch voor de feestdagen
gelukkig nieuwjaar!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:29 schreef nectarientje het volgende:
en hoera!Ik ben paars
Het is nu al een goed jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:42 schreef Barretje80 het volgende:
Van Nectarientje moet ik het exacte topic aanwijzen maar daar ben ik te lui voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar in Feedback, dan vind je het wel.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
in het feedback forum??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Nectarientje moet ik het exacte topic aanwijzen maar daar ben ik te lui voor.Kijk maar in Feedback, dan vind je het wel.
Flap? Ga je zo mee hardlopen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef GotC het volgende:
! Vraag maar aan Flap, die wil wel hoor ik net
Is dat je goede voornemen? Anderen voor je karretje spannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]! Vraag maar aan Flap, die wil wel hoor ik net
Goed begin is het halve werkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat je goede voornemen? Anderen voor je karretje spannen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga het huis even een beetje aan kant maken voor het geval Quinty, Winston of Gaston vanavond voor de deur staat
Alhoewel ik ben niet 70+, woon niet in Brabant en speel niet mee met 30.000 loten omdat ik iedere keer trap in die brieven en stalktelefoontjes van de PC-loterij...dus eigenlijk kan ik die bende hier wel zo laten
Zo, ook weer alles overleefd?quote:
Das nondenju tien euro meer dan mij....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Wow. Tien euro bij de staatsloterij gewonnen...
En mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Das nondenju tien euro meer dan mij....
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:41 schreef WheeleE het volgende:
Ja ho ho! De afgelopen 2 jaar had ik al nul op het rekest, nu mag ik weleens iets winnen dacht ik zo.
Dat is mij 5 jaar terug met het miljoen welk gebeurd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
neuh.. ik heb geduldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijk zo'n pizza met harde rand..... maandag maar even de tandarts bellen.....
Die zit nu in de pizza?quote:
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die zit nu in de pizza?
Ik heb tot nog toe een sterk gebit , gelukkig maar.
Owh bahquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uit
Dat dan weer niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Krijg je ook iedere dag opnieuw cadeautjes?
go Jillquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
ROTFLMAO!
Mn moeder zit al dik een jaar te bitchen dat ze nooit, maar dan ook nooit wat wint bij de PC-loterij. Geen ijs, geen kaartjes voor pretparken etc. Dus ik zat al te geinen, van wacht maar strax als ik dat huis dan zet ik gelijk die postcode over, dan win ik tenminste eens wat
Heb dus met deze trekking 2 kaartjes voor de Gooische Vrouwenfilm gewonnen + 3 maanden abbo op de LindaEn mn moeder uiteraard weer niets
Ja uiteraard. En ik denk dat ze de Linda ook wel krijgtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef tuintegel het volgende:
[..]
go Jill, je neemt je mama wel mee toch?
Ikkuh!quote:
Je zit in je pyjama op het balkon met je laptop?quote:Op zondag 2 januari 2011 07:52 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens! ff lekker buiten wakker worden
Altijd lekker toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit in je pyjama op het balkon met je laptop?
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 09:06 schreef Flappekz het volgende:
Altijd lekker toch?
Heb ff een rondje gelopen...prima weer voor!
Sommige stoepjes waren nog lelijk glad trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.Maar inderdaad, het oogt best aangenaam buiten. Misschien ga ik je voorbeeld nog wel volgen.
oh At helemaal gemist, dat was dus de foto!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:07 schreef Atreidez het volgende:
Beste wensen allemaalEn goeiemorgen.
Was gisteren zo brak.. Na thuiskomst in bed gaan liggen en net weer wakker gewordenGelukkig wel fit voor straks dan natuurlijk..
Dat feest in het Abe Lenstra stadion was voor een man of 3000, dus dat was wel gezellig. Las dat er in DH wel weer t een en ander stuk is gegaan, dus er is weer aan de verwachting voldaan.
heheh.. wow dat is lekker!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh At helemaal gemist, dat was dus de foto!!!
Leuk , naar je zin gehad?. Bar ik neem een fles champagne voor je mee , heb je een voorkeur ? ik heb een moet et chandon of een laurent perrier
.
Ik drink niet mee (of hooguit 2 slokjesquote:Op zondag 2 januari 2011 10:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. wow dat is lekker!
nouja.. ik neem aan dat we er allemaal wel een glaasje van lusten.. mij maakt het niet uit..
is er een groter dan de ander?? er moeten 9 personen uit
het was dan ook een hele wazige fotoquote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef Atreidez het volgende:
Half glaasje dan hoor, want ik ga niet op de fiets vandaag
En tegen de tijd dat ik die foto stuurde wist ik eigenlijk niet meer wat onder of boven was ttMaar t was wel heel erg leuk ja, Friezen ken ik als hele gezellige en sociale mensen.. Alleen jammer dat t er vaak zo verdomde koud is
Het kan ook zijn dat er wat hersenen vloeibaar zijn gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef Atreidez het volgende:
Als er snot in je hersenen zat heb je grotere problemen dan je denkt, WheeleeBeterschap iig
Dankquote:
voor je broer of voor jou ? heb je al een idee Jill? have fun !quote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie, beterschap WheeleE
Ga zo op stap met mn broertje en zn vriendin. Meubels kopen.
Die gaan naar opa en oma. Daar zouden ze inderdaad ook gewoon heen kunnen als hij te ziek zou zijn om mee te gaan. Maar hij komt ook meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef tuintegel het volgende:
Waar zouden jullie kinderen morgen anders heen gaan? Of wordt er dan bij jullie thuis opgepast LC? Kan mij voorstellen dat een oppas thuis makkelijker is ook ivm school overmorgen?
Beterschap voor je man!
Met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
in mijn dromen afgelopen nacht....
De vrouw onder de sluierquote:
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De vrouw onder de sluier
Leuk al die goede voornemens...maar als je direct over trouwen gaat dromen gaat het volgens mij wel heel hard haha
Oh maar dat hoef ik niet te verzwijgen...daar heb ik al regelmatig over nagedachtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.
Je weet zeker dat t een trouwjurk was? Gefeliciteerd iigquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Je weet zeker dat t een trouwjurk vrouw was? Gefeliciteerd iig
nopequote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Had iemand al eens gezegd dat je NIET grappig bent
uhoh! Is de dresscode sjiek?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild zit al helemaal opgedirkt klaar
Maar het was maar gewoon een vraagquote:
Ja ja mooi verhaal ......quote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar het was maar gewoon een vraag
Voor zover ik weet niet hoor. Maar ik had dat jurkje beloofd, vandaar.quote:
Ik zie nu je 'feed the birds' staan en besef me dat de vogeltjes vrijwel niet van mijn voer eten.... en ik maar denken dat ze eten te kort kwamenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet hoor. Maar ik had dat jurkje beloofd, vandaar.
Wat een slechte smoes zegquote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij ben ik net uitgeschoten bij t trimmen van me bakkebaardenKan ik nog afzeggen?
Tsss verwende krengenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie nu je 'feed the birds' staan en besef me dat de vogeltjes vrijwel niet van mijn voer eten.... en ik maar denken dat ze eten te kort kwamen
Welke kant op uitgeschoten? Over de rest van je hoofd? Of gewoon bij eentje?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij ben ik net uitgeschoten bij t trimmen van me bakkebaardenKan ik nog afzeggen?
Je kent iedereen toch al.... dan maakt het niet uit of er een error in je haar zit.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Ja echt he!quote:
Beidequote:Op zondag 2 januari 2011 11:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
voor je broer of voor jou ? heb je al een idee Jill? have fun !
Met wie , met wie!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
in mijn dromen afgelopen nacht....
Voor de feestgangers vanmiddag, have fun!!
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.quote:
Geheimzinnig? Ze zat onder een sluierquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.
haha , maar ik trouw niet , al mag ik nog steeds eens de jurk van missmsx passen toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.
Dat maakt voor zijn dromen toch niet uit? En van mij mag je, als je 'm maar niet sloopt met je onhandige gedoe altijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef tuintegel het volgende:
haha , maar ik trouw niet , al mag ik nog steeds eens de jurk van missmsx passen toch?
oeh hahaha , onhandig en tuintegel , dat hoort inderdaad wel helemaal bij elkaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt voor zijn dromen toch niet uit? En van mij mag je, als je 'm maar niet sloopt met je onhandige gedoe altijd.
Je vertelt er gelukkig voldoende over en R_B doet ook regelmaat een duit in het zakje.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef tuintegel het volgende:
oeh hahaha , onhandig en tuintegel , dat hoort inderdaad wel helemaal bij elkaar!
hmm en zoveel zie ik hem toch nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vertelt er gelukkig voldoende over en R_B doet ook regelmaat een duit in het zakje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |