quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga het huis even een beetje aan kant maken voor het geval Quinty, Winston of Gaston vanavond voor de deur staat
Alhoewel ik ben niet 70+, woon niet in Brabant en speel niet mee met 30.000 loten omdat ik iedere keer trap in die brieven en stalktelefoontjes van de PC-loterij...dus eigenlijk kan ik die bende hier wel zo laten
Zo, ook weer alles overleefd?quote:
Das nondenju tien euro meer dan mij....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Wow. Tien euro bij de staatsloterij gewonnen...
En mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Das nondenju tien euro meer dan mij....
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:41 schreef WheeleE het volgende:
Ja ho ho! De afgelopen 2 jaar had ik al nul op het rekest, nu mag ik weleens iets winnen dacht ik zo.
Dat is mij 5 jaar terug met het miljoen welk gebeurd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo mijn bankrekening ook maar eens checken...
zou je zomaar 27 miljoen op je rekening geschreven krijgen??
neuh.. ik heb geduldquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Denk dat je voor maandag je bankrekening niet hoeft te checken hoor
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heerlijk zo'n pizza met harde rand..... maandag maar even de tandarts bellen.....
Die zit nu in de pizza?quote:
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die zit nu in de pizza?
Ik heb tot nog toe een sterk gebit , gelukkig maar.
Owh bahquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat stukje zit nu in mijn maag....maar dat gaat er vanzelf wel weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |