hheheh.. dat zou overal in den haag kunnen zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nope. niet handig inderdaad
Ik ga tegenwoordig met bus 26 naar station Moerwijk en volgens mij komt die langs je nieuwe huis toch? Tenminste, ik zag nieuwbouw met ramen waarvan ik me af zat te vragen wat je ervoor zou moeten hangen
true, maar de straat klopt ook nog eens. En nu is het best een redelijk lange straat, maar er zullen vast niet heel veel nieuwbouwprojecten zijn met rare ramenquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:53 schreef Barretje80 het volgende:
hheheh.. dat zou overal in den haag kunnen zijn!
Welnee dronken mensen hebben minder oog voor detail . Nu ik hier in de wachtkamer zit , heb ik bedacht wat ik aantrek vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:01 schreef Lovechild het volgende:
Aaaaah dat klinkt wel heel sneu hoor.
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true, maar de straat klopt ook nog eens. En nu is het best een redelijk lange straat, maar er zullen vast niet heel veel nieuwbouwprojecten zijn met rare ramen
Is het er normaal gesproken niet beter op geworden met die aanpassingen aan de A12 eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Op de hoek van het kruispunt inderdaad. Eén van de weinig huizen waar nog een kale spaarlamp te zien is. Gisteren heb ik mijn werkhoek ingericht, nu rest alleen het rolgordijn in de slaapkamer nog voor ik er in trek. Waarschijnlijk zondag gaat mijn klusgoeroe (pa * O* ) daar mee aan de slag, dus wie weet maandagavond...
Werken op oudjaarsdag is eigenlijk wel een beetje okay. Ik heb er netaan 50 minuten over gedaan om op kantoor te komen t.o.v 1,5 uur normaliter. Zelfs op de rechterbaan reed het 120. Alleen wel errug mistig. Vanmiddag op tijd naar huis en dan even ene uurtje de oogjes toe.
Jawel, maar Gouwe/Bodegraven blijft een knelpunt. Daarvoor en erna is het uitgebreid, maar dat kleine stukje is gewoon vol in de ochtendspits. De terugweg 's middags is nu fileloos, met de spitsstrook tussen Utrecht en Zoetermeerquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is het er normaal gesproken niet beter op geworden met die aanpassingen aan de A12 eigenlijk?
Owh ja, da's ook zo'n rotpunt. Enig idee of ze daar nog wat aan gaan doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:10 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jawel, maar Gouwe/Bodegraven blijft een knelpunt. Daarvoor en erna is het uitgebreid, maar dat kleine stukje is gewoon vol in de ochtendspits. De terugweg 's middags is nu fileloos, met de spitsstrook tussen Utrecht en Zoetermeer.
Goedemorgen!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:41 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga komende week dan eens kijken naar een kale spaarlamp
Flap heeft er ook de hele dag plezier van gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er gisteren ook nog de hele dag veel plezier van gehadDit was serieus mijn leukste verjaardag tot nu toe. Volgend jaar weer
Hij heeft er idd lang van genotenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef nectarientje het volgende:
Flap heeft mijn verjaardag dan ook uitermate goed gevierd met z'n ene biertje
Ik hoop het wel, maar ik denk niet dat het op korte termijn gebeurd. Niets aan of om de weg daar duidt erop dat ze er nog mee aan de slag gaan. Ach, het is maar een beetje vertraging, dat overleef ik wel. Ik ben er in de 6 jaar dat ik nu met de auto naar Utrecht rij alleen maar op vooruit gegaan qua reistijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, da's ook zo'n rotpunt. Enig idee of ze daar nog wat aan gaan doen?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef CaLeX het volgende:
Je bent nog geen 30 pop, dus je bent niet oud!!!
zei hij niet geheel onzelfzuchtig
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef GotC het volgende:
Zo, met spoed naar t ziekenhuis gereden, kwam allemaal oud uit mn oor ineens..
oei Gotc !quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef GotC het volgende:
Oud =pus dus..
Zit nu in de wachtkamer met flap..
Sterkte!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:52 schreef GotC het volgende:
Zo, met spoed naar t ziekenhuis gereden, kwam allemaal oud uit mn oor ineens..
Goed zo!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:11 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oei Gotc !
Nou ik ben ook weer thuis , ontstekingswaarden zijn gedaaldwel een dieetpatroon rijker althans wat adviezen meer .
Ieuwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
Zo, en weer terug. mooi ontstoken, ze heeft nog meer pus eruit gedrukt, Bah! nu moet ik zelf 1 of 2x per dag onder de douche t eruit drukken![]()
was tijdens ok niet alles verwijderd, vandaar de ontsteking..
Thanksquote:
Goed drogen achter de oortjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ThanksEn alle anderen die lief meeleefden
![]()
Net lekker gedouchtKrijgt gelijk een hele andere betekenis met dat oor
Nja..pus uit een verse operatiewond betekent over het algemeen weinig goedsquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed drogen achter de oortjesHet klinkt smerig maar het betekent feitelijk toch alleen maar dat het goed herstelt?
Ik dacht dat het meer afval was wat door je lichaam werd afgestoten.... maar ja..ben geen dokterquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja..pus uit een verse operatiewond betekent over het algemeen weinig goeds
Ik zei altijd: Liever eruit dan erinquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer afval was wat door je lichaam werd afgestoten.... maar ja..ben geen dokter
Ga je ze aanklagen? Hoef je meteen niet meer mee te doen met de loterijquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zei altijd: Liever eruit dan erinDus in dat opzicht heb je wel gelijk
Maar het had gewoon niet mogen gebeuren
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga je ze aanklagen? Hoef je meteen niet meer mee te doen met de loterij
4 maanden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets kan altijd wel gebeurenGezien bij patiënten op de orthopaedie die gezellig 4 maanden moesten blijven ivm infectie
Ik hoop dat je er snel vanaf bent .Ik ga maar eens kleren voor vanavond uitzoeken , dacht dat ik wist wat ik aanwilde maar toch maar niet....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef GotC het volgende:
[..]
ThanksEn alle anderen die lief meeleefden
![]()
Net lekker gedouchtKrijgt gelijk een hele andere betekenis met dat oor
Loosduinen, bij mn ouders. Hopelijk met redelijk uitzicht op andermans vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar gaat iedereen eigenlijk O&N vieren? Welk stadsdeel
Wij ook in Loosduinen, Mecklenburgplein bij en met vriendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Loosduinen, bij mn ouders. Hopelijk met redelijk uitzicht op andermans vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |