Het kan ook zijn dat er wat hersenen vloeibaar zijn gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef Atreidez het volgende:
Als er snot in je hersenen zat heb je grotere problemen dan je denkt, WheeleeBeterschap iig
Dankquote:
voor je broer of voor jou ? heb je al een idee Jill? have fun !quote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie, beterschap WheeleE
Ga zo op stap met mn broertje en zn vriendin. Meubels kopen.
Die gaan naar opa en oma. Daar zouden ze inderdaad ook gewoon heen kunnen als hij te ziek zou zijn om mee te gaan. Maar hij komt ook meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef tuintegel het volgende:
Waar zouden jullie kinderen morgen anders heen gaan? Of wordt er dan bij jullie thuis opgepast LC? Kan mij voorstellen dat een oppas thuis makkelijker is ook ivm school overmorgen?
Beterschap voor je man!
Met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
in mijn dromen afgelopen nacht....
De vrouw onder de sluierquote:
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De vrouw onder de sluier
Leuk al die goede voornemens...maar als je direct over trouwen gaat dromen gaat het volgens mij wel heel hard haha
Oh maar dat hoef ik niet te verzwijgen...daar heb ik al regelmatig over nagedachtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.
Je weet zeker dat t een trouwjurk was? Gefeliciteerd iigquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Je weet zeker dat t een trouwjurk vrouw was? Gefeliciteerd iig
nopequote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Had iemand al eens gezegd dat je NIET grappig bent
uhoh! Is de dresscode sjiek?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild zit al helemaal opgedirkt klaar
Maar het was maar gewoon een vraagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |