Het kan ook zijn dat er wat hersenen vloeibaar zijn gewordenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:57 schreef Atreidez het volgende:
Als er snot in je hersenen zat heb je grotere problemen dan je denkt, WheeleeBeterschap iig
Dankquote:
voor je broer of voor jou ? heb je al een idee Jill? have fun !quote:Op zondag 2 januari 2011 11:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie, beterschap WheeleE
Ga zo op stap met mn broertje en zn vriendin. Meubels kopen.
Die gaan naar opa en oma. Daar zouden ze inderdaad ook gewoon heen kunnen als hij te ziek zou zijn om mee te gaan. Maar hij komt ook meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:34 schreef tuintegel het volgende:
Waar zouden jullie kinderen morgen anders heen gaan? Of wordt er dan bij jullie thuis opgepast LC? Kan mij voorstellen dat een oppas thuis makkelijker is ook ivm school overmorgen?
Beterschap voor je man!
Met wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
in mijn dromen afgelopen nacht....
De vrouw onder de sluierquote:
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De vrouw onder de sluier
Leuk al die goede voornemens...maar als je direct over trouwen gaat dromen gaat het volgens mij wel heel hard haha
Oh maar dat hoef ik niet te verzwijgen...daar heb ik al regelmatig over nagedachtquote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je nu nog verzwijgt dat je ook heb gedroomd over het ouderschap.
Je weet zeker dat t een trouwjurk was? Gefeliciteerd iigquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Je weet zeker dat t een trouwjurk vrouw was? Gefeliciteerd iig
nopequote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Had iemand al eens gezegd dat je NIET grappig bent
uhoh! Is de dresscode sjiek?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild zit al helemaal opgedirkt klaar
Maar het was maar gewoon een vraagquote:
Ja ja mooi verhaal ......quote:Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar het was maar gewoon een vraag
Voor zover ik weet niet hoor. Maar ik had dat jurkje beloofd, vandaar.quote:
Ik zie nu je 'feed the birds' staan en besef me dat de vogeltjes vrijwel niet van mijn voer eten.... en ik maar denken dat ze eten te kort kwamenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet hoor. Maar ik had dat jurkje beloofd, vandaar.
Wat een slechte smoes zegquote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij ben ik net uitgeschoten bij t trimmen van me bakkebaardenKan ik nog afzeggen?
Tsss verwende krengenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie nu je 'feed the birds' staan en besef me dat de vogeltjes vrijwel niet van mijn voer eten.... en ik maar denken dat ze eten te kort kwamen
Welke kant op uitgeschoten? Over de rest van je hoofd? Of gewoon bij eentje?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij ben ik net uitgeschoten bij t trimmen van me bakkebaardenKan ik nog afzeggen?
Je kent iedereen toch al.... dan maakt het niet uit of er een error in je haar zit.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Ja echt he!quote:
Beidequote:Op zondag 2 januari 2011 11:31 schreef tuintegel het volgende:
[..]
voor je broer of voor jou ? heb je al een idee Jill? have fun !
Met wie , met wie!!!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben getrouwd![]()
in mijn dromen afgelopen nacht....
Voor de feestgangers vanmiddag, have fun!!
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.quote:
Geheimzinnig? Ze zat onder een sluierquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.
haha , maar ik trouw niet , al mag ik nog steeds eens de jurk van missmsx passen toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij doet er zo geheimzinnig over. Het is denk iemand die jij kent. Als jij het zelf niet bent natuurlijk.
Dat maakt voor zijn dromen toch niet uit? En van mij mag je, als je 'm maar niet sloopt met je onhandige gedoe altijd.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef tuintegel het volgende:
haha , maar ik trouw niet , al mag ik nog steeds eens de jurk van missmsx passen toch?
oeh hahaha , onhandig en tuintegel , dat hoort inderdaad wel helemaal bij elkaar!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt voor zijn dromen toch niet uit? En van mij mag je, als je 'm maar niet sloopt met je onhandige gedoe altijd.
Je vertelt er gelukkig voldoende over en R_B doet ook regelmaat een duit in het zakje.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef tuintegel het volgende:
oeh hahaha , onhandig en tuintegel , dat hoort inderdaad wel helemaal bij elkaar!
hmm en zoveel zie ik hem toch nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vertelt er gelukkig voldoende over en R_B doet ook regelmaat een duit in het zakje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |